Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 602 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| oceano - Ej medlem längre | 2008-04-24 10:15 | |
![]() | En killpolare till mej skulle åka och hälsa på sin kvinnliga chef som nyligen hade fått barn. De hade verkligen fått kämpa för att få barn. På vägen dit så satt han och försökte komma på nåt fint han skulle säga eftersom det va ganska så stort för dom att de lyckats. Så han bestämde sig för att fråga. - Hur är det med det lilla underverket? Men när han kliver innanför dörren så sägar han istället. -Hur är det med underlivet?? hehe.. | |
| MissT | 2008-04-24 10:16 | |
![]() | Ja det här med sex leder ju ofta till pinsamma situationer. I mitt förra förhållande köpte jag en massagestav till mig själv vilket inte var så populärt hos min sambo. Istället för att kasta den s bestämde jag mig för att gömma undan den, jag kunde ju alltid ta fram den när han inte var hemma.... Jag gömde den i innerfickan på en av hans jackor som låg i en sopäck som skulle till insamlingen. En dag när jag kom hem från jobbet hade min kille köpt rosor till mig. Jag blev jätteglad! När jag kramade honom så viskade ha i mitt öra "var du tvungen att lägga dildon i min jackficka"? Jag blev alldeles stel. Det visade sig att han ville behålla den jackan ändå så han letade rätt på den, stoppade plånboken i innerfickan och åkte till blomsteraffären. När han skulle betala och tog upp plånboken följde staven med och landade på disken framför kassörskan.... Hoppsan! | |
| Nannie - Ej medlem längre | 2008-04-24 10:36 | |
![]() | En av mina mest förödmjukande och pinsamma situationer på senare år var när vi missade att lägga på luren en slapp och ledig söndagmorgon... hans mor hängde kvar på tråden när vi hängav oss åt...hrmm vuxenaktiviteter. | |
| Mouche - Administratör | 2008-04-24 14:00 | |
![]() | Lunchrast med vidhängande skräprensing här .... Några inlägg borttagna. Meddelas endast på detta sätt. Mouche | |
| Miss_jk | 2008-04-24 14:09 | |
![]() | Min sambos bästa kompis satt och tajade framför en porrfilm på datorn, givetvis helt utan att tänka på alla byggjobbare som renoverade fasaden... Samme kille har även runkat inne på sin mormors toalett när hon (mormodern) kom in. Samme kille igen (!) har skitit ner hela sin stackars mormors badrum (alltså både väggar och golv) en gång när han var dålig i magen. | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-04-24 14:11 | |
![]() | Det enklaste sättet att undvika att svärfar, syskonbarn och diverse annat löst folk, får tag på ens privatare bilder och filmer, är att inte hänge sig åt såna aktiviteter (eller att åtminstone spara filerna på en extern hårddisk som man förvarar oåtkomlig för främmande tassar). ;-) | |
| Absan | 2008-04-24 14:31 | |
![]() | För några somrar sen när jag var ute och åkte båt så stötte vi på en segelbåt som låg och drev ute på öppna havet. Efter samtal med kustbevakningen bestämdes att vi skulle bogsera in den så skulle de möta upp så fort de kunde. Efter mycket om och men så fick vi med segelbåten, men det gick sjukt trögt att bogsera den, men vi trodde det var för att rodret tog fart samt att seglen fladdrade. Väl inne i hamn kliver en kille och en tjej upp från kojen och fattar ingenting. De hade ankrat upp för att vila lite, de var på väg till Åland. De var inte så glada över att vara tillbaka i hamnen igen... Ankaret förklarar också varför det gick så trögt att bogsera dem. :) Hjältekänslan byttes ganska snabbt ut mot pinsam känsla... | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-24 14:32 | |
![]() | Miss jk...det brukar visst heta "en kompis" haha;) | |
| Miss_jk | 2008-04-24 14:34 | |
![]() | Haha, och denna gången ÄR det faktiskt en kompis! =) | |
| Mrs Jonsson | 2008-04-25 18:31 | |
![]() | Jag skulle gå in på LIDL affären och just när jag ska gå igenom dörrana gå larmet för en kille ha råkat gå ut fel väg.. Dörrana stängdes igen och där stå jag mitt i mella och kommer inte loss... Alla titta de var pinsamt.. Pappa stod och as garvade och pekade på mig hm tack | |
| henrikahl | 2008-04-25 19:48 | |
![]() | bästa hittills tror jag är massagestaven och kassörskan. snacka om pinsamt. vad hade han för bra ursäkt? | |
| Malla13 | 2008-12-21 14:55 | |
![]() | Hej.... alltså... detta måste ju vara det mest pinsammaste för denna peronen i alla fall..Tänkte att den kunde passa in här...skrattar.... Fy bubblan..skulle INTE vilja byta plats med henne!! www.aftonbladet.se/n...40 47623.ab | |
| mrperfect | 2008-12-21 15:12 | |
![]() | råkade köra upp på en liten grynna då jag hde fiskat färdigt, men jag VSSTE ju at tgrynna var där, tur att farten var låg, sen fick man ju gå ur båten och lyfta av den, det var på håret att jag lyckades ta mig ombord igen, dessbättre var pappa det enda vittnet :) | |
| Frälsaren - Ej medlem längre | 2010-01-11 22:34 | |
![]() | Jag lånade en flickväns vita spetstrosor en gång när vi skulle ut på krogen mitt i vintern och det var iskallt. Blev full och hamnade i bråk med en vakt. Vaknade upp i fyllecell med byxorna ihopvikta på golvet nedanför den fina plastmadrass-sängen. Det var 15 år sen, rodnaden börjar lägga sig. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-01-11 22:44 | |
![]() | Hade behövt låna hennes BH hade det vart riktigt illa. Lite vit spets på pojkar kan va sött ;) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-01-11 22:45 | |
![]() | Beror på var det sittter. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-01-11 22:46 | |
![]() | Plus hur gammla dom är. | |