Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 20 228 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| engrymstek | 2008-04-02 11:33 | |
![]() | och jag rullade OÄRLIGHET två gånger under samma match och blev kallad för fuskare ;) | |
| Marie08 | 2008-04-02 11:59 | |
![]() | Har fått samma känsla, som tur är, ett fåtal ggr...känslan av att ngn 'bläddrar och/eller söker ord. De skickliga/erfarna spelarna som rullar gör det ofta snabbt och skoningslöst:) medans fuskaren tar mer tid på sig. UffeUppsala....haha, jag har tänkt den tanken jag med.....j-a snorungar:)! | |
| HankCharles | 2008-04-02 12:28 | |
![]() | Håller med Marie08 i det hon säger om att det tar tid för vissa och så kommer det när när tiden är på väg att ta slut t.ex TROPISM, ELMSELD, FJOLLAS, DEVONISK, BARDISAN.... (exempel på rullningar som jag i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig) Detta faktum gör att jag håller mig till hets eller stress. Skulle tro att det är detta som Uppgiven menade när han startade denna tråd. | |
| MatsJoel | 2008-04-02 12:38 | |
![]() | Det där är ju helt galet bakvänt. Det är ju om man inte fuskar som det tar tid att faktiskt hitta rullningen. | |
| Mårten | 2008-04-02 12:40 | |
![]() | "Detta faktum gör att jag håller mig till hets eller stress. " Om man sitter på DEELLMS och med hjälp av en ordbok hittar ELMSELD är man onekligen ganska begåvad. Om man använder något datorbaserat fusk som hittar orden åt en lär det inte hjälpa med hets. | |
| HankCharles | 2008-04-02 12:42 | |
![]() | Utveckla dig gärna MatsJoel. Jag vill mena att det tar tid att först slå upp ordet eller vad man nu gör och sedan hitta var du ska lägga det. | |
| doktor phil - Ej medlem längre | 2008-04-02 12:44 | |
![]() | uppgiven, om jag är ute efter fri luft eller om jag är ute efter fri lufs är helt upp till min dagsform. Ibland lufsar jag och ibland luftar jag mej. | |
| doktor phil - Ej medlem längre | 2008-04-02 12:50 | |
![]() | Det finns ju olika aspekter på fusk också! En del "djupingar" sitter i mer eller mindre organiserade grupper och spelar. Min mormor och mina barnbarnsbarn brukar tex. sitta och spela nätterna i ända. Ja menar vad ger ni mej för det? Ska det vara så, e e e de så? | |
| uppgiven - Ej medlem längre | 2008-04-02 12:53 | |
![]() | Bäste doktor phil! Även om det så diffar på ett F, så kanske Du menar Fri lus, alternativt lusfri... För att bli detta dvs lusfri, kan man ju ta hjälp av bensin, för att få bukt med dom små gynnarna. Lufsa på.... din gamle rackare. | |
| doktor phil - Ej medlem längre | 2008-04-02 12:55 | |
![]() | Är det mina barnbarnsbarn du menar att jag ska hälla bensin på? Ska det vara så? e de så? | |
| ms Bertha | 2008-04-02 13:26 | |
![]() | Hahaha...vem FAN orkar fuska på "betapet"? Varför bemöda sig? ...att fuska i en tävling där nån bryr sig. Fine! Men vem sjutton bryr sig om nån är bra på alfapet/betapet? Det är ju ingen vidare "status" utanför den här sidan om man säger så. | |
| Intet | 2008-04-02 13:31 | |
![]() | Men alltså det är ju helt uppenbart att det finns folk som fuskar. Möter man en motståndare som tar minst 15 sekunder att hitta varje ord, och där orden dessutom är långa och mycket märkliga så vet man att personen fuskar. Och det finns ju folk som orkar fuska när det gäller det mesta, så varför inte här med? | |
| ms Bertha | 2008-04-02 13:33 | |
![]() | men vem bryr sig? ...det är ju som att fuska i fia med knuff | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-02 13:34 | |
![]() | Om man möter en motståndare som tar exakt 1 sekund på sig att lägga varje ord och det dessutom är det mest poängivande varje gång är det däremot inte en fuskare eftersom ingen kan fuska så snabbt. Förutom E Solus Betapet Wallhack & Aimbot. | |
| Cinematek - Ej medlem längre | 2008-04-02 13:34 | |
![]() | Mycket skitsnack från dåliga (avundsjuka) spelare i denna tråden. Det är nog bara 4-5 stycken som jag anser är kvalificerade nog för att bedömma om någon fuskar med hjälp av ordprogram eller inte. Och ingen av dessa har skrivit i tråden än. | |
| ms Bertha | 2008-04-02 13:34 | |
![]() | "ååå...kolla va bra jag är på alfapet!!" ......?...vem bryr sig om det?... | |
| Intet | 2008-04-02 13:36 | |
![]() | Det är ju störande att förlora för att någon fuskar, men annars bryr jag väl mig inte överdrivet mycket. Och det är sant E Solu, om folk lägger märkliga ord snabbt tror jag inte att de fuskar det minsta. Det är ju så på vis man lätt skiljer agnarna från betet så att säga. ;) | |
| ms Bertha | 2008-04-02 13:38 | |
![]() | jag tycker det är lite det som skiljer nördarna från oss andra....de tror verkligen att det är "häftigt" att vara bra på alfapet...att man är "smart"....hoho....tvärto m...dom har ju inget liv! | |
| Cinematek - Ej medlem längre | 2008-04-02 13:38 | |
![]() | Tror du det går snabbare att spela ärligt än att fuska så har du fel. | |
| Cinematek - Ej medlem längre | 2008-04-02 13:40 | |
![]() | Kallar du mig nörd ms Bertha? för fan jävla bimbo. | |