Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 261 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| barbi | 2008-04-24 11:35 | |
![]() | jaha nu kom ja oxå:=)) heej missT:=)) jag o min flickvän firar 5år på fredag:=)) ja kan säga helt ärligt säga att de inte har vart en dans på rosor o komma *ut* så mkt skit man fick i början o fortfarande kan få:( eller min son har fått tagit massa skit ute nu men han är stark:=))) misst ja kan säga att de ÄR mode nu o komma o säga att man tror att man är bi osv.. ja kan förstå om man är lite nyfiken de är en sak.. men varje gång ja har vart ute me tjejen så får vi jämt samma frågor som hur har ni sex? ja blir så sur över just den frågan.. man frågar väl INGEN hur dom har sex.. vi får oxå hela tiden höra att de är bara en fass vi går igenom:( suck suck jag vet iaf va ja känner o vill:=) så mitt svar på frågan att ja tror självklart att de har blivit lite som en trend o vara bi:( men som sagt de är ingen dans på rosor när ja valde iaf o komma ut de har kostat mig massa o massa smärta o tårar... men ida är ja lycklig:=)) | |
| Jamo | 2008-04-24 11:36 | |
![]() | MissT, antagligen skulle dom bägge två tycka det var helt ok att, som exempel, dra roliga judeskämt under en minneshögtid för förintelsens offer. | |
| Arbetslös - Ej medlem längre | 2008-04-24 11:36 | |
![]() | Om jag förstår Kronprinsen rätt så blev han (översten) avrättad för att han tafsade på mannarna, inte för hans sexuella avvikelsers skull. Man får aldrig acceptera att folk kladdar mot sin vilja. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-04-24 11:36 | |
![]() | Det finns tyvärr några sådana pajasar på alla forum som TROR att de e så jävla roliga. Töntigt, löjligt å knappast respektfullt mot sina medmänniskor. "om Bodhiswatwa " | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-04-24 11:37 | |
![]() | Sorry menade givetvis kronprinsen.... | |
| Jamo | 2008-04-24 11:39 | |
![]() | Arbetslös, läs tråden en gång till. Det diskuteras om homosexualitet och Kronprinsen börjar sitt inlägg med att prata om virus och så vidare. Första meningen i hans inlägg sätter nivån på hans skämt. | |
| Kronprinsen - Ej medlem längre | 2008-04-24 11:41 | |
![]() | Rannska dig själv. Vad fan tillför du? Du gnatar och är allmänt urbota stendum. Ja, jag gillar att driva hänsyslöst med allt och alla, en parasit som bara finns där och återkommer. Varför? Tja, en del äter för att trösta sig själva, en del nyttjar droger, jag bara stör. Det sticker som fan i mångas ögon, oki, syre på elden. | |
| E_Norstedt - Ej medlem längre | 2008-04-24 11:43 | |
![]() | Kronprinsen sitter inne med ytterst sunda åsikter! | |
| MissT | 2008-04-24 11:45 | |
![]() | Barbi grattis till 5 år!! Jag förstår att det inte alltid varit lätt men som du säger det som är viktigt är ju att du är lycklig nu. Hur gammal är din son? Du en fråga, hur har ni sex egentligen ;) Skoja bara!!!! Ha det så mysigt på fredag! Ska ni göra något speciellt? | |
| barbi | 2008-04-24 12:03 | |
![]() | tack missT:=)) min son är 8år han går i förstaklass nu o de blir lite tufft för han ibland:( dom frågar ofta han hur många mammor han har osv.. japp ja kan viska till dig missT men de är hemligt:=) vi ska ev förlova oss:=)) o grillfest blir de me:=) | |
| esben | 2008-04-24 12:08 | |
