Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 350 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| stonehuggery | 2008-04-14 21:16 | |
![]() | eller hudcancer? ..det är rätt attraktivt. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-14 21:18 | |
![]() | nej, men en fördel för mej är att jag INTE kan få peniscancer... Det var väl det vi skulle skriva här...? | |
| Ballerina | 2008-04-14 21:30 | |
![]() | En fördel med att var vara kvinna är även att man har en haklapp som fångar upp all mat man spillen. Kan hitta både det ena och det andra i BH´n kanske inte alltid en fördel, choklad är ingen hit. Man kan köpa massa snygga underkläder :) man har oftast vigare kropp man får vårdnaden av barnen oftast vi lever längre (kanske inte är nån fördel) fördelen med att ha föräldrar som är BMA är att de kan ta prover när jag är sjuk och ta dem till jobbet så slipper jag åka till sjukhuset själv :) underbart att ligga i sin egen säng när man blir stucken. Fast nu har jag flyttat hem från så det hjälper ju inte :( den bästa fördelen med att vara kvinna måste ju vara att vi kan få 10orgasmer i sträck :P | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-14 21:39 | |
![]() | Det är dock saligare att ge än att få, så jag måste nog säga att det är en fördel för män att kunna ge kvinnor 10 orgasmer i sträck. Dock bör det sägas att en del kvinnor inte kan få orgasmer alls, jag vet av egen erfarenhet. | |
| sejmårr | 2008-04-14 21:41 | |
![]() | njääää. jag skulle tycka det var lite jobbigt om min man fick 10 orgasmer på raken! Det skulle bli väldigt kladdigt... eller? | |
| stonehuggery | 2008-04-14 21:55 | |
![]() | Fan, man hade ju avlidit om man hade kommit 10ggr i rad. Inget man längtar efter faktiskt. ..Och det kommer aldrig hända heller, så jag tror inte att jag behöver vara orolig (eller evetuellt kanske längta). Jag besitter garanterat inte den förmågan. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-04-14 21:57 | |
![]() | Var glad att du inte är en sugga, Stoney. | |
| Ballerina | 2008-04-14 21:58 | |
![]() | E solu Abslout. Det kanske var tasigt sagt? Men alla kvinnor kan inte få mens eller få barn heller :=) | |
| Ballerina | 2008-04-14 22:02 | |
![]() | haha kanske inte ska vara så grotesk =) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-14 22:03 | |
![]() | Ja okej då, det stämmer nog. Alla män kan inte heller ge kvinnor 10 orgasmer i sträck. Tror nog inte jag känner nån faktiskt. Har dock inte undersökt saken närmare. | |
| stonehuggery | 2008-04-14 22:07 | |
![]() | Alltså 10 låter verkligen som en enorm överdrift, liksom inte ens nåt man strävar efter. Nåt som åtta 14åriga killar ljuger om precis efter att dom har fått reda på att "mannen för in penis i vagina" på biologin. 5 kanske? Det är nog kanske mer sannolikt. Eller?? Om man har ett tag på sej! Eller det kanske inte får vara typ mer än 3 minuter emellan dom för att det ska räknas som i sträck? Isf kan man ju personligen fan glömma två-tre ens! Hah! ^^ | |
| Ballerina | 2008-04-14 22:12 | |
![]() | stone ok jag kanske överdrev 5 eller nåt då :=) | |
| Ballerina | 2008-04-14 22:12 | |
![]() | stone brukar tappa räkningen vid 5 :P | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-04-14 22:16 | |
![]() | ah men vaffan folks, e solu iaf, varför uratar alla diskussioner i kvinnor vs. män? finns väl andra fördelar. t ex min börd. det faktum att jag har fett me modersmål ger mig bättre cv och mer varierande umgänge kulturellt sett :) | |
| halvkass | 2008-04-14 22:19 | |
![]() | 10 är ingen överdrift, tror dock inte det är en avundsvärd egenskap. Var tillsammans med en tjej för många år sedan som var multiplare och hon tyckte det var jobbigt. Hon kom snabbt och många ggr och sen var det liksom slut, hon kunde hamna i någon halvdvala och var borta en liten stund. Lite småläskigt. Åter till topic: Jag har en klar fördel av att vara man i mitt yrke i barnomsorgen. | |
| Ballerina | 2008-04-14 22:20 | |
![]() | äppel Ja jag brukar slänga fram att jag är dalkulla ibland, vi har flera dalkullor på jobbet så det kanske funkar =) har inte tänkt på det. | |
| Ballerina | 2008-04-14 22:21 | |
![]() | halvkass hmm låter mysigt :P | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-04-14 22:22 | |
![]() | Är du också dalkulla ballis? Varför funkar det så väl bland karlarna? Inte kan det väl vara fäbodjäntan? Den är ju bara så vidrig liksom. | |
| stonehuggery | 2008-04-14 22:22 | |
![]() | äppel jag brukar slänga fram pattarna på arbetsintervjun. det brukar också gå hem. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-14 22:24 | |
![]() | Jag har en fördel av att jag börjat jobba på IVA nu när jag läser... Skolar iofs bara in mig till sommaren, men man lär sig mycket... | |