Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 19 326 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ordfobi | 2008-03-30 10:31 | |
![]() | Jag spelar där just nu och jag är någon! Så det så! | |
| odin - Administratör | 2008-03-30 10:34 | |
![]() | Elmis, du kan ju dock trycka ut brickor med vänster musknapp? Forum blir nog som de blir när det är mycket folk. Ordspel skulle säkerligen drabbas av samma om de hade stor publik. Men givetvis finns det för och nackdelar på båda sidorna! | |
| y not | 2008-03-30 10:51 | |
![]() | minnesfunktionen i ordspels forum är ett plus, men den kompenseras ganska bra av att man kan klicka på sista inlägg nu. antalet visningar fungerar bättre här än sättet det räknas på ordspel. Men jag gillar ordspels strukltur bättre, den är överskådligare. Att se senaste inläggen på framsidan här är ett klart plus. Och att de är lite olika och har sina respektive fördelar och nackdelar är också ett plus. | |
| odin - Administratör | 2008-03-30 10:56 | |
![]() | Smaken är som baken, behöver nog inte nämna vilken design jag gillar mest :D Kan dock hålla med om att vi alltid kan göra grejer ännu bättre. | |
| Nisseärbäst | 2008-03-30 10:59 | |
![]() | Välkomna till Ordspels Forum alla Betapettare. Mycket trevligt, roliga knåp och seriösa diskussioner. :-) | |
| y not | 2008-03-30 10:59 | |
![]() | nä hade du inte tyckt din egen design var den bästa så skulle nog något varit fel :) | |
| Ordfobi | 2008-03-30 11:12 | |
![]() | Elmis har rätt. Om man spelar irl ofta, så känns Ordspel mer naturligt i färgerna. Och man kan ju spela i läget "utmaning", precis som på tävlingar. Det ger bra träning. | |
| Elmis | 2008-03-30 11:50 | |
![]() | Ja, vänster musknapp går bra här (liksom på ordspel), det kanske jag borde gett er cred för...men det är ju bara en halv cred... :) Och odin har ju sannolikt rätt att det skulle bli mer liv i luckan och stolligheter på det forumet om fler kom dit. Birger säger dock kärnpunkten, antalet spelare. Stor skillnad nowadays... | |
| odin - Administratör | 2008-03-30 11:58 | |
![]() | Elmis, så du vill ha höger musknapp också? | |
| Elmis | 2008-03-30 12:00 | |
![]() | Gärna. Nu länkar det till nån flashmeny som jag inte vet vad den är bra för...om jag minns rätt...orkar inte kolla nu. | |
| Elmis | 2008-03-30 12:01 | |
![]() | Alltså. Vänster musknapp från vänster på brickstället och höger knapp från...ja, gissa det du. :) | |
| le-lou | 2008-03-30 12:17 | |
![]() | det absolut sämsta med ordspel är att det kostar pengar. sen är odin snyggare än nisse. | |
| y not | 2008-03-30 12:23 | |
![]() | det finns även fördelar med att det kostar pengar. Man slipper reklam, man får ett mognare klimat i forum tex. Sen så håller jag med om att det är på tok för tunt och att prisnivån nog var helt fel från början. sen så tänder jag mer på Nisse www.tekniksm.se/sv/h...in nare.htm än Odin, även om han ser betydligt snyggare och trevligare ut efter uppdateringen. | |
| Zeppelinare - Ej medlem längre | 2008-03-30 12:24 | |
![]() | Intelligent inlägg där Le-Lou, redaktören för dn är snyggare än expressens så jag läser dn istället? | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-03-30 12:25 | |
![]() | Personligen har jag inga problem med att Ordspel kostar. Som y not säger slipper man till exempel reklam och får ett betydligt mognare klimat i forumet. Sedan är inte summan så hiskeligt stor att den är tokavskräckande. Dock är det för lite spelare, och även om det är väldigt trevligt att spela mot vänner, så utvecklas jag mer om jag får möta varierat motstånd. | |
| le-lou | 2008-03-30 12:29 | |
![]() | haha zeppelinere, men ytlighet rockar ju | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-03-30 12:32 | |
![]() | Är ju lätt att säga för en som vunnit Miss Universum, två gånger på raken. | |
| Zeppelinare - Ej medlem längre | 2008-03-30 12:33 | |
![]() | Har jag? jag måste varit full då? | |
| y not | 2008-03-30 12:35 | |
![]() | jo men snygg vart du :) (om än lite väl ytlig) | |
| minneslucka | 2008-03-30 13:10 | |
![]() | Har provat Ordspel en gång när Beta var lite nere. Tycker dock mycket bättre om Betas färger och forum. Att det är gratis spelar självklart också in men det är inte det avgörande | |