![]() | Medierna kanske vill att det ska vara en trend, vad vet jag. Själv har jag aldrig mött någon som säger sig vara homo-, bisexuell bara att vara trendig. Dessvärre så tycker jag också att media bara visar en viss typ av bögar, dvs "schlagerfjollor"..killar som är mer feminima än tjejer. Inte att jag fördömmer dem, de ska ha all respekt. Lite tråkigt bara att bilden av gay människor är så enkelriktad. Jag gillar inte schlager, är inte fjollig heller. Jag utmärker mig inte på något speciellt sätt. Min sexuella läggning berättar jag till dem som jag tycker ska få veta det utan större dramatik. Det är inte så att när jag hälsar på en ny människa presenterar mig som "hej, jag heter Esben och är bög". | |
| engrymstek | 2008-04-24 12:09 | |
![]() | proletären och kronprinsen: själv tycker jag ni är ute på hal is, men det är min åsikt. sen förstår jag inte proletären varför lite ödmjukhet skulle skada? | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-04-24 12:11 | |
![]() | Jag tror som barbi och några till att det kan vara visst mode i bisexualitet. Det kanske är lite fel uttryck att säga att det går mode i homosexualitet, man kanske ska säga öppenhet eller sexuell nyfikenhet. Det är mer accepterat idag att testa sin sexualitet, speciellt bland kvinnor. Det finns ju även en risk att den äldre generationen inte kan skilja på metrosexualitet, som verkligen är en modefluga, och homosexualitet. | |
| MissT | 2008-04-24 12:12 | |
![]() | Wow Barbi, du är en ung mamma! Tråkigt att din son blir retad. Men det är nog så att även om du inte var homosexuell hade dom hittat något annat att retas för. Barn är så, det finns alltid hackkycklingar tyvärr. Har ni inte bestämt er angående förlovning än, börjar bli kort om tid ;) Ha en bra årsdag och hoppas att det blir förlovning! Kram | |
| Jamo | 2008-04-24 12:25 | |
![]() | Grattis Barbi :) | |
| Anna-Belle | 2008-04-24 12:32 | |
![]() | Tyvärr är det nog lite trendigt och rätt att vara iaf "lite" bi i dag, särskilt hos något yngre människor... Det finns ju många saker som man "ska" tycka positivt om, t ex polygami. I det senare fallet tror jag att det finns en väldigt liten procent av befolkningen som verkligen kan leva polygamistiskt. Svartsjuka sitter väl i reptilhjärnan och jag skulle absolut inte klara av att dela min flickvän med någon annan! Visst belyser media t ex schlagerbögar, och ger någon slags bild av att alla bi och homosexuella lever ett jäkligt glammigt och skojigt liv! Jag vill inte byta för allt i världen, men mitt liv består iaf av större del disk, tvätt och storhandel än schlager-trallande på stans häftigaste klubbar! Kvinnor kanske har lättare för att komma ut och bli accepterade, men det tror jag beror lite på att kvinnors sexualitet har setts som oskyldig eller som icke-existerande. Hur farligt kan det vara om två flickor håller varandra i handen och pussas? Två killar däremot, där blir själva sex-ordet i homosexualtiet mycket mer tydligt och hotfullt för många... Varför inte byta ut hela ordet till vad det OCKSÅ handlar om, homo-emotionell? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-24 12:49 | |
![]() | Det är väl bra att man kan testa mer utan predikan numera. Trend eller inte. | |
| Tobbelille | 2008-04-24 12:50 | |
![]() | ett mode som jag aldrig kommer o följa iallafall | |
| Anna-Belle | 2008-04-24 12:52 | |
![]() | Det är en bra sak att gränser förflyttas och suddas ut, fast jag tror inte att alla som påstår sig vara bi verkligen är det... eller jag kan väl säga så här - jag vet att de inte är det! Stackars alla tvättäkta homosar som får sina hjärtan krossade av wannabees! ;) | |
| Anna-Belle | 2008-04-24 12:54 | |
![]() | Tobbelille, det finns väl inget trendtvång?? I så fall måste jag nog tvinga ner mig i en marimekko-mönstrad klänning från HM... och det tror jag skulle klassas som förargelseväckande beteende... Och små barn skulle falla förskräckta till marken och kanske aldrig mer bli sig själva efter en sådan uppenbarelse... | |