Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 672 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Grymming | 2008-04-23 08:22 | |
![]() | När jag vaknade i morse så undrade jag stilla för mig själv om MORGONSTÅND är ett korrekt ord att lägga!? ;p hahahaha Ujuj..det märks att det är morron! Hehe | |
| snorklan | 2008-04-23 08:56 | |
![]() | Skulle jag kanske kunna få be någon skriva ett intyg till mig att visa för sambon som förklarar hur normalt det här är.. Han förstår inte det där med att bokstäverna fladdrar framför ögonen utan han tror (vet?) att jag är knäpp :) | |
| uberbacon | 2008-04-23 09:36 | |
![]() | Det är för att hjärnan suktar efter inlärning! Skriv ut listor på rullningar, hakningar etc och läs vid matbordet eller innan du ska sova. På så sätt kommer man mer eller mindre bort från de oönskade syndromen :) | |
| pelle32 - Ej medlem längre | 2008-04-23 10:06 | |
![]() | Betapet har let mig och gumman, / min bättre; hälft till ett maniskt spelande utav det ursprungliga Scrabel . Men har inget att klaga på igentligen.:) Faktum är att jag har genom detta dammat av ord som man knappt tänker på annars. Min 12 åriga dotter har hängt på tränden oxå . Som säljare upplever jag att min statistik har ökat sedan jag börgade med Betapet typ på lunch rasterna. Bra gympa för grå knölarna. Betapet is the shit! ;) | |
| Marie026 - Ej medlem längre | 2008-04-23 10:10 | |
![]() | Håller med alla att det sätter sej på hjärnan totalt. Inte blir det bättre av att man sitter med ett korsord så fort det blir reklam på tv:n..Då ser man ju MASSOR av ord, som jag tror i min enfald att DET DÄR ska jag ha på minnet och försöka få ut någongång.....Slutsumman av det hela är ju att man har blivit bokstaveringsgalning..*lo l* | |
| snucke16 | 2008-04-23 10:45 | |
![]() | I`m a betapet. So too speak. Jävla betapet:)) Kan faktiskt gå 2 hela dygn utan beta ibland. Då måste jag ta igen det. | |
| Vigdir | 2008-04-23 16:42 | |
![]() | Skönt att höra att vi är många som ser spelplaner, bokstäver och ord flimra förbi framför ögonen - jag trodde också att jag var ensam om fenomenet. Nåja, värre saker kan man se. Och Tjofaderull, det blir inte bättre med Sudoko, efter intensiva perioder med mina Sudoku-böcker hoppar det runt siffror istället. Inte mycket roligare. | |
| Zmul | 2008-04-23 16:55 | |
![]() | hoho | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-04-23 17:24 | |
![]() | Spelpaner finns det rullningar där...f*n jag drömmer bara om trådar och inte är det sytråd:) | |