Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 20 005 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kartoffel | 2008-03-06 14:40 | |
![]() | Min chef har en röd bil som han parkerar längst till vänster på vår parkeringsplats trots att han är väldigt borgerligt orienterad i politisk aspekt. Har han en undertryckt extremkommunist inom sig som skriker om uppmärksamhet? | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-03-06 15:02 | |
![]() | Där har du hittat nåt Kartoffel! Jag har även ett problem med trafiklysen. Jag blir förbannad och vrång när det blir rött, men glad och harmonisk vid grönt. Men jag tycker Maud Olofsson är en riktig stolla medan jag har visst förtroende för Mona Sahlin. | |
| y not | 2008-03-06 15:19 | |
![]() | glöm inte Maria, den verkligt gröna bruden | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-03-06 16:25 | |
![]() | Fan vilka bra inlägg ni gjort! Denna tråden är ju någonting för en ståuppare. *asg* | |
| sixty5er | 2008-03-06 16:59 | |
![]() | Jag röker "Level", paketet är mest blått, men rött i toppen. Borde jag kanske i solidaritetens namn byta till "Prince" trots att det när dyrare men däremot helt rött? | |
| falafelibröd | 2008-03-06 17:44 | |
![]() | Huvudsaken är att hjärtat sitter till vänster. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-03-06 18:29 | |
![]() | Bitmärket är inte rött längre utan blått, men fortfarande på vänster arm..Men säger som Falafelibröd: huvudsaken är att hjärtat sitter åt vänster..Är vänsterhänt, sover på vänster sida av dubbelsängen, men har blå påslakan!!! Hur solidarisk är jag egentligen?? Upp till kamp, kamrater!! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-03-06 22:14 | |
![]() | Jag säger bara...kolla in googles logga....vad står det gula o:et för?? | |
| NoXlady - Ej medlem längre | 2008-03-07 15:50 | |
![]() | Varför har Cocacola en röd etikett..när CocaCola är väldigt blåa egentligen? | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-03-07 16:19 | |
![]() | Jo det är ju det här med bussarna i Stockholms innerstad. De långa bussarna med plats för många är blå. fast det är ju konstigt eftersom en lång buss med många människor borde innebära att många vill åt olika håll. Ungefär som i ett öppet parti som Socialdemokraterna. De kortare bussarna som rymmer färre människor är däremot röda. Och i de bussarna sitter oftast folk som ska till samma ställe. Alltså som enögda moderater. Dessutom har de långa blå bussarna korta nummer. Medan de korta röda har långa nummer. Är det för att det ska vara rättvist? | |
| Michelin | 2008-03-08 23:57 | |
![]() | Hur fan gör dom som är färgblinda ???? | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-03-09 00:01 | |
![]() | Dom röstade väl i förra valet... | |
| Michelin | 2008-03-09 00:02 | |
![]() | HAHA | |