Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 19 992 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tettis | 2008-03-14 22:14 | |
![]() | Vi är väl många som är trevliga också, eller? | |
| le-lou | 2008-03-14 22:17 | |
![]() | man kan inte döma en hel hund efter några få hundhår på mattan :). | |
| chiro | 2008-03-14 22:21 | |
![]() | håller faktiskt med ronja-06 en del... Visst finns det många trevliga här, men jag har ofta blivit förvånad över att väldigt många på beta har ett otrevligt och snorkigt sätt. Fast de som är trevliga gör det helt klart värt att vara här=) | |
| Jesper M | 2008-03-14 22:28 | |
![]() | snyft | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-03-14 22:55 | |
![]() | måste få säga...jag har aldrig stött på några snorkiga personer här på beta...gillar verkligen den här sighten, fast det märks väl ;)) | |
| nina1 | 2008-03-14 22:55 | |
![]() | jag tycker nog också att det kan finnas en del som kanske inte borde vara här på beta men det är så få och man behöver ju som sagt var inte bry sig. Spela bara ditt spel och strunta i om det är nån som är otrevlig. Det gör jag. Det har fungerat bra för mig. Strunta bara i att kommentera det otrevlig som skrivs och spela ditt spel o ha kul. Att en del inte kan skilja på vad som är hövlighet eller elakhet det säger en hel del om dom själva och om hur små de egenligen är. Små på jorden och stora i orden. Jag brukar tänka som så att de har det kanske inte så lätt i sin vardag så de häver ur sig anonymt här på beta och andra sidor för de vågar inte säga det annars i den riktiga världen. | |
| Zeppelinare - Ej medlem längre | 2008-03-14 23:55 | |
![]() | Simma lugnt tarzan | |
| blue_moon | 2008-03-15 04:52 | |
![]() | Ta inte illa upp Ronja, men jag vill ge dig några välmenta råd. 1. Undvik hets- och stressmatcher. Jag är själv en eftertänksam spelare och har ådragit mig en del gliringar från otåliga motståndare. Minustid blir svindyrt och vid 5 minuters överdrag avbryts matchen. Spela orankat är faktiskt mycket roligare, eftersom man då har mindre press på sig att prestera och vinna. 2. Undvik onödigt prat under matchen. Många blir störda av det, tyvärr. Om motspelaren lägger NIOB så låt bli att fråga vad det betyder, skriv upp ordet, skaffa SAOL och slå upp det istället. Eller sök i Google. Hur man väljer bokstav på jokerbrickan förklaras under fliken Vanliga frågor ovan och är inte något du ska be motspelaren svara på. Jag har fått denna fråga flera gånger och svarat vänligt, men undrat i mitt stilla sinne varför man inte läser igenom reglerna ordentligt innan man börjar spela... 3. Spionera på andras matcher är väldigt lärorikt. Spela solo är avkopplande och ger bra träning i ordbygge. Det gör jag själv flera gånger dagligen om jag hinner! Plugga ord och träna anagram är också något som kan rekommenderas. Taktik får man träna sig till. Kolla hur andra gör, vissa är otroligt skickliga. Det får räcka så länge. Lycka till! | |
| Mouche - Administratör | 2008-03-15 07:43 | |
![]() | blue_moons goda råd är utmärkta och får anses vara ett bra avslutande inlägg på denna tråd. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2