Spelrum
| Giraffen | 50 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 35 |
| Inloggade | 87 |
Mobilspel
| Pågående | 19 590 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-04-19 01:18 | |
![]() | Ska försvara mig när jag är rädd för dom dumma killarna och krama mig när jag är ledsen! | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-04-19 01:19 | |
![]() | Och vilja åka med mig på resa genom Europa! | |
| Nemi | 2008-04-19 01:20 | |
![]() | Min drömman är precis som min älskade sambo är: Snäll, rolig, har samma slags humor som jag, kan vara både seriös och flummig, gillar att göra saker med mig, har samma syn på världen som jag, har åsikter och intressen jag kanske inte delar (men jag har inget emot dom), förstår mig men tycker inte jag är förutsägbar, trevlig, får mig att känna mig trygg och lycklig, är inte rätt att hugga i och få skit under naglarna eller för att gå på bal iförd frack mm. :) | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-04-19 01:27 | |
![]() | Min drömman e skalad på huvudet, lite grymt utseende, men snäll inombords, icke svartsjuk, å han ska älska mej,-)) | |
| goatie | 2008-04-19 01:28 | |
![]() | säkert en ond jävel.. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-04-19 01:30 | |
![]() | hahaha,,guess??;-)) | |
| Pollifaxen | 2008-04-19 04:16 | |
![]() | Som de ändre å lite klokare måste jag hålla med om att listan som en gång fanns gick upp i rök när man vaknade upp i verkligheten. Det handlar inte om att man inser att man inte kan få allt man en gång drömde om. Utan att man ändrat sina proiriteringar och värderingar. Utseende byts mot utstrålning. Enskilda personliga egenskaper byts mot helheten. Åldern är inte längre någon högprioriterad fråga. Sammanfattningsvis kan kanske drömkarln definieras som någon man klickar och trivs jävligt bra med!? Sen vilka egenskaper, fysiska som psykiska detta innefattar är relativt ointressant. Polli som nu, tråkigt vuxet, reducerat tidigare 20 punkts lista till ordet "personkemi". | |
| Pollifaxen | 2008-04-19 04:18 | |
![]() | ps. Glömde ju att det jag eg tänkte skriva var: Hehehe, du vill ju inte veta va vi tjejer tycker. Du vill ju bara att alla karlar som matchar din lista ska höra av sig nu :P Ds. | |
| Utan Pardon - Ej medlem längre | 2008-04-19 06:27 | |
![]() | Det enda krav jag har är att flickan lilla inte ska vara resistent mot kloroform | |
| Snoosy | 2008-04-19 07:28 | |
![]() | Min drömkille vaknar bredvid mig varje dag :) | |
| Kronprinsen - Ej medlem längre | 2008-04-19 07:52 | |
![]() | I det militära så sover vi oftast 15-20 man tätt tillsammans när nordan viner och virket är surt. Mannar kliver omkring som gud skapade dem med ståtliga underlivsredskap och en fast klar blick, men man biter ihop och bekämpar de syndiga tankar som far igenom huvudet, plikten framför allt. | |
| cutie8 - Ej medlem längre | 2008-04-19 09:06 | |
![]() | Drömkillen existerar inte.... Inte här i alla fall... kanske dags o flytta! :P | |
| skrankan | 2008-04-19 09:06 | |
![]() | Jag trodde att jag täffat min drömkille....men så fel jag hade. Det märkte jag när jag träffade min nuvarande man. Innan kunde jag aldrig tänka mig att flytta eller skaffa barn. Tre veckor efter jag träffat min man, flyttade jag från min "förra" kille och köpte ett radhus. När vi hade varit ihop i 5 månader förlovade vi oss och vid 6 månader var jag gravid. När man träffar den "rätte" känns ingenting fel. Allt känns så rätt! Jag är fortfarande kär i min man efter 10 år. Kan fortfarande känna det där "pirret" i magen när jag ser honom. Vi har nu en stor villa o 4 barn och är jättelycklig. Hoppas att alla får uppleva den känslan! | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-04-19 09:21 | |
![]() | Som ung o naiv så hade jag oxå en idealbild framför mig på "drömmannen". Sen växte jag upp och insåg hur kall och fruktansvärd världen är. Så om han är rätt snäll, frigjord och intelligent, då är jag mer än nöjd. | |
| MissT | 2008-04-19 19:33 | |
![]() | Det viktiga för mig är att han får mig att må bra och tycker om mig precis som jag är. | |
| DIF-Elton | 2008-04-19 19:41 | |
![]() | Han ska vara rolig, charmig, snäll och allmänbildad. kan man inte prata och skratta tillsammans kommer man inte långt. han får gärna vara lång och mörk, det gillar jag. Sen MÅSTE han heja på Djurgården :-) Kan han inte dela mitt största intresse får det vara. Han behöver inte vara fanatisk men lite intresserad iaf. | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-19 21:00 | |
![]() | Han ska ha långt yvigt kortklippt hår och renrakad skäggstubb, en brandman, fast egentligen hemlig agent som jobbar med barn. Han ska vara lättlurad, formbar och självständig med ett skarpt intellekt. Han ska vara en vinnartyp som alltid förlorar mot mig. Han ska vara en farlig, oberäknlig och trygg kille som man känner att man kan bilda familj med. Dessutom ska han vara en rik bohem som inte bryr sig om materiella ting på vägen till vår country club. Han kör en sportig familjebil och reser gärna på exotiska husvagnssemestrar. Han är en rök och spritfri partykille som gillar lugna hemmakvällar och är kung på dansgolvet. | |
| DennisPlz | 2008-04-19 21:05 | |
![]() | Där satt den, ordis. En bra sammanfattning av mänskilghetens samlade kunskap om den perfekte mannen :P | |
| maakoon | 2008-04-19 21:06 | |
![]() | Kul att någon gjort ett inlägg om mig! | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2008-04-19 21:06 | |
![]() | Ordvältaren, är det dig själv du besrkiver? ;-) | |