Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 974 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MissT | 2008-04-28 23:06 | |
![]() | Jag har några tatuerigar och smärtan varierar verkligen beroende på ställe. Men inget ställe gör så ont att man håller på att förgås. Efter ett tag blir du ju bortdomnad också. Jag har en på skulderbladet och den gjorde inte alls ont. | |
| Bängan | 2008-04-28 23:31 | |
![]() | när ja fyller 18 ska ja också tatuera mej :) . vart gör de minst ont? ..... så man vet . | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-28 23:48 | |
![]() | se andra tråden om tatueringar och se vad suckermc svarat. Kolast av allt kolt! | |
| Silur | 2008-04-29 00:59 | |
![]() | Jag har en tatuering enligt bilden (gillar fjärilar) på axeln , inte ett dugg ont att göra eller efteråt. Barnafödandet var sju resor värre.. | |
| winterdreams | 2008-04-29 01:13 | |
![]() | Det gör inte alls ont,en spruta i armen e värre då svimmar ja:P ja har 4 gaddningar o fler på G,men alla e ju olika när d kommer till smärta... Men å andra sidan så lär d ju nu märkas,o vill man bli fin får man lida pin:P Föda barn höll på o ta livet av mig,d va d värsta ja nånsin gjort men sen fick man ju nå fint o glömde bort hur ont d gjorde o sen nåra år senare va man där igen:P ajsing bajsing. har 19blommor i en klase över armen o d va faktiskt rätt skön smärta:PP | |
| Miss_jk | 2008-04-29 06:21 | |
![]() | Jag har gjort på ryggraden och insidan av överarmen. Känns som att bli nypt ungefär. På en skala från ett till tio så skulle jag säga 4. | |
| mackz_ | 2008-04-29 11:27 | |
![]() | som sagt det beror på var... mina tatueringar på bröstet kändes knappt o jag låg redan o funderade på nästa tatuering.. men när jag gaddade axeln kändes det som att de höll på att skrapa en trubbig kniv mot axelbenet... men så var jag också en benget då, det gör ju mindre ont mot fett eller muskler... | |
| SuckerMC | 2008-04-29 13:11 | |
![]() | mamman: visst är det? | |
| emmsahn | 2008-04-29 17:10 | |
![]() | tack så mycket för tipsen! och känns liite lättare nu att göra det. Som jag har uppfattat det så är det ryggen som gör minst ont - där jag då också så göra den.. haha! | |
| emmsahn | 2008-05-09 17:54 | |
![]() | Nu är den gjord! gjorde inte alls ont.. kanske 4/10.. :P | |
| loogard | 2008-05-09 18:47 | |
![]() | 4/10 där 5 var barnafödande elelr hur var det? då ska jag säga åt alla tanter man hör gnälla hålla truten och läsa en tidning lr ngt medans dem föder :P nej men som sagt beror helt och hållet på tatuerare och plats på kroppen, och självklart hur lång sittning man kör, ngn gång brister det oftast även för dem kaxigaste individer ;) Hoppas du är nöjd med gaddningen | |