Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 636 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Basta - Ej medlem längre | 2008-04-19 13:26 | |
![]() | Kan den mannen möjligtvis ha hetat Homer i förnamn? | |
| klark-cent - Ej medlem längre | 2008-04-19 13:27 | |
![]() | Näe tony | |
| E_Cantona | 2008-04-19 13:27 | |
![]() | Sen har jag ett minne från när jag gick ordningsvaktutbildning. På första fyspassen kom en av deltagarna in i vitt linne, röda (för små) shorts och SOCKIPLAST... Till saken hör att killen var över 2 meter och vägde säkert 140 kilo... Vi andra skrattade så tårarna rann | |
| klark-cent - Ej medlem längre | 2008-04-19 13:29 | |
![]() | E_Cantona: spöade han upp er då? :) | |
| Pollifaxen | 2008-04-19 13:29 | |
![]() | @Klark Han lovade att den var tom. Mer orolig för det kärnavfall som befann sig 30 meter från min postering som var så otroligt giftigt att det hade dödat en på fläcken om man blivit exponerad. Men vi fick givetvis ha såna där fina dosiemetrar som mäter strålning. | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-19 13:30 | |
![]() | En väktare på mitt jobb (jobbar i butik) berättade om en dam som åkte dit för snatteri. Hon frågade lite försynt om de inte kunde göra upp det hela inne på väktarens "kontor". Underförstått, hon ville komma undan straff genom att erbjuda honom sexuella tjänster. Inte så roligt kanske, snarare ganska tragiskt. | |
| Pollifaxen | 2008-04-19 13:31 | |
![]() | Vi hade en frökenvetabäst på VU2. Hon hade jobbat ngra år och hade koll på mycket och hade givetvis även skickat folk i backen etc. (kort liten tun tjej) På självskyddet fick hon öva med norrlandsväktis ca 60 bast. Det var höga klaganden på att det fanns så mkt bättre metoder för att lägga ner folk och att det vi fick lära oss funkade ju inte alls. Lol. | |
| E_Cantona | 2008-04-19 13:33 | |
![]() | Klark... Näää...den mannen är det snällaste du kan tänka dig men en fröjd att jobba med... Vi snackade alltid ut de gästerna som skulle ut, väldigt sällan man behövde använda händerna:))) Det hjälper väl om man har storleken med sig:))) | |
| E_Cantona | 2008-04-19 13:34 | |
![]() | Och skall tilläggas att man har ett trevligt sätt, ta en diskussion med en överförfriskad är bara dumt.... | |
| klark-cent - Ej medlem längre | 2008-04-19 13:36 | |
![]() | Fy och usch.......... Springer nog hellre på en pundare i mörkret på ett bygge än att står där, mycket otäckt med det man inte kan se men som kan skada/döda en om något går fel. | |
| Pollifaxen | 2008-04-19 13:40 | |
![]() | Snacka ut folk är ju klart att vinna en stor seger. Vi möter upp nattbussen vid dess garage. 2 gånger så har samma chaffis kommit tillbaka med folk kvar på bussen. Första gången hade han inte märkt det utan såg hel förskräckt ut när jag undrade lite lätt om han visste han hade en passagerare kvar. Denne pratades utan svårighet ut och visades på riktning mot centrum. Andra gången så stannar chaffisen bredvid väktarbilen och säger att han har en på bussen som bara vägrar gå av. Jodå, han hade försökt men inte lyckats. Bak i bussen sitter en sovande lirare på kasnek 18 bast. Kollar läget lite. Han tyckte han kunde få sova på bussen. Jag genomför en stegvis få ut person ur buss manöver och inom någon minut lommar han friilligt ut. Jag följer med till grinden och får peka ut riktning. Frågar om han hittar hem nu. Till svar får jag världens fetaste leende och ett fuck you tecken. Jag log minst lika brett hela vägen hem. | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-19 14:30 | |
![]() | Det var en ung tjej som visade sitt leg för mig när hon ville in på krogen,,,,tyvärr sa jag du är alldeles för ung.....Nej nej sa hon,,,det är leget som är gammalt,,,jag är mycket äldre nu. | |
| Pollifaxen | 2008-04-19 14:30 | |
![]() | Fick hon komma in :D | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-19 14:36 | |
![]() | Jag fick förklara för henne att det inte spelade någon roll om leget var gammalt,,,hon har fortfarande samma personnummer,,,,ahaaaaaaa aaaaa...sa hon,,daem! | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-04-19 14:50 | |
![]() | Det är leget som är gammalt. Hahaha :) Påminner om den där bruttan som var med på Aftonblaskans Vi5-fråga en gång, och sa som så att hon inte bekymrade sig så mycket om eventuell elransonering, eftersom hon bodde inne i stan var hon själv inte beroende av el :) | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-19 14:56 | |
![]() | haha,,jag har sparat just det utklippet,,,,fan det kommer hon få höra hela livet,,haha | |
| mamman_ | 2008-04-19 17:38 | |
![]() | Känner igen situationerna som beskrivs. Jobbar också som väktare. Det finns många "udda" människor, men de allra flesta är trevliga. :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-19 17:48 | |
![]() | "Pollifaxen. Folk vet inte skillnaden på väktare, ordningsvakt, parkeringsvakt, skyddsvakt, militär skyddsvakt och entrévärd, vi dras alla över en kam. Iofs behöver jag personligen ingen kam :)" *pluggar genast in så jag inte råkar säga fel någon gång* | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-04-19 17:56 | |
![]() | För några år sedan följde jag med min syster och hennes väninna ut på en liten krog i Örebro. Jag var väl 33-34 då. Åldersgränsen var 20 tror jag. Vakten frågade om leg. Jag blev helt förvirrad men fiskade förstås upp plånboken. Vakten tittade - och rodnade! Så på väg förbi honom sträckte jag mig fram och gav honom en puss på kinden som tack för den snälla felbedömningen. Han log men rodnade ännu värre. Det var kul! | |
| Ballerina | 2008-04-19 18:07 | |
![]() | Jag arbetar lite som personlig assistent och killen som jag jobbar med älskar att åka igenom tunnlar. Jag frågade en färdtjänst gubbe om han kunde köra igenom en tunnel på hemvägen då svarade han "man får inte stanna i tunnlar, det går inte" haha jag blev lagom irriterad. | |