Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 499 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tuta | 2008-04-18 11:37 | |
![]() | you are a Resolver Good at getting to the heart of a problem and quickly finding a solution Make rational decisions using the facts available Think of themselves as understanding, stable and easy-going May focus on short-term results and lose sight of the big picture | |
| y not | 2008-04-18 11:38 | |
![]() | idealist jag gjorde orginalet, Myers-Briggs Type Indicator, för några år sen och det stämmer väl ganska väl överrens med det. Men vad jag minns speciellt var det en grupp,(Vi placerades i fyra grupper efteåt i förhållande till resultat), extroverta realister som det de diskuterade och kom fram till var en total enighet om att sådana här tester och veckotidningshoroskop är lika meningslösa och säger ingenting. Den gruppen jag tillhörde kom däremot inte fram till något alls utan hade glömt vad det var vi skulle diskutera, men om det diskuterade vi riktigt flitigt och engagerat. Vi var inte eniga om nåt och hade väldigt trevligt | |
| Villse | 2008-04-18 11:42 | |
![]() | En Leader vilket stämmer ibland, ibland inte,beroende på omständigheter. | |
| emmylicious | 2008-04-18 11:42 | |
![]() | Realist. Beskrivningen sen i slutet stämde in väldigt bra på mig. | |
| tuta | 2008-04-18 11:43 | |
![]() | ja, tack y not! satt just o funderade vad testet hette. "Myers-Briggs Type Indicator" var de jue! gjorde den i vintras på en kurs ja var på o den stämde rätt så bra överrens med denna. o även vi mixades i olika grupper o de lustiga var att vissa kombinationer reagerade olika. men varje gång var reaktionerna juuust som kursledaren hade på sina papper. rätt lustigt de där :) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-04-18 11:43 | |
![]() | Leader. | |
| Dyslekso | 2008-04-18 11:55 | |
![]() | y not: nu väntar vi bara på att ordvältaren gör testet och prickar in Idealist, så gör vi en viss besserwisser-hatare här på forumet nöjd. | |
| snorklan | 2008-04-18 12:01 | |
![]() | Jag bidde en performer | |
| sunbeam | 2008-04-18 12:03 | |
![]() | Idealist. I knew it. | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-04-18 12:04 | |
![]() | Idealist Make sense of the world using inner values Focus on personal growth and the growth of others Think of themselves as bright, forgiving and curious May sometimes appear stubborn Ett av mina konstigaste personlighetsdrag är att jag är otroligt envis samtidigt som jag har väldigt dåligt tålamod...Jag förstår inte ens själv hur det går ihop? | |
| Dyslekso | 2008-04-18 12:13 | |
![]() | Little_Red: det kanske går att ha rätt bestämda uppfattningar, utan att man därför har gott tålamod med olika uppgifter/andra människor? Håller med dig om att de båda sakerna ändå borde ligga någonstans i samma område. | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2008-04-18 12:13 | |
![]() | Little_Red: Det kanske är så att dåligt tålamod kräver envishet för att man öht ska få nånting gjort. :-) | |
| mantikoran | 2008-04-18 12:20 | |
![]() | Nu finns också en Mentor i Betapetpoolen :) | |
| Silverhjärta - Ej medlem längre | 2008-04-18 12:22 | |
![]() | Jag blev mentor och det stämde 100 % på hur jag är... | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-04-18 12:27 | |
![]() | idealist var det här º Make sense of the world using inner values º Focus on personal growth and the growth of others º Think of themselves as bright, forgiving and curious º May sometimes appear stubborn låter okej | |
| Jollz | 2008-04-18 12:51 | |
![]() | Go-getter * Inventive, resourceful problem solvers with a love of life * Can be tough-minded when necessary * Think of themselves as enthusiastic, determined and alert * May become frustrated by rules and routines Sedan la det till det här: "Go-getters are most likely to say they dislike reading poetry books, according to a UK survey." | |
| y not | 2008-04-18 12:52 | |
![]() | Dyslekso jag tvivlar starkt på att ordvältarn är idealist, han gissar jag går efter huvud, är extrovert, och inte vidare visionär. Skulle snarare tro att ni två hamnar i samma grupp :) | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-04-18 12:54 | |
![]() | Ulice och Dyslekso, ni har intressanta teorier båda två :-) fast Dysleksos är kanske den som träffar mest rätt ;-) | |
| y not | 2008-04-18 12:55 | |
![]() | Idealists enjoy discussions about a wide range of topics, particularly those that deal with the future. They are typically easy-going and flexible, but if their values are challenged they may refuse to compromise. | |
| Dyslekso | 2008-04-18 13:38 | |
![]() | y not: men jag var också idealist? Sedan håller jag med dig om ordvältaren, "Crusader" skulle nog passa honom, men jag tror inte den typen finns. | |