Spelrum
Giraffen | 0 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 1 |
Mobilspel
Pågående | 19 068 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-15 17:48 | |
![]() | Jag tycker inte att det är något bra förslag. Istället borde vi införa en regel om att det är förbjudet att ha rätt i en diskussion här i forumet. Då kan alla få säga vad de tycker. Sedan kan en admin sammanställa åsikterna och ta fram ett medelvärde som i demokratins namn bildar den mest korrekta uppfattningen. | |
dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-15 17:55 | |
![]() | Jag tycker jag har fel och borde inte ha någon åsikt i den här diskussionen. Aber, för mitt egos skull vill jag ändå säga att man borde uppfinna någon slags form för diskussion där man själv liksom kunde välja vem man vill prata med. Typ, liksom om man kunde trycka på en knapp så hej där är esolu honom vill jag snacka med och säger man hej esolu och då kan han säga "nämen hej dudeniro din gamle skojare" och så pratar man liksom... fast äh, jag vet inte... jag måste nog fundera ett par varv till på det här. | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-04-15 18:52 | |
![]() | Att tänka fritt är stort. Att tänka rätt är större. | |
Dyslekso | 2008-04-15 18:54 | |
![]() | Att tänka fett är störst. | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-04-15 18:55 | |
![]() | Att tänka störst är fett. | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-15 18:58 | |
![]() | Fett är bra för tänkandet. | |
dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-15 19:01 | |
![]() | Tänk bra för fettets skull | |
dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-15 19:02 | |
![]() | Jag tycker ni har fel allihopa! | |
Linders - Ej medlem längre | 2008-04-15 20:09 | |
![]() | "Talk sense to a fool, and he calls you foolish" | |
sejmårr | 2008-04-15 20:50 | |
![]() | Att alltid ha rätt.... då är det dags att tänka efter. Jag vet flera -bl.a ordföranden i vår bostadsrättsförening - som vet allt och kan allt. Är han Gud? Eller tror han att han är det? Eller borde han titta sig i spegeln och ställa frågan: Hur mår jag? | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-04-15 20:52 | |
![]() | Jag kan svara på den frågan sejårr. Ja! Det är han... ;-) | |
sejmårr | 2008-04-15 20:54 | |
![]() | Är han Gud?! | |
dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-15 20:55 | |
![]() | Jag tycker du skall fråga, sejmårr. Om han svarar nej, så ökar sannolikheten för att han är gud. Jag tror gud har en stark självbild och inte skulle hävda sig genom att säga att han är gud. Så, fråga och om svaret är nej så vet du vem du har att göra med. | |
sejmårr | 2008-04-15 21:00 | |
![]() | Åh, shit! Jag som varit så otrevlig mot honom! Jag har svårt för folk som kör med bastoner och nedlåtande sätt... men det blir ju klarare och klarare....det är klart att han är Gud! Och jag är ateist... | |
dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:03 | |
![]() | Sejmårr detta fungerar inte! du kan inte jävlas med gud. Och är du ateist också?! Detta är inte bra. Du har liksom svurit kyrkan skulle man kunna säga. Möjligen kan du köra ateistspåret, ha alltid funderat på hur gud ser på sådana som inte tror på honom. Kanske kommer han att förlåta dig för din synd (för det är väl en synd att inte tro på gud?), och så är allt lugnt igen och du kan återgå till att vara otrevlig. | |
sejmårr | 2008-04-15 21:08 | |
![]() | Njä...du ska inga ANDRA gudar hava jämte mig.... det är en synd. Men jag har INGEN gud.... och jag ska bajsa i ordförandens brevlåda så fort jag blir nödig! Men tack för råden dudeniro.... | |
Nemi | 2008-04-15 22:27 | |
![]() | Jag tycker rätt :) | |
sejmårr | 2008-04-15 22:31 | |
![]() | men skulle du bajsa i ordförandes/ guds brevlåda om du upplevde att han var ute efter att skita i demokratin? | |
apekattan - Ej medlem längre | 2008-04-15 22:33 | |
![]() | Jag tycker rätt och slätt, det har jag lärt av vett och etikett. | |
sejmårr | 2008-04-15 23:46 | |
![]() | Men är det fler än jag som har svårt för personer i auktoritära positioner? Jag har svårt att avhålla mig ifrån att VRÅLA otidigheter i deras ansikten. Men eftersom jag är en medel-ålders-viktig-inkom sttagare-svenssons-männis ka vill jag försöka hålla stilen.... ÅHHH om jag ändå fick släppa lös mina demoner... Ändå, fast jag försöker hålla tillbaka verkar mina känslor spilla över på utsidan.... Förre ordföranden i min bostadsrättsförening (som jag föraktar) Undviker mig konstant. Jag!!! Som är så snäll???!!! | |