Spelrum
Giraffen47
Krokodilen0
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
38
Inloggade87
Mobilspel
Pågående19 590

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Missix - Ej medlem längre2008-04-16 07:42
Antal inlägg: 61

När min treåring säger "ja äcklar dig mamma" Ja han kastar runt bland bokstäverna lite :D

Eller när min 14 åring kommer o säger, mamma jag har 7 st kondomer i fickan och jag hade alla rätt på sexualkunskapsprovet... Oh my oh my..

Man kan ju bara le :D

phcama2008-04-16 08:03
Antal inlägg: 5

Min man får mig att le när han efter 20 år ihop fortfarande säger.

- Vad fin du är älskling!!
(Utan att vilja något särskilt :-)).)

Efter tre förlossningar, 20 kg upp och allmänt gå och tråkig,
så känner man sig inte alltid så fin hmhm.

annelille2008-04-16 08:35
Antal inlägg: 500

.... jag ler när jag vaknar på morgonen med min älskade make brevid mig och min sprattlande bebbe i magen.....=).....*obeskri vligt*......

mamman - Ej medlem längre2008-04-16 08:38
Antal inlägg: 6379

tuta.. har precis "skällt" på min son (13år) som anser att det är MITT fel att han inte hann med när pappan skjutsade dottern till skolan...

Pedagogiskt frågar jag Varför hann du inte?
sonen: jag måste gå och borsta tänderna IGEN!
jag: men varför borstade du inte riktigt första gången?
sonen: Då hade jag inte hunnit med pappa...
jag: men om du klivit upp första gången jag sa till, hade du ju hunnit...
sonen: ja?
jag: men det är MITT fel att du inte hann med?
sonen: JA!
jag: men hur kan det vara det?
sonen: Du säger att jag måste gå och borsta tänderna igen!..

Jag körde detta runt ett par gånger, men han fattade inte att det kanske inte var mitt fel utan hans eget...
ja, vad säger man?
Nu tvingades han GÅ alla de säkert 2 kilometrarna till skolan (om det ens är det)

Små saker so gör en glad är när barnen spontankramas... eller ett sms... ja, allt nu skrivit.

Uffe: sitter här med Bosse, 3 veckor, som klättrar på mig... och på datorn... Världens finaste kattunge av ras: Flervägskorsning

love_ya - Ej medlem längre2008-04-16 08:40
Antal inlägg: 209

Just nu? Tuta och den ljuvliga solen utanför och som jag strax ska gå ut i!

tuta2008-04-16 08:50
Antal inlägg: 770

hahaa, underbart o höra om era gyllene stunder :)
allt från barn som "äcklas" av mamma. till blixtrar o dunder (som i min mening e otroligt mäktigt o vackert!) =)

o mamman, mjo, de där känner man ju igen :) förklara saker som inte går in.. =) har nog aldrig varit så tålamodig som efter man fick ungarna :)

love_ya - hoppas du får de underbart i solen :)

sanlin2008-04-16 09:12
Antal inlägg: 1462

Blev glad över ditt inlägg tuta ,även om det inte råkar vara en grå dag här utan en fin solig dag!!

Sedan gör ju barnen och sambon mig glad bara genom att finnas till helt enkelt!

Och en grå dag (el en tidig solig morgon som idag...) så är ju aldrig ett spel på Betapet helt fel eller hur???Finns ju såå många trevliga personer här att spela med som kan lätta upp en grå dag t ex!!!
=)

Ha det så gott i solen för alla som kan njuta av den!!Ska ut o njuta sedan!

alfamarie - Ej medlem längre2008-04-16 09:17
Antal inlägg: 1003

Igår, i och för sig en solig dag, sa min 11-åriga dotter: Jag tycker inte att du är pinsam, mamma!
Tack, för att jag får njuta ett tag till och kan larva mig offentligt (både grå och soliga dagar)!

vita_syrener - Ej medlem längre2008-04-16 09:59
Antal inlägg: 22144

När äldste sonen som är 36 sms:ar *älskar dig mamsen* då blir jag rörd till tårar och även ledsen för att det är 50 mil mellan oss. Och när jag vaknar av koltrasten som drillar en grå morgon då blir glad. Och för att inte tala om när jag hittar den första tussilagon.

mamman - Ej medlem längre2008-04-16 10:03

36?!?!?!?!
Aj, se så fel man kan ha... trodde du var typ 36.....;-D

-Trixan- - Ej medlem längre2008-04-16 10:05
Antal inlägg: 33

När min man efter 24 år ihop säger att han älskar mej....
och när mina barn säger att ja e världens bästa mamma..

det finns säkert mycke mer som gör en glad en grå dag....

ha de gott allihopa

Bim19642008-04-16 10:06
Antal inlägg: 1854

Så här nu på våren är det alla små fåglar som kvittrar när det ljusnar på morgonen, och på kvällen när man hör koltrasten som sitter i toppen på trädet och sjunger så vackert. Man känner riktigt hur det sprudlar av liv, när man går en sväng upp i skogen med hunden. Bäckens porlande och man ser hur knopparna sväller och är redo att spricka när som helst.

Eller när sonen som är 15 år kom hem häromdagen och meddelade att nu är våren här och det är sååååååååå varmt ute och gick ut i t-shirt fast det bara var 10 grader varmt ute.

Och att dom fortfarande vill att vi ska åka ut och bada nu i sommar vi och deras kompisar.

Så har jag blivit utsedd till världens bästa ryggkliare den som alltid vet var det kliar som mest :).

bennyboll - Ej medlem längre2008-04-16 10:07
Antal inlägg: 8806

Tänk va glad man kan bli över ett fint vykort som dimper ner i brevlådan då!! Helt apropå och så...

mamman - Ej medlem längre2008-04-16 10:11

Bim...nja det där sista vet jag inte om jag kan tro på. Har själv blivit utsett till världens bästa ryggkliare... sambon och dottern står i kö.. ;-)

Sockiplast22008-04-16 10:49
Antal inlägg: 82

När tuta kommer och spelar i Södertälje :P

Brittson2008-04-16 10:53
Antal inlägg: 467

Något som kan lysa upp min dag är när exempelvis busschauffören är bara lite trevligare än vad som behövs. Jag blir också glad av att se människor hjälpa andra, okända, fast de lika gärna bara kunde ha struntat i det.

tuta2008-04-16 12:51
Antal inlägg: 770

hmm, tror vi får sätta upp VM i de där med ryggkliande! nämligen flera som tävlar om titteln *räcker upp en hand!* :P

o sockiplast, du e ju bara för söt! stink på dej! =)

shantione2008-04-16 12:53
Antal inlägg: 87

musiK!!

kartoffel2008-04-16 13:00
Antal inlägg: 456

Min dotter får mig att le oavsett väder.

snusmumrikan - Ej medlem längre2008-04-16 13:48
Antal inlägg: 20

livet

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?