Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 5 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 720 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| impala-58 | 2008-04-23 13:45 | |
![]() | Grymming: Jo det känns bara fiiint men bara om hon vet hur hon ska göra. Min tjej har en i tungan och hon får öva precis hur mycket JAG vill :) | |
| Grymming | 2008-04-23 14:01 | |
![]() | hahaha Grymt impalan! Du har det bra du... | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-23 14:34 | |
![]() | har i tungan...sen länge tillbaka.. | |
| pelle32 - Ej medlem längre | 2008-04-23 14:52 | |
![]() | till alla som piercar sig. Do your shit with pride!!!!!!!!;) | |
| Satyria | 2008-04-23 14:57 | |
![]() | Percings är vackert..... framför kroppssmyckning! | |
| Miss Lyckad - Ej medlem längre | 2008-04-23 15:06 | |
![]() | Själv har jag haft den goda smaken att aldrig skaffa nån. | |
| Lazlow | 2008-04-23 15:09 | |
![]() | Piercing är så överskattat. | |
| Spirit - Ej medlem längre | 2008-04-23 15:13 | |
![]() | Jag har varken tatuering eller piercing. Min dotter däremot, som nu även ska pierca sin navel(hon har i näsan å öronen sen förut)... kan jag tycka e fint, men sen har jag sagt stopp! Vill inte att hon ska gå runt som en vandrande järnaffär liksom =)) | |
| Grymming | 2008-04-23 17:01 | |
![]() | Tatueringar är jag mest för. Hoppas kunna göra en i höst på överarmen. | |
| Anhahita | 2008-04-23 17:02 | |
![]() | jag tycker det är snyggt! har haft i näsan men den har jag inye haft sen jag började jobba på gymansieskola. i rätt mängd men inte i alla sammanhang. vet jag reagerade när jag fick en lärarpraktikant som hade såna stora svarta hål i båda öronen. hmmm, funkar inte att läraren är mer piercad än eleverna.... | |
| gnosan - Ej medlem längre | 2008-04-23 17:10 | |
![]() | den i tungan är inte ivägen.... den bara finns där.... det är först när man tar bort som det känns tomt.... och det är inte ohygieniskt när den läker... varför skulle de vara de??? | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-04-23 17:25 | |
![]() | Gosan, alla håligheter i kroppen ökar risken för bakterietillväxt. | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-09-05 21:11 | |
![]() | Jag funderar på att pierca i naveln, men funderar på om det är fjortisaktigt... ? eller nått sånt.. | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-09-05 21:16 | |
![]() | och en till vid örat ni vet där den lilla plutten vad den kallas för.. | |
| mrsmuffin | 2008-09-05 21:23 | |
![]() | Har haft rent för många patienter på vårdcentralen där jag jobbar som har fula infektioner pga piercingar i näsa, läppar, och tunga. När näsvingen är i storlek av en golfboll med var i är det definitivt inte nån tjusning med det. | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-09-05 21:26 | |
![]() | mrsmuffin men om man har i naveln o vid örat på den där lilla gele plutten eller jag menar.. broskplutten? | |
| mrsmuffin | 2008-09-05 21:54 | |
![]() | fashionbaby: finns gott om bakterier i naveln om man inte rengör den med sprit (klorhexidin - inte Absolut vodka eller dyl...) dagligen, och broskplutten som du kallar den var sitter den på örat? Infektioner i brosk är inte heller att leka med. MEN kan tycka det är snyggt med ett litet smycke i näsvingen typ de som t ex indiska tjejer brukar ha, så jag är inte bara moraltant ;-) | |
| Aurora Aurum | 2008-09-05 23:45 | |
![]() | min man har anchorpiercingar (knappar enkelt förklarat) på ryggen, de sitter som ögon i hans pentagram, vita glitterstenar, coolt och sexigt nu har han också satt in ringar i öronen för att tänja dem till hål... mums :-) | |
| Nemi | 2008-09-06 00:04 | |
![]() | fashionbaby: Den lilla fliken i örat kallas tragus.Du kan läsa mer om det här www.barbarella.se/Pu...rc ing?id=8 (scrolla ner) eller här www.tribe.se/piercin...ra gus.html Det är viktigt att den som piercar dig använder en engångsnål och handskar, eftersom det är ett ingrepp i kroppen. För att minska risken för inflammation så måste du vara jättenoga med att rengöra och att t ex undvika att ha hörlurar på dig eller hår med hårprodukter som ligger och gnider mot den nytagna piercingen osv. Det är inte "fjortisaktigt" att ha piercing i tragus tycker jag, det är ju en rätt diskret piercing jämfört med i näsa och läppar. | |
| TazzRat | 2008-09-06 00:25 | |
![]() | Man måste sköta dem rätt- såklart. Alltid uppmärksamma om de beter sig lite konstigt även flera år efter piercingen läkt. Hjälpa dem att läka om de blir lite irriterade vid något tillfälle. Det kan bli mycket fult kring hålen annars. Kruxet med labret är att jag har en stav- o även om jag alltid ser till att ha korrekt längd på staven så den inte sliter på tandkött o tänder- så påverkar det ändå. Förr eller senare lär jag få ta ut den för att inte tandköttet på de nedre tänderna ska försvinna till farlig nivå. Men det känns inte som jag utan den, så jag lär vänta länge, länge. §;o) Allting ska vara med måtta o det får inte bli plottrigt. Har navel o labret. Tragus ämnar jag någon gång fixa en, o är inte helt främmande för något intimt- även om det verkar så läskigt. §:oO Hade jag inte haft glasögon hade jag skaffat en earl (övre näsryggen, mellan ögonen), men de är inte piercingar att leka med. (Mycket risker o långa läktider, jag har förstått. Inte alla piercare gör ens dessa.) Hade jag inte varit så nysig av mig hade jag kanske bytt labret mot en septum ("tjurring" i näsan). §;o) | |