Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 20 031 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-03-16 20:37 | |
![]() | "nu är de mer som ett lekrum" som sig bör med andra ord "för vi som spelar i musen är itförstörda:=)) de är jätte svårt o spela i andra rum nu:(" med den logiken är mer än hälften av alla medlemmar saol12-skadade, men folk slutade i allmänhet lipa efter en vecka eller två. | |
| Zeppelinare - Ej medlem längre | 2008-03-16 20:37 | |
![]() | Förstår inte alls vitsen med temarum. Men om de nu ska finnas så måste rankingen så klart vara separerad, blir tokigt när man ska spela i de vanliga spelrummen annars. | |
| barbi | 2008-03-16 20:41 | |
![]() | men vad har de me saken o göra oeron? nu har de me ranken o göra o att folk ser de mer som ett lekrum där dom bara kan ge upp ett spel o att de inte kommer att synas! titta bara hur många som är inloggade i musen nu o ja spela 3 spela o 2 av dom lätt tiden gå ut eller gav upp:( hade säkert INTE vart så om alla hade haft samma rank | |
| Ozone - Ej medlem längre | 2008-03-16 20:49 | |
![]() | Om rankingen skall redovisas i samma lista skall de extra poängen tas bort i datormusen. Jag tycker att detta är ganska självklart. | |
| barbi | 2008-03-16 20:56 | |
![]() | japp kanske de men då borde man inte få extra för rullningar heller | |
| Zeppelinare - Ej medlem längre | 2008-03-16 21:01 | |
![]() | Är du på riktigt? | |
| Von Joakim | 2008-03-16 21:05 | |
![]() | Vad tror du ? | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-03-16 21:06 | |
![]() | nää, nu blev det öppet mål, inget kul längre | |
| barbi | 2008-03-16 21:48 | |
![]() | nope:=)) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-03-17 03:29 | |
![]() | • Citerar Tina_Fina , 2008-03-16 19:54 • - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - > och varför tycker du inte det E Solu, kom och spela där > då fegis Eftersom spelreglerna i det rummet skiljer sig från spelreglerna i de vanliga rummen såklart. "Fegis" låtsas jag att jag inte såg. • Citerar barbi , 2008-03-16 20:01 • - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - > hmm ja fattar inte varför du e så dryg e solu me > flera:(( bara för ni INTE är duktiga i musen så behöver inte > ni va såå sura > vill ni veta en hemliget?! de va inte många av oss som va så > bra i början man lär sig en massa när man spelar:=)) så > SLUTA o gnäll på oss musisar!!!! Jag fattar inte var du får allt ifrån. För det första har jag inte på något sätt varit dryg, för det andra är det ganska drygt att häva ur sig saker som "bara för ni INTE är duktiga... så behöver inte ni va såå sura". Jag vet inte om du försöker vara rolig eller om du bara är sån. Kul att du tar allt som har med musen att göra personligt iaf. | |
| Iandunn | 2008-03-17 04:01 | |
![]() | Jag gissar att det mest är de som har mycket poäng som klagar är väl rädda att bli omåkta från en i musen det vore ju inte rättvist för det skulle vi ju gjort så småningom helt säkert för för det skulle inte vara det lättaste att komma tillbaka då för som ni säger vi prodiserar mycket mer poäng hi hi... Janne | |
| barbi | 2008-03-17 07:38 | |
![]() | Jag håller med odin. IT-ordlistan blir ju i princip ett annat spel än scrabble. Spelar man bara för sin ranking så bör man ändå inte spela utan uppsöka närmaste behandlingshem för att bli av med sitt beroende. IMHO För att den inte är förtjänad på lika villkor såklart. med den logiken är mer än hälften av alla medlemmar saol12-skadade, men folk slutade i allmänhet lipa efter en vecka eller två. så ärligt tycker du inte att de där lät lite drygt? men en fråga bara varför är du så engagerad i just i de här du spelar väl inte ens i musen? | |
| barbi | 2008-03-17 07:43 | |
![]() | landunn för mig spelar de ingen roll att ja e nere på 1000 klart de e tråkigt men de gör försöker få fram är Att musen är nu mer som ett lekrum folk kommer in o spelar tycker tex att de är tråkigt o kan då bara ge upp utan att de syns sen i deras rank:( ja tror de kommer bli mindre som kommer vilja o spela i musen (förutom vi som brukar hänga där) dom kan ju bara gå in o spela bort sin rank utan att ens försöka men men.... | |
| Miss_jk | 2008-03-17 08:44 | |
![]() | Tror att de flesta fattar vad du vill ha fram vid det här laget. Bryt ihop och gå vidare. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-03-17 13:14 | |
![]() | dryg? moi? jovisst, det var väl lite drygt, men jag blev sporrad av alla sandlådeargument. zeppo sade egentligen allt som behövde sägas med sin eminenta uno-liknelse. jag tar tillbaka och skriver under på den istället. | |
| barbi | 2008-03-17 14:07 | |
![]() | miss de känns som du vill så gärna vara me på ett litet hörn:=)) sååå gulligt hihi | |
| Miss_jk | 2008-03-17 14:25 | |
![]() | Ja, så kan det nog vara, annars hade jag inte skrivit här på forumet öht. Men det var inte därför jag skrev det senaste, utan helt enkelt för att jag blir så trött på tjatet. | |
| barbi | 2008-03-17 14:42 | |
![]() | dumt o sluta läsa om du blir såååå trött:=))) | |
| Miss_jk | 2008-03-17 14:59 | |
![]() | Måste ju se hur det utvecklar sig. | |
| barbi | 2008-03-17 15:02 | |
![]() | hihi såå charmigt ju.. så du behöver ju inte skriva de går o bara läsa *ja lovar* ha en bra dag | |