Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 19 366 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-04-18 01:28 | |
![]() | Första meningen var ju rätt söt iaf. | |
| Stormfrun | 2008-04-18 02:30 | |
![]() | Det där har jag också blivit utsatt för.Blivit kallad både det ena och det andra. Men jag struntar i det för jag tror att det är ett sätt att få en ur balans så man spelar sämre. Jag kan tänka mig att om man jagar upp sig så slutar man tänka på vad man håller på med. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-18 02:47 | |
![]() | Det hade varit skönt om det gick att stänga av chatten helt, så man slipper ignorera folk man inte vill prata med. Det ska naturligtvis framgå att man inte är kontaktbar så att människor slipper ödsla tid på dumma frågor såsom "kan du förklara varför man startar nya konton och utger sig för att vara sämre än man är?". | |
| Lius | 2008-04-18 03:02 | |
![]() | Haha, vilken jävla lirare! Det är nog skönt att det finns typer som förgyller ens tillvaro :) | |
| tootz - Ej medlem längre | 2008-04-18 08:20 | |
![]() | Jag avskyr de där typerna! Känns som om halva spelet för dem är att sitta och reta upp den andra. En avstängningsfunktion på chatten hade verkligen inte suttit fel. =) | |
| Marie026 - Ej medlem längre | 2008-04-18 08:31 | |
![]() | Skriver dom sånt så lägger man noll energi att replikera något...gå ner på den nivån är under all kritik. Jag har fått höra en del glirningar av det där slaget, men jag skrev inte en bokstav tillbaka, då blev det tyst. Om dom tror att dom är roliga, då säger det ju en hel del om deras hjärnkapasitet...lr?? | |
| patrricia | 2008-04-18 08:50 | |
![]() | Ja egentligen ska man väl inte bry sig, men jag tyckte de mest va så kul. Hade precis suttit och läst en annan tråd om hur man beter sig i forumet. Påhopp eller inte och allt möjligt var det att läsa. Lär erkänna hängde inte riktigt med i deras snack,kände mig lite borta( dum) Nästa match jag spela satt jag plötsligt med någon som prata bajs,så nivåerna är enorma : ) | |
| Marie026 - Ej medlem längre | 2008-04-18 09:00 | |
![]() | Haha, kul kan det vara ibland...och så tror jag lite kan bero på vad man är på för humör en viss dag oxå...Har bara behövt anmält en enda person på hela tiden jag varit med...tack o lov för det...=)))) | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-04-18 09:04 | |
![]() | Jag tyckte bajsmeddelandet var ganska kul, inte jätteroligt kanske men det borde inte vara förbjudet att få sura och skoja lite. | |
| visst | 2008-04-18 09:10 | |
![]() | Blir helt galen när man går in i ett spel (normal) och sen sitter den som öppnat spelet och tjatar om att man ska lägga snabbare...Då brukar jag låta det gå 5 min mellan orden....bara för att... | |
| Marie026 - Ej medlem längre | 2008-04-18 09:10 | |
![]() | Absolut inte...självklart ska man få skoja och skämta mycket. Det höjer ju stämningen en hel del när man klurar med sina bokstäver, och har man enorm tur, så kanske man kommer på nån galen vits så att motspelarena skrattar så enomt så dom kommer av sej att lägga...*lol*...Närå, skämt är en sak, personangrepp en annan, men det handlade inte tråden om här...=) | |
| sigvard1 | 2008-04-18 09:17 | |
![]() | Jag tycker att de allra flesta spelarna här på Betapet är jättetrevliga och tar spelet på lagom allvar! Har spelat på andra siter, tex blip.se o tycker att det dyker upp betydligt fler "nötter" där. Så ha en trevlig helg alla goa glada betapetare! | |
| Lius | 2008-04-20 00:18 | |
![]() | :) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-20 00:33 | |
![]() | Håller med sigvard1, blip suger *** i jämförelse. Har inte besökt sajten på kanske två år nu, men när jag brukade spela där fick jag jämt möta en massa otrevliga personer som fick vredesutbrott varannan sekund. | |
| Candee | 2008-04-20 02:22 | |
![]() | Blip är väl till för tonåringar som ordbajsar i varannat spel..hehe | |
| lillselle | 2008-04-20 08:51 | |
![]() | Man blir skapligt less på "dåliga förlorare" som gärna under hela spelets gång påpekar vilken tur man har och att man borde gå å köpa sig ett tjog med lotter!! Fan ibland har man väl otur oxå!! FUCK ÈM | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-04-20 11:35 | |
![]() | spelade för inte så länge sedan mot nån tjej som låste planen hela tiden och sedan gav småsura pikar om att det var jag som låste... det var lite småmärkligt. | |
| snucke16 | 2008-04-20 11:40 | |
![]() | Samlag under spel. Där har du ditt snuskbeta Denniz:)) | |
| mackz_ | 2008-12-16 01:41 | |
![]() | hewhewpew: fått stock eller? mackz_: huh? hewhewpew: haru fått stock eller? hewhewpew: spelar som du hade blivit våldtagen hela din ungdom » hewhewpew: SON (4). » mackz_:s tur. mackz_: betyder det tur i dina ögon eller? hewhewpew: betyder att din mamma ammade dig med möglig bröstmjölk | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-12-16 01:51 | |
![]() | men mackz_, du vet väl att det är oartigt att svara på en fråga med en fråga? | |