Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 19 748 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Candee | 2008-04-05 00:19 | |
![]() | Sorry..läste tydligen inte alla svar..ja, den frågan har tagits upp så många ggr..så jag har full förståelse..man kan väl skriva i den tråd som redan en gång påbörjats.. | |
| Nemi | 2008-04-05 00:22 | |
![]() | Det finns t ex redan en sådan tråd på första sidan i "snack" www.betapet.se/forum...ea did=8774 Ingen har stängt en tråd just pga att du har skapat den dotter,utan det var nog för att dte just nu skrivs i två st andra likadana trådar i forumet. | |
| fulis | 2008-04-05 00:30 | |
![]() | Klistra en tråd, lista dom ämnen som diskuteras mest, länka till dom eller hänvisa till sök och be folk att inte upprepa trådarna. eller nått.. | |
| Nemi | 2008-04-05 00:39 | |
![]() | fulis: Been there tried that ;) Typ, Läs längst upp i "frågor", där har vi en sån tråd. Att klistra specifika trådar har inte visat sig hjälpa mot nya likadana heller men kanske kan vara dags att testa den taktiken igen. Vill inte att folk blir förvirrade och less på att trådar stängs eller att nya skapas med samma ämne om och om igen. Lite knepig sits men vi forumvärdar brukar ha rätt bra balans på det, hålla efter så att det inte bli för många av samma och att forumförvirrade/nya inte känner sig mobbade pga snabba stängnignar av trådar utan motivering, /Nemi | |
| le-lou | 2008-04-05 01:59 | |
![]() | dotter, jag stängde din tråd och hänvisade till en annan tråd som handlade om samma ämne. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-05 02:04 | |
![]() | Jag är bara här för att spela, orkar inte berätta var jag bor, hur gammal jag är, om jag är singel, vad jag heter eller om jag gillar skärp.... Jag säger alltid hej och tfm, det ska räcka utan attjag ska stämplas som en otrevlig människa, jag kanske inte orkar babbla med en massa okända människor när jag bara vill spela och inget annat. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-05 02:06 | |
![]() | och nej, jag heter inte Inge Snäll. Och ja, jag är jätteond. | |