Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 18 |
Mobilspel
| Pågående | 19 350 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| run-marie | 2009-12-07 13:32 | |
![]() | Jo Devilseye, har hört det nån gång, I love to hate you? ;-) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-12-07 13:34 | |
![]() | ja daoter är hat-kärlek det..... | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-12-07 13:34 | |
![]() | mäh,datorer* haha | |
| mrperfect | 2009-12-07 15:49 | |
![]() | *filtrerar bort inlägget från run-marie* Vilket då? | |
| ijer48 | 2009-12-08 18:12 | |
![]() | Men snälla mrperfect, varför lägga en massa pengar på sånt du tycker är skit, finns ju massor med andra märken på datorer som kanske fungerar bättre ....... prova nåt av dom! *tips* | |
| mrperfect | 2009-12-08 20:12 | |
![]() | det finns inga datorer som klarar sig utan att få spader förr eller senare....... | |
| lNickel | 2009-12-08 20:25 | |
![]() | Hatar man datorer skall man inte ha någon. En dator gör precis det du knappar in att den skall göra, kraschar den är det ditt fel, går hårdvaran sönder byt ut den , sitt inte och gnäll på något som är ditt egna fel.. | |
| mrperfect | 2009-12-08 20:30 | |
![]() | Nej, om du säger så har du juinte fattat at datorer kräver underhåll, som jag klarar av som jag har tillräckliga kunskaper att läsa mig till ifall jag inte vet som jag måste hjälpa kompisar att fixa eftersom de inte kan själva har du aldrig råkat ut för någon dator som inte gjort som du vill? Märkligt i så fall | |
| lNickel | 2009-12-08 20:32 | |
![]() | Om en dator inte gjort som jag vill, har jag ju gjort något galet, det är ju inte datorn som levt sitt egna lilla liv. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-12-08 20:36 | |
![]() | felet med datorer är att de gör som jag säger och inte som jag vill! | |
| lNickel | 2009-12-08 20:42 | |
![]() | Så kan man ju uttrycka det | |
| mrperfect | 2009-12-08 20:43 | |
![]() | Du vet ju inte vad du talar om, Exempel !: ifall man startar Internet explorer och startar ett par fönster på exempelvis Aftonbladet och Expressen så kommer ju Explorer att fylla på arbetsminnet till det är fullt. ifall man inte stänger av datorn utan låter den vara igång till dagen efter så händer det ofta att den måste startas om Exempel2 Med jämna mellanrum så kommer Microsogft med uppdaateringar på grund av fel på mjukvaran eller säkerhetsuppdateringar som måste patchas för att datorn skall funka som det är tänkt Exempel3 Om man har tillräckligt mycket otur så kan någon hacker ta över datorn innan Microsoft har kommit ut med sin korrigerande patch Exempel4 Man köper ett sketet USB minne som är specificerat för en dator med XP, men det funkar inte på ett speciellt fabrikat eller en speciell modell, då man påpekar detta för affären så säger dom antingen: Vi visste inte om det , ingen har klagat förut. Eller ; Vi vet om det, köp det här fabrikatet på USB minne istället så kommer det att fungera. jag tror säkert att mer erfarna datorknuttar än jag kan fylla på listan i all oändlighet.... | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-12-08 23:44 | |
![]() | Jag hatar datorer...ja | |