Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 983 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bergatroll | 2008-04-09 09:19 | |
![]() | Jag läste till elektriker tillsammans med en kille vars kompis varit på fotbollsläger i England. Där bodde han hos en familj där pappan bott på samma gata som ingen mindre än Ozzy Osbourne! Klå den om ni kan! | |
| Ballerina | 2008-04-09 09:31 | |
![]() | berga haha Min pappas kusin bodde granne med Krist Novoselic. (Basisten i Nirvana) :P Och hon är vän med Bill Gates mamma och Bill Gates himself gick i samma klass som min tremänning.. Hahaha | |
| OneW | 2008-04-09 09:35 | |
![]() | Stevie Wonder . Åkte med han och hans följe till Pori 2004. | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-04-09 09:37 | |
![]() | Alldeles riktigt uppmärksammat av Mamman, en rejäl tanke-vurpa från min sida. "Jag mötte lassie" är ju inte riktigt vad jag tänkte på. Men det är ju ingenting som hindrar att denna tråd innefattar även detta fenomen. | |
| vulcan | 2008-04-09 09:39 | |
![]() | Jag har haft en extrem kändisradar de senaste gångerna jag varit ute "på lokal": För nån månad sen var jag på Stampen och lyssnade på bluesjam på eftermiddagen samtidigt som skådisen Göran Ragnerstam. Och i lördags när jag och en kompis besökte Engelen för att dricka lite öl och lyssna på livemusik så ramlade vi mer eller mindre rakt på Robban Broberg med fru. Nu väntar jag bara på vad som blir tredje gången gillt. Kurvan pekar uppåt och jag gissar på på allraminst nåt i stil med Janne Halldoff. | |
| xzanna | 2008-04-09 09:43 | |
![]() | då ska vi se All ends Björn Gelotte Carl Einar Häckner Niklas Andersson Måns Zelmerlöv semestrade med alla galsenskaparna ett år Bott på samma hotell som Danny Glover Träffat lite folk från vita lögner Käkad middag med Martin ljung | |
| snorklan | 2008-04-09 09:53 | |
![]() | - När jag var ca 6 pratade jag med den skrevande farbrorn i Mora Träsk.. frågade varför de hette så och blev riktigt avsnäst med ett "Torne Träsk var redan upptaget". Tror ni jag lyssnade på dem igen? :) - Partajade med Jean-Pierre Barda och pratade pojkar, smink och naglar - Krockade nästan med Zlatan när jag skulle ut på lunch (har aldrig vart så star-struck i hela mitt liv :)) - Min bästa vän m familj är kompisar med Julio Iglesias (är lite butter över att mamma inte lät mig åka med dem till Dominikanska rep. och fira jul med honom där). - Partajat en kväll med Dulee Johnsson, dock utan att veta vem han var | |
| catta65 | 2008-04-09 09:57 | |
![]() | Smokie (next door to Alice mm.) Jesper Odelberg hmm har mer i bagaget men kommer inte på dem just nu.... | |
| Mimsan1986 | 2008-04-09 09:59 | |
![]() | www.betapet.se/forum...am p;page=0 | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-04-09 10:00 | |
![]() | Jag kom på ett par till: Jag har mött Frank Andersson i en gränd (lite läskigt) i Göteborg, då han var på väg till sin svarta sportbil (missade märket, tyvärr). Jag vet en som såg Anja Pärssons väskor, när hon firade jul i Tärnaby... | |
| kartoffel | 2008-04-09 10:03 | |
![]() | Hade en kortare konversation med Hacke och Einheit (2 medlemmar i bandet Einstürzende Neubauten) bla konstaterades att de inte gillade ciggen jag bjöd på. Hacke ansåg att Rothmans Royal smakade vinäger?! | |
| SuckerMC | 2008-04-09 10:27 | |
![]() | gianfranco zola brolin (om han räknas) ronaldinho (dock en kortare stund på camp nou) persbrandt twisted sisters! massa fler komme ej ihåg nu=) | |
| laiste | 2008-04-09 10:29 | |
![]() | Jag ska spela med Åsa Jinder på söndag... fast jag kanske får återkomma eftersom jag inte har träffat henne än. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-09 10:34 | |
![]() | Börje Salming stötte på min dåvarande flickvän när vi mötte honom på krogen i början på 90talet. | |
| Indiga | 2008-04-09 10:35 | |
![]() | Jag har träffat min barndomskärlek Anthony Andrews, ni vet han som spelar Ivanhoe? Han var så vänlig. Vi hade mailkontakt ett tag. När jag bodde i London bodde min bästa vän granne med Rowan Atkinson (Mr Bean). Jag har dansat galendans med Carola. Har gått i demonstrationståg med Systrarna Graaf. En nära vän är bror till sahara hotnights-Maria. Jag spenderade tonåren med Robinson-Jerker. En annan vän har varit tillsammans med Brian Blade, stjärntrummis som spelat med Dylan, Mitchell, Nina Simone. Jag har festat med Unni Drougge. Jag har en kompis som sms:ar med Eva Röse. När jag var liten satt jag i samma soffa som Anna Book, samtidigt alltså. Jag har varit hemma hos Runar. Runar har varit kär i en av mina vänner. En kompis kompis känner en tjej som varit tillsammans med Steven Malkmus i flera år. När vi var på klassresa åkte vi båt till England, Anders Limpar var på samma båt. Vi var ett gäng tjejer som smög in i hans hytt, hans fru blev inte glad. En fotvårdare jag går till påstår att New Kids On The Block ringer till henne mitt i nätterna. Jag har träffat Claes Malmberg på en bar i London. Andra jag träffat är Kristian Look, Carl Bildt, Gudrun Schyman, Gösta Ekman, Magnus Härenstam, Mikael Bindefelt, Lasse Åberg, Rickard Engfors, Marit Bergman, Jocke Berg och Babsan. | |
| Persdotter_1 - Ej medlem längre | 2008-04-09 10:37 | |
![]() | Fivade Sylvester Stallone i Prag när jag var 15... stod och väntade i två timmar på att han skulle komma och inviga Hard Rock café! Han var kort. Har även stött på Howlin´Pelle i fyllan. Han var inte så sugen. Fattar inte varför =)) | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-04-09 10:38 | |
![]() | Jag önskar att jag kunde stöta på Salming, någonstans... | |
| Persdotter_1 - Ej medlem längre | 2008-04-09 10:38 | |
![]() | Indiga: "En fotvårdare jag går till påstår att New Kids On The Block ringer till henne mitt i nätterna" - Ha ha ha ha ha! | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-04-09 10:41 | |
![]() | ...funderade ett tag på att åka upp till Kiruna på somrarna och delta i hans hockeyskola för barn. Man kunde ju alltid låna en unge och sedan be om att få hjälp med hur man skulle hålla klubban eller hur skydden skulle sättas på... Nej, förlåt, nu drog fantasin iväg igen. Spaceship "alfamarie" landar i verkligheten igen... | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-04-09 10:45 | |
![]() | Jag städade på häktet i Luleå, när Juha (Åmselemördaren) satt där. Han fick beundrarpost, vill jag lova! Och gick omkring i solglasögon, inomhus! Han är ca 1.60 lång och har tatuerat "hasch" på händerna. Kul, när man är 85 år och sitter på ålderdomshemmet och ska förklara för en 26 år gammal sköterska hur de kom till?! Eller för potentiella barnbarn! | |