Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 20 159 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sejmårr | 2008-03-28 20:15 | |
![]() | Javisst Drybones! Han inledde med den frågan, sedan kom beskrivningar av alla de bälten han hade och särskillt hur spännena såg ut. DET var så fantastiskt tramsigt att jag tyckte att det var roligt. Inläggen var sååååååå långa och ordrika att jag faktiskt misstänkte att det var ngt han skrivit i förväg. Och....om det finns en man OCH en kvinna som beter síg så - är det egentligen en och samma person???! | |
| Sara016 | 2008-03-28 20:33 | |
![]() | Nej då.. jag har råkat ut för samma.. fick även veta efter mtchen att han skulle ta på sig sitt bredaste bälte å.. gå in i sovrummet och tänka på mig..inte massa smickrande trots allt! | |
| DryBones - Ej medlem längre | 2008-03-28 20:45 | |
![]() | det låter absolut som att han/hon/det har diktat ihop allting i förväg ju! han sa nämnligen samma sak till mig Sara, det bredaste bältet. frågorna hopar sig nu. 1. Är jag sejmått och sara rivaler nu? 2. Är bältesmannen och bälteskvinnan samma person? 3. Och iså fall, har personen en böjning för bälten eller bara extremt bra humor!:D Jag tyckte också att det jätteroligt! Bältet med änglabarn = kerub lät extra spännande. | |
| sejmårr | 2008-03-28 20:48 | |
![]() | 1. han räcker säkert till oss alla tre och några till! 2. Ja,det tror jag 3.Han/hon är säkert en komplex blandning av de båda sakerna! | |
| kolakyss | 2008-03-28 21:05 | |
![]() | Haha, den snubben har jag också spelat mot, men det var länge sen. Så mycket som han skrev mellan läggen så fick jag också en känsla av att allt var planerat redan innan matchen och att det inte var första gången.. | |
| Isbjörna | 2008-03-28 21:13 | |
![]() | Också träffat på den spelaren. Var inte ohövligt mot mig på något sätt utan berättade om sitt intresse och jag frågade vilket bälte som värderades mest. Fick ett vettigt svar och det hela var inte märkligt alls tycker jag. Lite udda förstås men det är en fri värld. | |
| Sara016 | 2008-03-28 21:15 | |
![]() | Haahahahah aKeruberna tog han upp med mig..sen tror jag han hade ett med någon örn på.. | |
| sejmårr | 2008-03-28 21:18 | |
![]() | Jag träffade på honom en gång till då han anslöt till ett av mina spel. Jag kände GENAST igen namnet och sa att jag kände igen honom. Då gick han ur spelet på en sekund. Det visar väl på lite dåligt samvete ändå. Det är en fri värld Isbjörna, men han "tvingade" mig att läsa det han skrev om sin "lille" som han smekte med bältet. JAG var tvungen att avbryta spelet.... det tycker jag inte om... | |
| sejmårr | 2008-03-28 21:20 | |
![]() | Kommer någon ihåg vad han hette? Nåt med grekiskt tema? Började på T? | |
| le-lou | 2008-03-28 22:04 | |
![]() | stänger tråden med hänvisning: allt som rör klagomål på andra spelar, ta kontakt med abuse här på betapet. | |
| Perpersa - Ej medlem längre | 2008-03-28 22:09 | |
![]() | Om nu någon betett sig illa så är det här verkligen inte stället att ställa den personen till svars. Har ni klagomål på medlemmar så maila till abuse@betapet.se. Det är inte okej att anklaga folk för sakar hur som helt på betapet. Detta händer tyvärr dock allt som oftast. Orsaken till att det inte är tillåtet är att det lätt skulle kunna missbrukas av personer som vill hänga ut oskyldigt folk på rent jävelskap. Därmed stängs tråden. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2