Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade3
Mobilspel
Pågående20 077

Forumkategorier

Användare Inlägg  
blue_moon2008-03-22 01:29
Antal inlägg: 9713

Aj aj Ann, inte kasta sten när man sitter i glashus! Många av dina rullar är minsann avancerade så det förslår...

ordgrävaren - Ej medlem längre2008-03-22 01:46
Antal inlägg: 1718

-bara Ann, man håller inte folk _inom_ uppsikt, man håller dem _under_ uppsikt... nu börjar jag misstänka att detta rör sig om nåt betydligt mer mystiskt än vi tidigare trott... om nån sätter på popcorn så ringer jag Kommissarie Frost...

oceano - Ej medlem längre2008-03-22 01:46
Antal inlägg: 1563

;-))

Sibbe B2008-03-22 01:56
Antal inlägg: 374

bara ann = 20 årig tråkmåns som känner för att göra livet surt för oss andra? (Spekulation)

MasterHans - Ej medlem längre2008-03-22 02:12
Antal inlägg: 29

löjlig tråd... att tro nån fuskar kan man inte göra ngt åt... många fuskar såklart inom ALLT, idrott (doping), spel o dobbel (alla möjliga olika varianter), bilverkstäder (sätter på gamla delar till nypris), byggbranschen (bygger med skitmaterial för att tjäna mer på kunden) etc etc, så varför ens ta upp det?? Bästa sättet att slippa nån som fuskar e att spela snabb, stress o hets, hur skulle då personen hinna fuska o kolla ord på nätet med den korta tiden per drag??? TÄNK LITE FÖR F-N om ni har ngt innanför pannbenet... sen alla konstiga ors som rullas osv så e de som Sibbe säger, man LÄR sig efter hand.. Jag vet massa CP-ord här som inte finns men som funkar på BETAPET, som tex JAA JE CIF COX ÄH ÖH AH osv..de e fan inte riktiga ord det heller.. men man lär sig o lägga det för man har minne, o man behöver inte veta vad det betyder, det e bara en utantilllära som i skolan... så spela bara o analysera inte fusket... Tack för ordet..kommer inte kommentera mer heller.. Bye

Trollkrigare - Ej medlem längre2008-03-22 02:19
Antal inlägg: 17

Lyssna nu Mastern har talat! Är fan imponerad av ditt inlägg. Vi borde ha någon tråd med "Tråd of Fame".

elPatron - Ej medlem längre2008-03-22 02:38
Antal inlägg: 2131

Jag håller med Mastern 100% iaf.. .så sant så sant...

äadlkfw2008-03-22 02:41
Antal inlägg: 157

haha... har spelat några gånger med person, sista gången slog det mig att denne fuskar, känner mig rätt säker, men vet förstås inte med 100 % säkerhet...ska detta bara få fortgå? Jag tänker definitivt inte spela med personen mer, men jag tycker att den dessutom ska stängas av. INTE bara låta det vara. Och tuffa Master Hans - här handlar det inte bara om ord på nätet, utan dataprogram som plockar fram det bästa alternativet i en given situation, du behöver inte spela "normal" hastighet för att hinna med, du verkade inte ha koll på det i ditt inlägg.

Zeppelinare - Ej medlem längre2008-03-22 03:13
Antal inlägg: 678

Ni som fuskgnäller hela tiden är bara avundsjuka på oss grymmingars wicked skills.

E Solu - Ej medlem längre2008-03-22 09:37
Antal inlägg: 4715

Jag använder wallhack.

Solen_lyser - Ej medlem längre2008-03-22 09:55
Antal inlägg: 583

Ok, då är inte jag den enda som misstänkt fusk.
Dock har denna tanke slagit mig EN gång bara mot EN spelare.

Det är ganska synligt om någon fuskar, helst om man spelat mot den personen för någon dag sedan, och "spelstilen" är inte alls den samme.

Fast man ska nog inte döma, man kan aldrig VETA om någon fuskar här.

Trollkrigare - Ej medlem längre2008-03-22 10:19
Antal inlägg: 17

Är den mamma också duktig Zeppelinare?

quatresse2008-03-22 10:28
Antal inlägg: 159

men jag ha olika spelstilar varje gång och jag fuskar inte. Ibland känner jag för att rulla och då kan det gå dåligt.. och ibland tänker jag att jag hellre försöker med att inte rulla. så även fast man byter spelstil så fuskar man inte :P

blue_moon2008-03-22 10:32
Antal inlägg: 9713

äadlkfw, jag tror du har rätt!

Candee2008-03-22 12:00
Antal inlägg: 1256

Ja, jag erkänner..ja, inte till fusk utan att jag alltid inte vet innebörden av alla ord jag lägger. Men orden har jag lärt mig genom att memorera och kolla faktiskt ofta upp innebörden av dessa ord. Tror inte det är så många som har ett så stort ordförråd att de använder sig av de mest ovanliga ord som finns.
Det jag har lärt mig, har kommit från ett ivrigt spelande och självklart kollar jag oxå lite rullningar andra lägger. Har testat mig fram med ord och ja..man lär sig hela tiden.
Tror faktiskt att det fungerar så för de flesta. Sen att det finns vissa som kör med sådanan program har jag misstänkt några ggr, även om de varit ganska få. Tycker mest synd om dessa personer då själva vitsen med spelandet försvinner.
Känner mig dock nöjd om jag själv fått fram nya ord som man nån gång under spelandet memorerat och som sitter där bak i huvet nånstans. Man lär sig ju hela tiden..e det som e det roliga..och att man faktiskt utmanar sig själv..så ser jag på spelandet iaf..

KingKong2008-03-22 12:57
Antal inlägg: 109

Jag har blivit anklagad för fusk en gång, det var rätt roligt. Jag ser det som en bekräftelse på att jag är bra.

Jag har dessutom spöat en som fuskat med datorprogram en gång. Då fick jag verkligen en ego-boost.

sannadamen2008-03-22 13:42
Antal inlägg: 20

varför ska man fuska överhuvudtaget?
Ett spel o man lär sig ord efter *vägen* så atyt säga,ju fler man spelar med ju fler ord lär man sig....
SPEEEEELA PÅ.......

Villse2008-03-22 13:57
Antal inlägg: 34

Jag visste inte att man kan fuska, hur går det till, menar Ni att man tittar i ordböcker eller liknande för att hitta ord eller. Förklara gärna så ska jag för söka fuska nästa gång jag spelar :):) skojar, gilllar inte fuskare.

The_Viking2008-03-22 14:03
Antal inlägg: 750

En totalt onödig och fruktansvärt löjlig tråd! Who gives a shit?!?!?! Det är bara att spela och ha kul.

Pyrte2008-03-22 14:10
Antal inlägg: 39

De som fuskar får väl fuska, det gäller att ha flyt m bokstäver och kombinationer.
Tror inte fuskarna kommer spec långt,
dessutom kan det knappast vara en match om man bara ska fuska..

nä, människan föds god - ingen fuskar ;)

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?