Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 18 |
Mobilspel
| Pågående | 19 304 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-15 02:14 | |
![]() | Solen_lyser, "Upp till dig. Du fuskar väl inte?" •Nej jag fuskar inte, men det är inte upp till var och en vad som är fusk E Solu, Tack, men om brickräkning inte är fusk (vilket det heller inte är på ISC) så kan man ju undra varför det inte finns en inbyggd i betapetklienten. | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-15 02:14 | |
![]() | gungame, evigt tacksam ända till imorgon? | |
| Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-04-15 02:15 | |
![]() | Vem kan kolla om jag har en akademisk uppslagsverk vid sidan om mig? (underförstått att vi inte använder ordlistor kontra nätet.) Onödig regel. | |
| gungame - Ej medlem längre | 2008-04-15 02:15 | |
![]() | nej evigt tacksam till den dan jag slutar spela det faktiskt...men det kommer säkert in nån hjälpsam imon elr så ordnar sig det på annat sätt.... | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-15 02:16 | |
![]() | Men man kan ju klicka på "vanliga frågor" och ta reda på hur många brickor det finns av varje. sen är det ju inte så svårt att räkna brickor, det kan ju även du ordmärkarn? | |
| gungame - Ej medlem längre | 2008-04-15 02:17 | |
![]() | solen lyser,du låter som en god människa positiv o så=) kan inte du hjälpa mig? bara skapa en sida o ge upp hela tiden? vad säger du om det "blink blink" | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-15 02:18 | |
![]() | Ond jävel, jag vet hur många brickor som finns av varje, jag menade att det borde finnas en inbyggd nedräknare i klienten som på ISC. Det är ganska praktiskt. | |
| Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-04-15 02:19 | |
![]() | Blink, blink Gungame. Nej du, jag har andra saker för mig än att skapa flera sidor. Det räcker med den jag har, men, du hittar säkerligen någon som har mindre att göra och som skapar en sida. Lycka till. (Obs, jag uppmuntrar inte gungame till att fuska!) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-15 02:20 | |
![]() | Klart att ingen kan kolla upp om man följer reglerna eller inte, men det är som sagt sällan högskolorna kollar Betapetrejten. Vet inte vad den är bra för utom egot. Och egot lär väl inte vara det viktigaste om man fuskar? | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-15 02:21 | |
![]() | E Solu, med tillräckligt hög rating behöver man ingen högskola :) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-15 02:22 | |
![]() | Hehehe, det är säkert sant. :) | |
| gungame - Ej medlem längre | 2008-04-15 02:22 | |
![]() | hmm ok"snyft" vi får se om det ljusnar imorgon för mig,o jag fuskar inte ,utan jag bara vill vara okej egentligen.vem vill vara kass. me tack ial solen lyser o ha det så bra=) | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-15 02:25 | |
![]() | gungame, börja lyssna på audioböcker, om ett år kommer du ha finfin rating. | |
| Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-04-15 02:26 | |
![]() | ordvältaren, god natt med dig. | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-15 02:27 | |
![]() | Solen_lyser, godnatt godnatt :) | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2