Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 44 |
Mobilspel
Pågående | 19 978 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-02 02:26 | |
![]() | Men det är ju enkelt - den som äger ett badhus (i regel kommunen antar jag) måste ju få bestämma villkoren. Man kanske inte vill att folk skall dricka alkohol i bastun, att kvinnor byter om i damernas omklädningsrum, att man inte får spotta i poolen osv. Är det så konstigt? Om någon bestämmer att det är ok med topless eller för vuxna att kissa i barnpoolen så är det väl det då. | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-02 02:30 | |
![]() | Så om de skulle få för sig att t ex judar ska ha på sig davidsstjärnor när de badar så är det okej också då? Eller att bögar ska ha på sig regnbågsmärken så "vanliga" slipper kränkas av att komma för nära? Vilka regler tycker du man ska tillåta regelskrivare att skriva? Har man rätt att diskriminera invandrare också kanske, om det skulle störa andra badgäster om det blev för många invandrare i poolerna? | |
uberbacon | 2008-04-02 02:40 | |
![]() | Jag tycker det är alldeles utmärkt lämpligt att kvinnor byter om i damernas omklädningsrum, dudeniro. Inget konstigt alls! | |
dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-02 02:48 | |
![]() | E Solu... det är ju lite överdrivet... det bygger väl på någon form av gängse uppfattning. Den dagen en majoritet av kvinnorna uppelver det som kränkande att inte få bada topless på badhuset så får man väl ändra på det. Du jämför väl äpplen och päron, så vitt jag vet är de flesta ok med reglerna, och jag tror (hoppas) att hoppet till davidsstjärnor och annat är lite större än så. Tack du uberbacon, ville bara kolla om någon läste mitt inlägg! ;) | |
Antonia | 2008-04-02 02:49 | |
![]() | Men vad är det du syftar på E solu? vill du ta bort alla regler och alla förbud så att alla människor ska kunna göra allt de vill göra, var som helst och hur som helst? Du får väl vara hur naken du vill hemma hos dig, men jag har en känsla att du följer reglerna lika väl som alla andra. Om du har dessa åsikter borde du väl gå naken och muttra för jämnan? | |
Sara016 | 2008-04-02 07:23 | |
![]() | E solu.. Du har inte funderat på att en kommun oftast enbart har ett badhus med en begränsad yta att vistas på.. Då är det svårare än att, vid t.ex. en strand undvika att behöva se brösten som är bara? | |
snucke16 | 2008-04-02 07:49 | |
![]() | Feministdravel. | |
Lilla T | 2008-04-02 08:15 | |
![]() | en gång fick jag ett par kvinnobröst i ryggen...nakna...i allmän pool....gaaahh!!!....jag inser att det är m¨ngas dröm...men låt MIN rygg var fri ifrån andras nakna bröst!!! | |
SuckerMC | 2008-04-02 08:35 | |
![]() | om dom är fina ska dom visas=) | |
monk - Administratör | 2008-04-02 08:55 | |
![]() | Det ironiska är att många av de personer som kräver att kvinnor ska få bada toppless i badhusen samtidigt ser ner på tjejer som viker ut sig och visar brösten i tidningar... | |
ordgrävaren - Ej medlem längre | 2008-04-02 09:13 | |
![]() | www.youtube.com/watc...PY YDkprQ-0 storartad journalistik som behandlar ämnet | |
Q-tile - Ej medlem längre | 2008-04-02 09:14 | |
![]() | Här finns en äldre närbesläktad tråd: www.betapet.se/forum...am p;page=0 | |
oceano - Ej medlem längre | 2008-04-02 09:46 | |
![]() | Vet inte egentligen vad jag tycker i den här frågan. Personligen skulle jag aldrig komma på tanken att bada topless i ett badhus. Förstår inte riktigt meningen med det. Håller med monk i den här frågan. Det e *bråkiga feminister* som bara vill skrika å röra upp himmel å jord för ingenting. Tycker de ska lägga sin energi på viktigare ting i samhället. | |
WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-02 10:26 | |
![]() | Oceano, om vi skulle bada någon gång får du gärna slänga toppen. ;-P | |
oceano - Ej medlem längre | 2008-04-02 10:30 | |
![]() | ;-)) du e rolig du flirtas..... | |
WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-02 10:32 | |
![]() | Hehe, mmm :o)) | |
ZazzaMy | 2008-04-02 10:40 | |
![]() | Men då kan dom väl öppna Nudist baduhus dådå så får dom slänga tuttar och snoppar fritt hur mycket som helst utan att någon blir generad eller tycker det är "pinsamt" | |
The_Viking | 2008-04-02 11:00 | |
![]() | Jag tycker egentligen att det är upp till var och en men man måste ju faktiskt ta hänsyn till andra också. Det går faktiskt äldre människor och folk med andra religions tillhörigheter och nationaliteter som tar illa vid sig. Då är det bättre om badhusen ordnar nudist kvällar för dom som vill. | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-02 11:21 | |
![]() | "Men vad är det du syftar på E solu? vill du ta bort alla regler och alla förbud så att alla människor ska kunna göra allt de vill göra, var som helst och hur som helst?" Nej, men löjliga förbud bör förbjudas. Så länge det inte finns några vetenskapliga studier som visar att det är hälsosammare att bära bikini än att inte bära bikini är förbud mot bara bröst bara sharia. | |
UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-02 11:32 | |
![]() | Det the Viking skrev är så sant,,,,hur djupa ni än blir och hittar avhandlingar hit och dit så är det ömsesidig respekt som gäller.... | |