Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 35 |
| Inloggade | 85 |
Mobilspel
| Pågående | 19 590 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lius | 2008-04-19 20:23 | |
![]() | Håller med avanstående, att man inte kan slå folk på käften via forum är det jävligaste med dem. Haha, njä, men det är väl klart att man får sina åsikter ifrågasatta, man kan ju inte utgå från att ens världsåskådning är den "rätta". Gäller att ta till sig av kritik och ifrågasättning på ett ödmjukt sätt, och fortfarande argumentera på ett sakligt sätt. Det är väl onödigt att hetsa upp sig över vad nån skriver på ett internet forum..? Finns väl andra saker att bli sne på, om man nu ska bli sne. | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:26 | |
![]() | y not 2008-04-19 20:22 "e det lörda?, så det är därför inte posten hade kommit då?" Ha ha, crazy man! :-) | |
| y not | 2008-04-19 20:28 | |
![]() | Men om man nu ska bli sne. Vad är det för fel med att bli sne och hetsa upp sig över någon på ett internett forum? jag bara undrar, ser du nåt fel i de? eller har du ens nåt vettigt att säga i frågan, , det du säger låter ganska korkat tycker jag , jag blir så jävla förbannad på sånt besservissrande, som om du skulla va nåt Lius, eller vad det nu e du vill ha sagt. Ja kom med nåt bättre ä'n det i alla fall | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:32 | |
![]() | Jag står över detta forum. Tycker ni e löjlii. | |
| Lius | 2008-04-19 20:36 | |
![]() | Jadu, om man sitter på ett internetforum och växlar åsikter med andra människor, så får man väl utgå från att få sina åsikter ifrågasatta. Ett utbyte är väl just det som ska ske, inte ensidigt från ena sidan. Det som är fel med att hetsa upp sig är väl att ingen personlig vinning finns väl på det, speciellt inte om man argumenterar för en sak man tror på. Sitter man "förbannad" framför datorn så är det nog man som dragit det kortare strået;) Men visst har alla rätten att bli irriterade på inlagg åsikter som skiljer sig från deras. Men man kan ju bemöta respons på ett värdigt sätt, eller..? | |
| MissT | 2008-04-19 20:38 | |
![]() | Hmmm det här med ödmjukhet måste jag ha missat... Undrar om det är DÄRFÖR alla blir så arga på mig ;) | |
| y not | 2008-04-19 20:38 | |
![]() | Du håller med i alla fall. Det gör du jävligt rätt i Men det medför att det vara jag som vann då haha | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:40 | |
![]() | Y not du kan fan inte ha vunnit. Tycker jag låg bra till. MissT!? | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:40 | |
![]() | Detta forum har bara förlorare tyvärr. *Bitter* | |
| y not | 2008-04-19 20:44 | |
![]() | Men va fan Lius gav mig ju rätt. Då måste ju mina argument varit de bästa. jävligt slipad känner jag mig mvh forumtroll | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:44 | |
![]() | ok, nu blev det genast en oseriös ton här. Men jag tar utmaningen att försöka flika in nåt seriöst. Lius, om man tror på något och argumenterar för det antar jag att det hänger ihop med en viss motivation också. Har du känsla för det du talar om väcker ju det ett engagemang. Så att reagera med känslokyla verkar ju inte riktigt gå ihop med att tro på något. För övrigt vill jag tillägga att jag också sitter och väntar..... | |
| y not | 2008-04-19 20:46 | |
![]() | jag sitter och väntar jag sitter och väntar på livets gång | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:47 | |
![]() | Medan vi väntar skulle jag vilja nominera Dudeniros huvudbonad till Betas snyggaste. | |
| MissT | 2008-04-19 20:47 | |
![]() | Jag behöver inte vänta.... En liten knäpp med fingrarna så hahaha | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:49 | |
![]() | MissT = Snyggaste puman på Beta. Luvv luvv! | |
| Lius | 2008-04-19 20:51 | |
![]() | Nej det är ju sant att engagemang föder starka känslor, men dem kan man nog ge utlopp för på annat sätt än att bli sne på forum. Man får ta att man inte kan "omvända" alla människor. Känslokyla skall man inte bemöta med, man ska argumentera varmt för sin sak, men det kan man väl göra utan att bli arg? | |
| Lius | 2008-04-19 20:51 | |
![]() | vad väntar vi på? | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:52 | |
![]() | Tack WT, det var fint. Min fru har stickat den. Har for ovrigt tilldelat dig innehavare av fultillverkade adidasmjukisar. Se forumet om krog/kläder... | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:52 | |
![]() | Nä, sätt dig och vänta bara, det kommer bli jättekul :) | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:56 | |
![]() | Jaha, Adidas. Trodde du snackade droger där ett tag. Jag gillar faktiskt Adidas, helt ärligt. Det är myspysiga brallor. Fuladidas spricker så lätt i grenen bara, men det beror mer på mitt paket än på dålig byxkvalitet. | |