Spelrum
Giraffen0
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade0
Mobilspel
Pågående19 364

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Snoosy2008-04-09 21:48
Antal inlägg: 4273

''men fortfarande undrar jag hur han kan ta det så allvarligt?
Börja grina för ett sms?''
Att hånas på det sättet Brolle gjorts, inför hela svenska folket. tror inte någon skulle tycka det var särkillt kul.
Ditt namn verkar ju tala för sig själv, ''ond jävel''.
Ber inte herr Porseryd om ursäkt, så tycker jag att han sköter sitt jobb jäkligt illa.

Pottränad - Ej medlem längre2008-04-09 21:57
Antal inlägg: 4315

Bröderna Schulman är två pajaser som inte kan vara "roliga" på egen hand, utan måste vara "roliga" på någon annans bekostnad.
Det är både unket och sorgligt.

Porseryd missköter sitt jobb å det grövsta just nu.

Ond jävel - Ej medlem längre2008-04-09 22:01
Antal inlägg: 460

Han har det jävligt bra den mannen. Har sitt drömjobb, tjänar nog bra, har tusentals fans, och har nog inga problem med att hitta jobb, till skillnad från så många andra kulturarbetare.
Lite perspektiv får man nog ha ändå.
Och att det finns de som inte gillar en får man också ta, även om man är en offentlig person.

Hur som helst så vänder jag mig mest mot det faktum att det här blev en så stor nyhet, slås upp helt sanslöst med krigsrubriker.

Ond jävel - Ej medlem längre2008-04-09 22:01
Antal inlägg: 460

Han har det jävligt bra den mannen. Har sitt drömjobb, tjänar nog bra, har tusentals fans, och har nog inga problem med att hitta jobb, till skillnad från så många andra kulturarbetare.
Lite perspektiv får man nog ha ändå.
Och att det finns de som inte gillar en får man också ta, även om man är en offentlig person.

Hur som helst så vänder jag mig mest mot det faktum att det här blev en så stor nyhet, slås upp helt sanslöst med krigsrubriker.

mamman - Ej medlem längre2008-04-09 22:03
Antal inlägg: 6379

ond jävel stammar....?

Håller annars med både ond jävel och pottränad.
Oavsett så är det töntigt av bröderna att göra sig lustiga på andras bekostnad och AB blåser upp det så stort att tidningen nästan exploderar.....

oceano - Ej medlem längre2008-04-09 22:07
Antal inlägg: 1563

Att håna andra människor e inte kul!! Det e bara jävligt lågt. Bara för att man har ett drömjobb å tusentals fans så ska man inte behöva stå ut med hån tycker jag. För övrigt tycker jag inte att hans brev i AB va särskilt självömkande. Han vände sig mer emot att tittarna kanske tappar förtroende för hur röstningen sköts.

Snoosy2008-04-09 23:15
Antal inlägg: 4273

Det är skrämmande att så många människor inte har empati längre. Det verkar vara helt ok att såra andra för sitt egna stora nöjes skull.

Basta - Ej medlem längre2008-04-09 23:20
Antal inlägg: 3528

Ibland kan man se folk här på forumet som blir otroligt stötta över ett inlägg, då kanske man kan förstå att det känns lite halvsurt att bli töntförklarad i ett lite större forum.

Candee2008-04-09 23:55
Antal inlägg: 1256

Har missat hela grejen...kanske just för att jag inte läser aftonbladet så ofta..inte andra skvallerblaskor heller..:D Det är ju delvis vi som läsare som får det att bli en så stor grej.

Ingen ska behöva bli hånad..och heller ingen kan avgöra hur det känns för en förutom en själv. Att sitta och diskutera i forum vad som är löjligt eller ej för en person som tydligen blivit mobbad, är nog rätt så svårt. Att han reagerar så här kan jag förstå..sådant sätter alltdis spår i en själ..

Brolle e helt ok..och faktiskt en person som sticker ut med hela sin personlighet. Mer sånt åt folket..;)

L-G2008-04-10 00:35
Antal inlägg: 78

Brolle som har samma namn som min storasyster gav mej när vi var små. Jag hade jag ingen susning om vem han var förrän fredagens så ska det låta. Han har stor talang och gjorde bra ifrån sig speciellt när han sjöng Elvis låtar. Jag har inte följt skvallerpressens dissning av honom, men låt honom vara som han är.

-huggo2008-04-10 09:24
Antal inlägg: 129

Kanske det är så enkelt att bröderna S och Porseryd är bara avunsjuka på att Brolle, han är ju himla söt killen och det kan man ju inte påstå att de andra är *s*

Pintorp - Ej medlem längre2008-04-10 10:57
Antal inlägg: 81

Schulman skrev ju att Brolle var en tönt. Sen när är det oetiskt att konstatera faktum?

OneW2008-04-10 11:08
Antal inlägg: 1207

Schulman är en person jag har otroligt svårt för.
Vad har han gjort för mänskligheten som har satt honom på kändiskartan mer än varit otrevlig?
Brolle är absolut inte en artist jag lyssnar på men han är säkert duktig.
Tycker inte det är okej men herreje! SMS mellan polare hänger man väl för katten inte ut på en stor sajt!!
Frågan kvartår fortfarande Är Schulman och Porseryd fortfarande polare??????????

Pintorp - Ej medlem längre2008-04-10 11:18

Brolle är en person jag har otroligt svårt för.
Vad har han gjort för mänskligheten som har satt honom på kändiskartan mer än varit en tönt?

Miss_jk2008-04-10 11:21
Antal inlägg: 8941

Han sjunger och skriver låtar som vissa tycker om. Det är väl ungefär det.

Pintorp - Ej medlem längre2008-04-10 11:25

Ja, som töntar tycker om. Men nu diskuterade vi mänskligheten. Dit räknas inte töntar.

Miss_jk2008-04-10 11:28

Ohohoh! Kolla allihop vilken cool kille (eller tjej?) vi har på forumet! Blanda inte ihop denne med töntar asså för då jääävlar! Pintorp, WOW!

Pintorp - Ej medlem längre2008-04-10 11:31

Jag tycker det är tråkigt med din bristande seriositet i tråden. :(

Miss_jk2008-04-10 11:33

Jag tycker att det är tråkigt när jag inte kan ta folk på allvar i tråden. :(

Pintorp - Ej medlem längre2008-04-10 11:36

Jag har aldrig varit mer allvarlig. Jag är djupt upprörd över den mediala mobbing som Schulman och Porseryd tvingats utstå p.g.a. personliga åsikter.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?