Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 533 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miiii - Ej medlem längre | 2008-04-18 09:36 | |
![]() | Sejmår och Stormfru: Tack! Skönt att ni tycker detsamma som jag i denna fråga! | |
| sejmårr | 2008-04-18 23:06 | |
![]() | Vad säger ni som inte har tid eller ork att börja och sluta med någon liten hälsning om det jag skrev om judo i mitt tidigare inlägg? Skulle ni låta bli att buga för att det är för jobbigt eller inte har direkt med sporten att göra? Avstår ni ifrån att säga please när ni ber om ngt på engelska för att det är ett slöseri med tid? Eller är det bara här på Beta som ni tycker att det är ok arr hoppa över hövligheten?! | |
| Maybach | 2008-04-18 23:09 | |
![]() | Lalalalalala, jag kommer läggas in på psyket ganska snart om inte sånna här trådar utrotas. Man tackar för matchen OM MAN VILL, det är frivilligt!! | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-18 23:10 | |
![]() | Men för fan. Inte en till tråd om tack och hej! | |
| sejmårr | 2008-04-18 23:16 | |
![]() | Å jo! Det slutar inte här! Men May och OJ - sluta läsa inläggen i dessa trådar... Har ni aldrig tänkt på att hantera oss på det viset? Eller svara på min fråga... Säger ni please i England?! | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-04-18 23:17 | |
![]() | Jag som trodde man skulle få hälsa till nån i den här tråden. Aja, jag passar på att hälsa till mamma ändå! Hej hej mamma! | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2008-04-18 23:22 | |
![]() | *pekar lite försynt uppåt i tråden till ett tidigare inlägg där jag hänvisar till tidigare trådar i ämnet* Där får du säkert svar på din fråga, sejmårr. Ämnet har stötts och blötts en hel del, s a s. | |
| sejmårr | 2008-04-18 23:32 | |
![]() | Jag har läs igenom den tråd du pekade på. Tyvärr finns inte svaret på min fantastiskt genomtänkta fråga där! | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2008-04-18 23:38 | |
![]() | Ack och ve! ;-) Men kanske är det så att de flesta säger "please" när de kommer till England för att det var det man blev itutad i skolan och det liksom går på rutin. Samma med hälsningsritualer i ex. judo. Men det här med tfgm är inte riktigt lika etablerat för alla, och det är inte ens alla som riktigt har fattat att man ens kan skriva meddelanden till varandra när man spelar eller vet hur man gör (ja, det är sant). | |
| sejmårr | 2008-04-19 04:54 | |
![]() | Kul att du svarade på min fråga, men den kanske mest var ställd till dem som INTE orkar "trevla" sig. Och kanske inte så mycket ställd för att få ett svar utan mer för att väcka en eftertanke... ;-) Kanske... Inte för att jag tror att det skulle funka, men ändå. | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2008-04-19 13:44 | |
![]() | Hehe, fast råkar faktiskt vara en av dem som inte tycker att det är det minsta noga om folk hälsar/tackar eller inte och faktiskt inte alltid brukar göra det heller. Så jag är nog befogad att svara ändå. ;-) | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2008-04-19 14:43 | |
![]() | Längst upp på denna forumsida finns en "pinnad" tråd "Att tacka för match eller ej" skriven av Nemi. Jag hänvisar er till att läsa den (och även alla andra pinnade trådar längst upp på olika forumsidor!) | |
| Flisa Flinta | 2008-04-19 14:51 | |
![]() | erikd Du ser ju vuxen ut nu så du behöver inte blanda in din mamma. Om hon gjorde fel behöver du ju inte göra om samma fel. in orartighet nu bär du själv ansvaret för. | |