Spelrum
Giraffen33
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
28
Inloggade61
Mobilspel
Pågående19 465

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Fånmåne - Ej medlem längre2008-03-08 19:17
Antal inlägg: 1035

Carl Isaksson är mitt namn, och jag är bosatt i Gällivare. Min ålder är irrelevant, då den inte säger något om mig som person, döm mig efter mina handlingar, inte efter min ålder. Men, eftersom att jag måste nämna den... jag är 54. Jag arbetar för närvarande inom skogsindustrin, som kusk. Det innebär att jag handlastar vagnarna, och sedan sätter mig bakom tyglarna och transporterar timret dit det ska. Inte hela vägen, såklart, bara till lagret, eller vad man nu ska kalla det. Vad mer kan man säga om mig? Jag är oerhört intresserad av vapen, och har även ett brinnande intresse för AIK. Det är två intressen jag mer än gärna kombinerar när jag kan. Jag har inte några barn, då jag lider av impotens. Min hårfärg är vit, med graå slingor. Ögonen mina är gråa. Jag lyssnar helst på electronica, men min favoritartist är Immortal Technique, och han är rappare.

Sessii - Ej medlem längre2008-03-08 19:19
Antal inlägg: 18

Åh nej, inte jag . Men nu fattar ja .
Så dum är jag inte.
Tack ! Prytte .

Tettis2008-03-08 19:26
Antal inlägg: 173

Jag heter Birgitta Damberg och bor i Stockholm. Jag är 66 år gammal och är fabriksarbetare. Jag är intresserad av golf och har inga barn. Mitt hår är vitt och ögonen svarta. Jag lyssnar gärna på opera och min favoritartist är Peter Jöback.

mamman - Ej medlem längre2008-03-08 19:51
Antal inlägg: 6379

Jag heter Anna Svensson och vet inte var jag bor.
Jag fyller 69 i år och bakar kakor, bullar och matbröd.
Mina intressen är krigsspel, samla på falska vänner och
Jag har inte hunnit få några barn än
Jag har otroligt ljusbå ögon och rött hår.
Musik jag gillar är jazz, dansbarn och dragspelsmusik
Min favoritartist är Björn Gustavsson (What is love)

Rhinelady2008-03-08 19:56
Antal inlägg: 342

Jag heter Solvieg Lindberg
Bor i Umeå
Ålder 81 år
Yrke Renskötare
Har 1 barn
Mina intressen :cykling, golf & tennis
Vitt hår och grå ögon
Älskar jazz & hip hop
Tycker om pop

Gunilla N - Ej medlem längre2008-03-08 20:00
Antal inlägg: 9562

Jag heter Eva Björk och bor i Sundsvall. Jag har ett barn och ett på väg. Till sommaren fyller jag 71. Jag arbetar som skogshuggare och mina största intressen är krigsspel på datorn och matlagning. Mitt hår är gult och ögonen svarta som natten. Jag älskar att lyssna på dansbandsmusik och improvisationsjazz, men favoritartister är Muse.

salix - Ej medlem längre2008-03-08 20:11
Antal inlägg: 106

Jag heter Karl Molin och bor nånstans, kan bara inte minnas var.
Jag är 79 år och jobbar som rektor på en yrkesskola.
Barn har jag inga men är intresserad av fotboll.
Jag har svartvitt hår och blå ögon och älskar att lyssna på dansband.
Favoritartist är Planet P.
hehe :-)

Silverin - Ej medlem längre2008-03-08 20:25
Antal inlägg: 1760

Jag är Iréne Dahl, 70 år. Utan barn. Bor centralt i Stockholm.
Jobbar som tryckare på ett känt tidningsförlag.
På fritiden dammsuger jag helst. Eller blir terrad av idioter.
Jag har blått hår och lika mysigt blå ögon.
Älskar grannens hembygdsmusik. Fast favoriten är total tystnad.

beritlind782008-03-08 20:27
Antal inlägg: 79

Jag heter endast Åkerberg och bor i Rydebäck. Har nyligen fyllt 70 och jobbar som skräddare. Inga barn och absolut inga på väg. Är väldigt road av styrketräning och trädgårdsarbete. Svart hår och svarta ögon. Lyssnar helst på dansband men favoritartist är Caracola.

Anhahita2008-03-08 20:42
Antal inlägg: 66

Jag heter Karin Vasic och bor i Lund. Har nyss fyllt 65 vårar och jobbar som typograf på Helsingborgs Dagblad. Tre barn har jag och jag älskar att jogga och dansa- inte samtidigt dock...Turkos hår och mörkblå ögon. Lyssnar helst på jazz men min favoritartist är Carola!!

Vasterljung2008-03-08 21:11
Antal inlägg: 261

Jag heter bara Eriksson och minns inte var jag bor. Jag är 67 år och jobbar på Bonniers. Jag älskar att dansa, har inga barn men vill skaffa det så fort jag kommit på hur jag vill att de ska se ut. Jag har svart/vitspräckligt hår och jeansblå ögon. Älskar hiphop och min favoritartist är någon som brukar spelas på radio men som jag inte minns namnet på.

eric19712008-03-08 21:37
Antal inlägg: 7833

Carl Sumic, minns inte heller var jag bor, 61 årig busschufför (det går ju ihop..) älskar melodifestivalen har 2 barn o blått hår, blå ögon. Älskar dansbandsmusik o favoritartisten blir Nordman

bennyboll - Ej medlem längre2008-03-08 21:46
Antal inlägg: 8806

Mamman: Vad är dansbarn för nåt????

mamman - Ej medlem längre2008-03-08 21:50

hahahahaha!!! Vet du inte det?!?!?!?!
Det skulle kunna vara barn som dansar eller barn man har fått med ett dansband.
Jag TROR att det kan ha varit dansband jag menade ovan.... ;-P

bennyboll - Ej medlem längre2008-03-08 21:52
Antal inlägg: 8806

aha..Trodde du hade barn som föddes med rytmen i kroppen..Nynnande på Vikingarna eller Thorleifs

mamman - Ej medlem längre2008-03-08 21:55

har det också.... ;-P

Pollynes2008-03-08 22:04
Antal inlägg: 29

Jag heter då Marina Gustafsson och bor i Umeå. Har uppnått den aktningsvärda åldern av 77och är skogsarbetare. Intressen har jag många och det som roar mig mest är att shoppa dagen lång. Barn har det inte blivit mest på grund av jag inte kunnat bestämma mig för antal, utseende och om det är värt lidandet :) Ögonen svarta och håret ljust med lila slingor. Jazz njuter jag av så fort chansen ges och allra senast lyssnade jag till Nordman som är min favoritartist.

emmylicious2008-03-08 22:07
Antal inlägg: 4501

*skrattar*

det här blev en grymt rolig tråd.

nattvakten - Ej medlem längre2008-03-08 22:12
Antal inlägg: 52

Förnamn:Roland
Efternamn: Syvännen
Hemstad: Gullmarsplan
Ålder: 70
Yrke: spismontör
Intressen: tvätta fönster
Barn: 0
Hårfärg: svart
Ögonfärg: svart
Musiksmak: Death Metal
Favoritartist: Josh Rouse

vita_syrener - Ej medlem längre2008-03-08 22:13
Antal inlägg: 22144

Jag heter Bertil Brynolfsson och är 39 år. Bor i Sundsvall och jobbar på Kasionot som poängplockare. Jag har två barn, frugan kan ni se på fotot här. Själv vill jag vara lite anonym. Mina intressen är att köra motorcykel och spela bingolotto. Har de grå tinningarnas charm och bruna ögon. Jaa vad mer...just ja- musikstil- älskar rap...

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?