Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 19 748 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Grymming | 2008-04-05 19:14 | |
![]() | Shit! Mycket att ta in, men jag skall göra vad jag kan med start så snart jag kommer hem. kan tyvärr inte spela här på jobbet. ; | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-04-05 19:15 | |
![]() | vafan! - jobbar du nu din mjölkis? Du blir aldrig en riktigt ond jävel om du har ett jobb. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-05 19:17 | |
![]() | exakt...bara ann, du har en point där. Helvetet har en ledig plats för dig, snygging.. | |
| Grymming | 2008-04-05 19:18 | |
![]() | Jasså får man inte jobba på helgen. Hmm..aja. jag ska bara låsa in tjyvarna så jag är hemma om en timme typ. | |
| caterine | 2008-04-05 19:42 | |
![]() | Jag tycker att man ska vara hövlig och trevlig vilket spel man än spelar, heja och tacka för spel och gratta nån som kommer med ett kalasord eller rullar. Men ibland sticker dom innan man hinner tacka. Varför ska man vara otrevlig här om man inte är det annars. Men visst har jag gett upp nån gång när det har varit helt omöjligt. | |
| caterine | 2008-04-05 19:43 | |
![]() | Men jag är väl en tråkmåns förstås. | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-04-05 19:46 | |
![]() | japp - du är en tråkmåns caterine... och det kan vara svårt att vara trevlig mot tråkmånsar.. men jag göra ett försök. .. Det var ett trevligt och intressant inlägg Caterine... och Grynning... Sluta jobba och raka huvudet.. skafa flintskallefrisyr precis som "Ond jävel". | |
| bomah - Ej medlem längre | 2008-04-05 22:06 | |
![]() | Om det kokta fläsket är det stekt, så är det bara att ge upp, ingen idé att fortsätta förnedringen, man startar nytt istället. | |
| göölet | 2008-04-05 22:09 | |
![]() | spelar det nån egentlig roll om man tackar innan /efter matchen eller om man läggersig?Jag förstår inte riktigt varför folk surar upp sig på skitsaker...lägger nån sig är det bara o tacka o ta en ny match...Om m an glömmer säga "hej " så dog man väl inte för det? | |
| göölet | 2008-04-05 22:11 | |
![]() | blev lite fel där i början med tackandet innan matchen-det gör man förstås inte,men va faan spelar allt för roll | |
| Semikolonet - Ej medlem längre | 2008-04-05 22:18 | |
![]() | För att svara på trådens inlägg numero uno (som för övrigt var en mkt seriös och viktig tråd;): Måste bara få försvara min egen taskiga avbrutna-spel-statistik: Alltså ibland (mest innan renoveringen av sidan) så har jag lixom blivit nedkopplad från ett spel och därmed hindrad att fortsätta på grund av det. (Mkt irriterande, både för mig som ju förlorar massa rating och för motspelaren, som jag inte ens kan meddela anledningen till mitt plötsliga avhopp) Så. Ibland stavas faktiskt inte orsaken F-E-G-H-E-T!!! | |