Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 75 |
Mobilspel
| Pågående | 19 685 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jenny80 | 2008-04-18 21:39 | |
![]() | Han säger att det är mig han älskar...och jag tror honom på ett sätt men vet att stundens frestelse kan hända alla... | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-18 21:40 | |
![]() | Jenny, du skriver att du "känner att nått inte stämmer". Då stämmer det förmodligen inte heller. Var realist och ta tag i det nu, ju fortare du tar tag i det desto fortare kan du antingen gå vidare eller lappa ihop förhållandet. Jag kanske låter hård men du undrade vad folk tror och jag tror inte man ska hålla på och hitta på ursäkter för det drar bara ut på lidandet. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-04-18 21:41 | |
![]() | Frågan är ju inte om han har kontakt med henne nu eller inte, det tycker jag mer tyder på att han faktiskt hade något att dölja. Det viktigaste är väl att du får reda på varför han tog kontakt med den här tjejen. Vilket kan bli svårt, eftersom det enda du kan göra är att lita på hans ord. | |
| jenny80 | 2008-04-18 21:41 | |
![]() | Han har alltid haft svårt för tjejer och har inte haft många förhållanden så jag är lite sädd för att han kände sig uppmuntrad och föll på det liksom | |
| jenny80 | 2008-04-18 21:43 | |
![]() | zimba kan det vara jag som förstorar upp allt då? Han tycker att saken är utagerad och han säger att när han var singel så kunde han träffa tjejer på kvällen och snacka med dom och ta deras nummer men sen blev det aldrig nått... | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-18 21:44 | |
![]() | Jag är ledsen, mn säger inte otrogna (som blivit påkomna) att det är just dej jag älskar? det där betydde ingenting osv... det behöver ju inte betyda nåt i ditt fall, men vad jag förstått brukar det låta så... (har aldrig varit drabbad så jag har ingen erfarenhet) | |
| jenny80 | 2008-04-18 21:44 | |
![]() | Han har sagt att han förstår att jag reagerade som jag gör men att jag inte behöver vara orolig...han säger att hon hade tydligen kille också... | |
| E_Cantona | 2008-04-18 21:44 | |
![]() | Att man skapar nya kontakter med en tjej när man har ett förhållande verkar misstänkt... De gamla kan man inget göra åt men nya känns som en baktanke med... | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-04-18 21:45 | |
![]() | Att flörta är alltid uppmuntrande. Ofta finns det ett behov av att få bekräftelse utifrån trots att man har ett stabilt förhållande. Ni kanske borde diskutera igenom det, vara så öppna och ärliga ni kan. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-18 21:45 | |
![]() | men varför bytte de telefonnummer då? | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-18 21:46 | |
![]() | Sätt dig ner med honom och säg att du vill prata om vad som hände den där kvällen. Det kanske var en flirt och då får du som sagt acceptera det eller inte. | |
| jenny80 | 2008-04-18 21:46 | |
![]() | Ja visst gör det men jag har ju samtidigt tjejkompisar som träffar nya killkompisar... vad ska jag säga till honom då? Det har ju liksom gått någa månader... | |
| jenny80 | 2008-04-18 21:47 | |
![]() | Jag fattar inte heller varför dom bytte nummer...har inte fått någon klarhet i det... | |
| jenny80 | 2008-04-18 21:47 | |
![]() | Jag vet bara att jag inte har något behov av att skaffa nya illkompisar utan att min man är med... | |
| DennisPlz | 2008-04-18 21:48 | |
![]() | Gör som alla vettiga tjejer: skriv en lista på vilka han får och inte får träffa, killar som tjejer. | |
| jenny80 | 2008-04-18 21:49 | |
![]() | VA? Allvarligt, det kan manju inte göra???Har du råkat ut för det? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-18 21:50 | |
![]() | anade ett uns ironi där... Dennis? | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-18 21:52 | |
![]() | Verkar han som vanligt då? | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-18 21:52 | |
![]() | Fördomsvarning... läs inte vidare om du tror att pojkar och flickor är likadana... Killar tenderar att vilja ligga med sina tjejkompisar ifall de inte är fula eller upptagna. Jag tror inte det finns så väldigt många undantag. När man börjar skicka fnissande sms till varandra och sen inte vilja prata om saken så är det nåt skumt. Antingen har ni taskig kommunikation, eller så vill han hålla nåt för sig själv Tjejer brukar å andra sidan mest vilja ha killkompisar att spegla sig i eller ha som reservpartner/standby gråtkompis. Det hindrar naturligtvis inte tjejer från att vara otrogna i lika hög grad som män, men inte med sina kompisar tycks det. Det finns naturligtvis undantag från båda håll och riktig vänskap existerar trots allt, men i det här fallet är jag lite skeptisk. | |
| jenny80 | 2008-04-18 21:52 | |
![]() | Men dennis hur ska jag tolka detta? Hjälp mig???Vet inte hur killa tänker...vet bara att ni tänker annorlunda än oss tjejer | |