Spelrum
Giraffen | 0 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 1 |
Mobilspel
Pågående | 19 067 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
piggelin88 | 2008-04-15 00:46 | |
![]() | Jag har alltid rätt. Alltid. | |
Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-15 00:48 | |
![]() | alla åsikter är lika värda här, även vissa jobbiga element som ska skärskåda, vända, vrida och raljera... personangrepp och diverse påhopp på stavning och användandet av utropstecken känns bara löjligt på ett lågstadieaktigt sätt, men olika åsikter är det som håller igång ett forum. | |
UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-15 00:49 | |
![]() | Vi kan väl ignorera dessa besserwissers så de till slut ramlar ner från deras pedistaler och förstår att andras åsikter också är värda något...ÄVEN fast de inte stämmer med deras. Ordvältaren: om du syftar på mina stavfel så skrevs det när jag var upprörd och då slinter fingrarna lättare än vanligt. Men ,,ytterligare ett på hopp av en som känner sig träffad? | |
Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-15 00:50 | |
![]() | men om man vet vad en person vill ha sagt, varför anmärka på hur man säger det? | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-15 00:50 | |
![]() | Håller med OJ. Bara inlägg som är totalt meningslösa kan gillas av alla. För varje person som upprörs av ett inlägg finns det antagligen minst en som gillar det. | |
Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-04-15 00:52 | |
![]() | Trist. Ingen har stake nog att maila och NAMNGE vilka tre personer det är. ..Eftersom jag är helt ovetandes. So long, godnatt! | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-15 00:53 | |
![]() | Det är nog tre olika personer i varje människas hjärna. Det är det som är fördelen med att inte namnge personer. Då kan fler hålla med. | |
Jollz | 2008-04-15 00:57 | |
![]() | Att hoppa på folk pga av deras stavning, grammatik eller språk över huvudtaget är för mig lika oförståeligt som att hoppa på folk för hur de ser ut. (politiskt korrekt ut i fingerspetsarna) ;) När det gäller åsikter är det en annan femma och är beredd att hålla med Ond Jävel med följe på den punkten. | |
UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-15 01:00 | |
![]() | Jag vet inte vad det där med åsiktsskillnader kom ifrån,,,eller vem OJ riktar sig till,,,Jag vill bara att allas åsikter ska få komma fram utan att det ska vara några som briljerar över alla som de inte tycker har rätt och nära på hånar en som de dissar. | |
ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-15 01:02 | |
![]() | Jag tycker det är intressant att även på ett internetforum så vill moralfjantar reglera vilka åsikter som ska tillåtas. Det hela blir än mer förtjusande när de största påhopparna som vanligtvis baserar hela sin argumentation på antal utropstecken plötsligt ska spela martyrer beklaga sig över att ingen tar dem på allvar. *skakar på huvet* | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-15 01:02 | |
![]() | Det håller jag med om Uffe, man ska inte håna dem man inte gillar. | |
virre138 | 2008-04-15 01:03 | |
![]() | Är det så omständligt att stava rätt? En talspråkig text är bara jobbigare att läsa, det underlättar ju inte för någon om man skriver e istället för är och d istället för det. Särskrivningar har ingenting med talspråk att göra, man särar ju inte på orden när man pratar. Jag trodde att de människor som spelar Betapet är intresserade av ord och språk, men det verkar ju inte riktigt vara så. | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-15 01:04 | |
![]() | Nej virre, jag startade en gång en tråd om grammatikregler, men den raderades trots massor av kommentarer, utan någon förklaring. | |
oceano - Ej medlem längre | 2008-04-15 01:05 | |
![]() | Jag tycker självklart att alla ska få ha sin åsikt och bli respekterade för den. Men i de här fallen som vi diskuterar så tycker inte jag att andras åsikter nånsin respekteras. De kan aldrig nånsin hålla med nån utan vänder det till förbannelse. Det slutar att va en disskution där man ger å tar och blir till nåt egoutaggerande, jag e bäst, bäst å mest allmänbildad. Å så dessa jävla påhopp som e så låga. Men själva klagar de på att andra går till personangrepp. Då heter det att argumenten tryter! Men vad det kallas när de gör det har jag inte fått grepp om. De tror att de här som guds gåva till oss mindre värda. | |
Zizzi | 2008-04-15 01:07 | |
![]() | Mitt tips är att nonchalera dessa personer som debatterar in absurdum. Men samtidigt så kan jag förstå om det är svårt att låta bli att försvara sig. | |
Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-15 01:08 | |
![]() | men uffe..var det inte just det jag sa? att allas åsikter ska få komma fram utan personangrepp. Att någon har en självpåtagen roll att säga emot alla och att hoppa på folk av olika anledningar är larvigt, men ofrånkomligt när man kan vara såpass anomym som man kan på nätet. vad jag menar är att man inte ska ödsla så mycket energi på det, för det är just det dessa forumtroll vill, i likhet med de personer som på min ungdoms "heta linjen" satt och väste "finns det några kåta tjejer här?" enbart i syfte att förstöra en debatt som var både givande och mångfacetterad. | |
Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-15 01:08 | |
![]() | anonym heter det visst...;) | |
UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-15 01:10 | |
![]() | Sorry OJ,,hängde inte med riktigt.. Haha,,heta linjen,,,den hade jag helt glömt | |
Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-04-15 01:11 | |
![]() | Känner ni er så fel behandlade så måste jag ha missat alltihop eventuellt vara blind. Jag förstår inte varför vissa måste anklaga andra för brist på respekt med mera då de själva har skit framför dörren. Ser ni inte vad ni själva har skrivit åt andra? Ni gör nog bäst i att ta itu med personen i frågan än att sitta här och känna er felbehandlade med mera. Det låter allvarligt att det finns folk som förintar era åsikter (och ni själva är helt oskyldiga?) och folk som inte vågar gå in i ett forum och tycka till. Mitt tips är att ta itu med personen som ni anser behandla er så som ni beskriver och redogöra när, i vilket sammanhang och hur som personen behandlat er "fel". (Obs, ett tips endast) | |
Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-15 01:12 | |
![]() | Härskarteknik är ett ord som är poppis hos vissa... | |