Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 20 005 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dyslekso | 2008-03-03 17:11 | |
![]() | ...å han stiiiiiiiiinker som en karl ska! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-03-03 17:14 | |
![]() | ...ååå han sjuuuuunger som en karl ska... | |
| habukaz - Ej medlem längre | 2008-03-03 17:18 | |
![]() | Äppelkatten, här har du... En gamma flamma till mig hade en mycket dålig fantasi, ibland riktigt irriterande. Vi var ett gäng kompisar som skojade till det en kväll genom att köpa en varsin present för runt 30 kr för att sedan lotta ut dem slumpvis. Alla blev det så att alla hade köpt godis i olika former, förutom en person, min flickvän; hon hade istället köpt en pensel (???). Gissa vem som råkade få penseln... yayasout, tack för det du skrev. Därmed är jag inte ensam! Jag har upplevt en liknande sak, fast då med flickvännens mamma. Hon klev dock ur duschen när jag klev in i badrummet... iiiiiik!!! | |
| Zeppelinare - Ej medlem längre | 2008-03-03 18:22 | |
![]() | Låter lika intelligent som en tjej jag känner som frågade var Abonnerad ligger (det stod istället för slutdestination på spårvagnen). | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-03-03 18:46 | |
![]() | Ibland far bussarna även till "Ejitrafik"... vet inte vart det ligger.... ;-) | |
| skitlångatår - Ej medlem längre | 2008-03-03 21:05 | |
![]() | Killen som gick till skolan i tofflor mitt i vintern, gömde sig i stor julgran på torget och imiterade en apa, killen som bara ägde en långärmad tröja, killen som köpte en limpa och ett kort med Jackie Chan på när jag fyllde år, killen som inte hade en frisyr utan en klase tovor på huvet (naturliga dreads) tillsammans med en kal fläck, killen levde för fotbollen, killen som var så perfekt att han blev trist, killen som älskade att klä ut sig till tjej och gå ut på krogen. Ja, dessa underbara män :) | |
| vulcan | 2008-03-03 21:16 | |
![]() | Myrans ex är trådens bästa hittills :) Jag tycker det är mycket mer intressant att tänka på dem som det inte blev något med. De andra är ju liksom utforskade vägar som visade sig sluta i en återvändsgränd, antingen man nu själv dumpade, blev dumpad eller att det slutade i ömsesidig reträtt åt var sitt håll. När det hela är färdigbearbetat spelar det inte mycket roll hur knäppa eller oknäppa de var. | |
| Minta | 2008-03-03 21:39 | |
![]() | I hela min barndom trodde trodde jag bussen gick till Abonnerad. | |
| Minta | 2008-03-03 21:40 | |
![]() | Ja Myrans ex tar priset alla gånger. | |
| habukaz - Ej medlem längre | 2008-03-03 22:31 | |
![]() | Vulcan, vore det inte intressant att få reda på vad dessa flick- och pojkvänner tyckte om sina respektive, dvs oss själva? Eller vid närmsta eftertanke vore det kanske inte så kul... "Jag var ihop med en kille, han var så blåst..." eller liknande... | |
| vulcan | 2008-03-03 22:42 | |
![]() | strålande idé! Om ni alla mejlar mig namn och adress till exen så ska jag skicka dom en kopia av tråden och ge en chans till genmäle. Allt publiceras sen i en tvillingtråd inom 2 v | |
| skitlångatår - Ej medlem längre | 2008-03-03 22:45 | |
![]() | Räkna med bråk, vulle. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-03-03 23:08 | |
![]() | såg Helsefyrbussen förra gången jag var i Oslo | |
| sakoline | 2008-03-04 02:31 | |
![]() | Jag minns en som var religiös och inte ville förlora oskulden med mig som redan haft sex tidigare. Så han funderade, och kom sedan på att han kunde ha kondom så han inte "kom för nära", för då gjorde det ingenting (?) En annan valde bara tjejer efter 2 saker, antingen för att de var snygga eller smarta. Jag föll under kategori 2. haha Märks det att det var tonåringar? | |
| skogstorparn | 2008-03-04 05:52 | |
![]() | tjejen som alltid ville göra "det" i smyg på dom mest konstig platser när vi hälsade på mina föräldrar,detta infall fick hon endast när vi var hos dom. en gång gick dörren i baklås till deras fuktiga gamla jordkällare,och vi fick stå å banka en halvtimme tills farsan kom å öppna,efter detta hade jag endast sporadisk kontakt med mina föräldrar resterande tid vi var tillsammans.. | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-03-04 09:13 | |
![]() | Ah juste, ett ex som vägrade sova i samma säng som en. På dan kunde han då ligga i samma säng som en och så, men på natten - nej nej, man skulle ligga på varsin säng. Freaky, men sen dess uppskattar jag att sova själv på en stor säng, minst 160 skall det va... :) | |
| Jobbar | 2008-03-04 21:36 | |
![]() | Jag hade en flickvän som när jag gick iväg frågade "Vart ska du?" "På toa" varpå följdfrågan blev "Vad ska du göra där?". Det hände flera gånger, och jag blev alltid svarslös. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-03-05 01:03 | |
![]() | antingen snygga eller smarta? vilken idiot... | |
| skitlångatår - Ej medlem längre | 2008-03-05 02:15 | |
![]() | Snygga ELLER smarta? Herregud, lite krav måste man väl ha. Snygg, smart, rolig, rik, charmig, trevlig, välutrustad, mörkhårig. Annars har jag inga speciella krav. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-03-05 10:36 | |
![]() | ja ni, vad såg jag hos honom?? *S* Det här var ju sidor som inte visades på första dejten precis utan kom lite pö om pö. Helt plötsligt började han rapa efter maten, för att innan ha ätit både fint och lugn, så blev han som omvänd men sa alltid "förlåt, det bara kom'" och han var ju ganska söt. =) I början fördes konversationen från toa med stängd dörr, men sen blev den olåst och till sist så var den öppen! Han verkade heller inte förstå vari felen låg, men ett besök i hans föräldrahem förklarade saken! Hans morsa kom direkt från lagårn och utan att tvätta händerna körde hon ner dom i degen och började knåda, dessutom hade om en cigg i truten med låååång aska på. Kan säga att jag inte åt vare sig bröd eller bullar där mera. Hans farsa kom in till middagen, gick in på muggen och pissade med öppen dörr, samtidigt som han diskuterade någon koförlossning ingående, högt och ljudligt med frun!! Sen kom han till bordet utan att tvätta händerna eller byta kläder. Det stank blod och ko om honom. Det höll inte så länge kan jag säga =) Annars såg han faktiskt ut som skitlångatår skriver fast -rik då. | |