Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 636 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss_jk | 2008-04-19 15:12 | |
![]() | Tror inte att kortkort och tight har med saken att göra. Har aldrig någonsin gått ut i kortkort, men aldrig blivit nekad. Sportbarer hamnar jag oftast på direkt efter jobbat = jeans, piké och sneakers. Dock inte mysbyxor. Har jag så pass ont att jag inte kan ha på mig vad jag vill så stannar jag hemma. För mig är mysbyxor kläder man har antingen hemma, när man bara ska ut och göra ett snabbt ärende (typ gå till affären) eller när man tränar. Inte på krogen. Men det är bara vad jag tycker. | |
| barbi | 2008-04-19 15:12 | |
![]() | håller me uffe helt klart:=) | |
| alfina | 2008-04-19 15:21 | |
![]() | Hel, ren och trevlig, det är bättre än snyggt klädd, dyngrak och otrevlig. ;-) | |
| generalknas | 2008-04-19 15:39 | |
![]() | Alla krogar har väl en viss typ av människor dom vill ha som gäster. Och dom ansåg väl helt enkelt inte att mjukis var deras form av gäst. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-19 15:45 | |
![]() | Jag tycker att det är dags för offentliga barer, där man inte kan gömma sig bakom att man som privat ägare kan neka vem man vill. Kan inte systembolagen extraknäcka som bar på kväller/helger istället för att bara stå och kosta hyra? | |
| Ordkanon - Ej medlem längre | 2008-04-19 16:01 | |
![]() | Jag tycker mjukisbyxor utanför hemmet är vidrigt. Alla åldrar. Ser väldigt ovårdat ut.. Hemma i soffan kan man ha det men INTE offentligt. | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-19 16:04 | |
![]() | mjukisbyxor på krogen? Nej tack.. Jag är helt med på vad Miss_jk skriver. | |
| Ordkanon - Ej medlem längre | 2008-04-19 16:04 | |
![]() | Håller med Miss Jk | |
| barbi | 2008-04-19 16:06 | |
![]() | klart att dom får välja själv vilka dom vill ha som gäster när de gäller kläder men då ska de ju gälla alla. o sen måste men kunna läs nånstanns om vad för kläder som gäller.. hängjeans tycker ja ser ovårdat ut men inte skulle ja neka nån de är ju en stil man har plus man trivs hela tid tjat om man ska vara den man är gå som trivs i osv.. sen när ja säger att ja hade mjukbyxa ute så blir gnäll om sånt ska man BARA ha hemma eller när man tränar... hur kan man då ens säga att man ska vara sig själv? | |
| Ordkanon - Ej medlem längre | 2008-04-19 16:08 | |
![]() | Om du ändå skiter i vad vi andra tycker - varför skapar du då en tråd och ber om våra åsikter? Tänk till lite nu för fan | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-19 16:08 | |
![]() | som att man ska gå ut i blåställ då.. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-19 16:11 | |
![]() | Vi borde införa suparuniform kanske. Det finns i och för sig redan på många universitet/högskolor. Men det känns som att det börjar bli dags för baruniform som alla som vill dricka och dansa måste ha på sig på krogen. Då slipper man även problemen med att de som inte har råd att klä sig lika snyggt inte har lika lätt att fixa ragg, och liknande. | |
| Miss_jk | 2008-04-19 16:13 | |
![]() | Men helt ärligt, vad har pengar och "ha råd" med saken att göra? Ett par finskor kan du köpa på coop för starx över 100-lappen, ett par finbyxor likaså. Sluta babbla om pengar, för det är helt orelevant. | |
| Miss_jk | 2008-04-19 16:13 | |
![]() | *strax | |
| barbi | 2008-04-19 16:14 | |
![]() | ordkanon läs för fan! fråga inte om din åsikt utan om de får gå till så??? de är ett ställe som INTE har nå speciela kläder man måste ha för o komma in alla går hur dom vill.. men nu råka ja ta på mig ett par mjukbyxor ist för tajta! | |
| barbi | 2008-04-19 16:15 | |
![]() | ja för mig handlar de inte om pengar... ja brukar o festakläder dvs tajta snygga när ja går ut men igår vill ja inte ha de.. o de ska ju fan vara ok o gå ut så ja gick ju inte till nå dans/fint ställe | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-19 16:20 | |
![]() | Men helt ärligt, vad har pengar och "ha råd" med saken att göra? Ett par finskor kan du köpa på coop för starx över 100-lappen, ett par finbyxor likaså. Sluta babbla om pengar, för det är helt orelevant Det är krögarnas tanke bakom det hela som gör att de vill ha in välklädda personer då de brukar ha mer pengar än en student i mysbyxor. | |
| Miss_jk | 2008-04-19 16:26 | |
![]() | Köp ett par "finbyxor", slappa, sköna och snygga, så slipper du problemet med att inte komma in med mysbyxor om du har ont i magen. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-19 16:28 | |
![]() | Eller sup hemma istället och bojkotta dessa mobbinrättningar liksom undertecknad. | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-19 16:28 | |
![]() | du har rätt Miss_jk jag tycker mjukisbyxor ser 'ovårdat' ut på krogen.. känns liksom inte helt okej.. | |