Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 270 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-04-15 14:22 | |
![]() | När jag var 15 tog dom mig för innehav av folköl vilket är mitt enda men ack så pinsamma brott. Hoppas verkligen att mina föräldrar inte sparat "kvittot" för framtida evangemang... | |
| sixty5er | 2008-04-15 14:31 | |
![]() | Nog måste det finnas fler här som gjort lite värre saker än fortkörning och skjutsat på cykel. När jag var ung/yngre satt jag på hammargårdens och bärbys ungdomsvårdskolor för inbrott och bilstölder, men jag slutade upp med dumheterna när det började närma sig fängelsestraff. Ville inte bli kåkfarare, kände för många som var det. | |
| Lindalainen | 2008-04-15 14:31 | |
![]() | haha, folle. nästan som vatten ju ;p | |
| Minta | 2008-04-15 14:32 | |
![]() | Jo tyston verkar ha gjort lite saker... | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-15 14:33 | |
![]() | Yaya: Jag tycker verkligen hon ska göra det!! Det är ju riktigt roligt ;-) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-15 14:33 | |
![]() | minta: Och verkar dessutom så seriös.... typ... | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-15 14:34 | |
![]() | minta: Och verkar dessutom så seriös.... typ... | |
| Lindalainen | 2008-04-15 14:35 | |
![]() | ja.. är det inte ngn som gjort mer än kört ngn på en cykel? jag söker dramatik. *gnider händer* haha | |
| asboi | 2008-04-15 14:37 | |
![]() | 1500 för snatteri när jag var en ung pilt 500 för att jag inte hade cykellyse. <-- det sved som fan | |
| hungerstrejk | 2008-04-15 14:48 | |
![]() | Har inte åkt fast för resten av mina brott :) | |
| Ballerina | 2008-04-15 14:55 | |
![]() | Hmm för klotter men då var det inte polisen utan nån från kommunen. Men de var jätte snälla, vi fick tvätta bort skiten bara. Sen var det grönt och jag har inte klottrat sen dess :P | |
| Özkar | 2008-04-15 15:05 | |
![]() | olovlig körning x) | |
| Ballerina | 2008-04-15 15:09 | |
![]() | öz lek inte gangsta nu :) | |
| Miss_jk | 2008-04-15 15:14 | |
![]() | Jag råkade vara en av dom som vart gripna innan gays-DIF i göteborg. Såg inte ens vad som hade hänt, men jag vart tagen för våldsamt upplopp. Snacka om att vara på fel ställe vid fel tidpunkt... Senare visade det sig att det var 4 personer som hade gjort något UTANFÖR krogen. Dom grep alla de 100 personerna som var på krogen, inklusive en stackars gubbe som varit och kollat på handboll och satt och åt lunch. Och när jag var 14 så greps jag för snatteri. Hade snott en BH... | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-04-15 15:15 | |
![]() | Snatteri när jag var 10... dom ringde polisen för att ge mig en läxa. Det fick jag och tvingade mina kompisar att göra det åt mig ist haha. :p Snodde en moped när jag var 14 och blev jagad av polisen men aldrig tagen. Slottskogen på valborg (ett x antal år) för att jag var minderårig och drack. Dock blev det bara skjuts hem, men ändå. Inbrott i 14 års åldern. Blev tagen på bar gärning. Inga konsekvenser förutom ett samtal med socialsekreterare. Tro det var 4 eller 5 st inbrott. Passar in i statistiken med småbrott innan 16 års åldern. :p Men som det stod ovan... allt man har gjort men inte blivit påkommen med då? ;) | |
| piggelin88 | 2008-04-15 15:18 | |
![]() | Jag har bara blivit tagen av en vakt för att jag gick före i kön i Liseberg när jag var yngre. Det var inte meningen jag visste inte ens att jag gjorde fel då. Dumma vakt! | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:09 | |
![]() | Y not,,,riktigt kul,, 1994,,,det var fort,,,lol Jag fick 3200kr i fortkörning på nya e4 utanför Uppsala i måndags...Är en notoriskt fortkörare då det är bra vägar så jag är glad att jag fick behålla lappen | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:20 | |
![]() | En dimmig kväll när jag åkte från jobbet så hade jag dimljus och halvljus på. Ser blåljus i backspegeln och fattar inte först att det är mig de jagar. Stannar, ner med rutan- blåsa och körkort. Upp glider tre poliser varav en var aspirant. Får frågan: vet du hur man använder dimljus? Ja när det är dimma..eller? Du har väl en speciell knapp för att sätta på dom va? Jo...Man FÅR inte ha dimljus och halvljus samtidigt, utan bara dimljus och parkeringsljus!! Menar du att jag bara ska ha det då? Men lilla vän säger en liten polis på 30 drygt....Hur mycket ser du i dimma då, men jag ser att du inte begripit nånting så det får gå för den här gången. (och hela tiden hade jag min sons ord i bakhuvudet) * kör aldrig med halv-och dimljus bara för att du tycker det är häftigt* :)) ibland lönar det sig att spela lite dum ;) | |
| -Proletären- - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:55 | |
![]() | Jag har suttit i fängsligt förvar tre gånger, bara över natten dock. Första gången för att jag sa åt en snut att dra åt helvete i samband med att en fest blev nerstängd, andra gången så bråkade jag inne på en nattklubb med vakterna som vägrade ge mig min jacka när jag tappat bort brickan, och tredje gången var jag bara riktigt full. Plus En rättegång för misshandel som dömdes som självförsvar och prickad för vapenförsäljning, vapeninnehav och vapensmuggling när jag gick i nian (köpte massa butterflies i Spanien och sålde i Sverige). | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-15 17:15 | |
![]() | Där jag är nu har polisen stoppat oss fyra gånger och påpekat att våra baklyktor inte fungerar. Som god svensk är jag nästan på väg att begära om nåd och be om min rätt till ett samtal (skulle välja att ringa min mor och säga att jag älskar henne och att hon inte skall oroa sig). Min fru som är lite mer socialt slipad dock har räddat oss varje gång med "Oh men gud! Tack så mycket, det måste vi fixa på en gång. Tack, det är ju hemskt!!!" ;) | |