Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 19 668 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vintage | 2008-04-14 22:07 | |
![]() | det finns definitivt personer som satt detta i system, att ge upp/lämna spelet när det bara är nåt drag kvar. dåliga förlorare, snarare än att det ringer på dörren eller datorkrångel. så himla irriterande och onödigt. att ge upp innan några brickor är lagda för att den andra har en startplan som gör att spelet avgörs efter första draget, är ju en helt annan sak, och enligt min åsikt en helt okej sak att göra. spänningen e ju grejen lixom :) | |
| Zizzi | 2008-04-14 22:09 | |
![]() | Jag brukar passa om min motspelare förlorar kontakten med spelet (p gr av fel på datorn, uppkopplingen eller dyl.) men har börjat fundera om jag kanske är för snäll. Syns det någon skillnad på texten om motspelaren kryssar ner sitt spel eller om han/hon tappar uppkopplingen? Personligen så tycker jag att man aldrig ska ge upp en match oavsett hur mycket man ligger under. | |
| Jollz | 2008-04-14 22:10 | |
![]() | UffeTuffe Känner du detsamma när det är du som startar med samma upplägg? | |
| Uffetuffe | 2008-04-14 22:44 | |
![]() | Jollz,,,behöver jag svara? | |
| fatherfigure | 2008-04-14 23:10 | |
![]() | UT, nyss fick jag 204 poäng mot mig i första lägget, och det var drygt 250 över mig när vi slutade. Men, som den goda (grrr....) förlorare jag är så lät jag honom piska mig " 'til the bitter end"... Jag förlorade ju bara knappt 30 i rating eller nåt. Börja komma över det redan ;-) | |
| Uffetuffe | 2008-04-14 23:12 | |
![]() | Haha,,,ja det är som östersjön Valfritt | |
| Anarcha | 2008-04-14 23:15 | |
![]() | Om man har barn måste man ibland avsluta för att den andre föräldern tappar sugen :-) Bästa ursäkten va? | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-04-15 00:04 | |
![]() | jag gillar när motståndaren "lägger sig". | |
| gungame - Ej medlem längre | 2008-04-15 01:14 | |
![]() | nån som har lust o skapa en beta pet sida på skoj bara o spela mot mig typ 20 matcher o ge upp hela tiden? behöver högre rank! tacksam för svar och intresse gott folk. en rank behöver inte vara ärlig bara den är bra. någon? mhv | |
| engrymstek | 2008-04-24 11:20 | |
![]() | jag mötte just en som gav upp efter två drag, då blir man så sjukt less! särskilt eftersom jag fick en så bra öppning... | |