Spelrum
Giraffen13
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
5
Inloggade18
Mobilspel
Pågående19 706

Forumkategorier

Användare Inlägg  
le-tigre2008-04-29 17:56
Antal inlägg: 252

zandraa: det diskuteras saker hejvilt här på betapet. det är därför en cool katt som jag själv hänger här.

upa: jovisst. fenomenet hon lever på är myyyycket intresse. kanske skulle någon ta och skriva en c-uppsats om henne?

dudeniro - Ej medlem längre2008-04-29 17:56
Antal inlägg: 6214

Jag tycker vi skall diskutera fenomenet som blondinbella lever på. Tycker jag, och upa också för den delen ;)

tifina2008-04-29 18:02
Antal inlägg: 58

Hm. Till en början ogillade jag blondinbella (eller, hennes blogg) men jag vet inte längre. Jag tror hon är så mycket mer än en blåst liten blondin. Jag menar, hon är sjutton år och tjänar miljoner på att reta gallfeber på folk och på att provocera (eller på att bara vara hon). Hon är ung, tjej och otroligt framgångsrik och jag tycker att det är ganska coolt ändå. Å andra sidan, det som gjort henne framgångsrik och det hon står för gör mig nästan äcklad många gånger, denna konsumtionshets och allt det där...ytliga, men jag tycker ändå inte att hon förtjänar det hat som riktas mot henne av många.
Dessutom är hon inte någon direkt modebloggare, ytterst lite i hennes blogg är speciellt moderelaterat (även om hon skriver om mycket ytliga saker).
Så visst, hon ger ett något osympatiskt intryck, men jag föredrar hennes provokativa och ganska roande blogg framför t ex Kenzas (kenzas.se) väldigt menlösa.

oceano - Ej medlem längre2008-04-29 18:04
Antal inlägg: 1563

E det inte nån som kan skicka en länk till blondinbellas blogg. blev ju lite nyfiken vem vi snackar om;-)

dudeniro - Ej medlem längre2008-04-29 18:06
Antal inlägg: 6214

Länken ligger på tidigare sida i detta forum oceano!

oceano - Ej medlem längre2008-04-29 18:06
Antal inlägg: 1563

ok;-)) tack va visst lite snabb där...

ishell2008-04-29 18:06
Antal inlägg: 1737

har svårt att sätta ord på hur patetisk jag tycker att den lilla flickan är.

love_ya - Ej medlem längre2008-04-29 18:24
Antal inlägg: 209

Men det är väl ändå ingenting mot för hur patetiska de är som "köper henne"... Hon har ju fattat grejen med hur man skor sig på folks dumhet!

le-tigre2008-04-29 18:34
Antal inlägg: 252

nja, det handlar inte om patetiska människor. handlar nog om naiva människor, som inte ser bortom konsumtionen.

upa - Ej medlem längre2008-04-29 18:48
Antal inlägg: 2565

Jag tror det är lätt för att räkna bort sig själv i en sån här diskussion, man talar om "de andra som är ytliga". Det är ju inget litet troll som sitter någonstans och bestämmer över utvecklingen, det är vi själva som står för den. Det kan vara lite skrämmande att kanske inse det, men det här verkar ju vara det vi vill. Vill vi inte det så får man försöka se till vad det var vi ville som gav oönskade effekter.

LemonTart2008-04-29 18:50
Antal inlägg: 122

Citat: "Killen smiter fort undan och vips så skäms jag över hur otrevligt feministisk jag lät."

Sorry, väldigt omogen för sin ålder tycker jag nog...

zacco2008-04-29 21:07
Antal inlägg: 218

som jag fattat det är det väl inte blondinbella som fattat hur man skor sig på folks dumhet, utan snarare hennes pappa och hans kompisar?

Zandraa2008-04-30 20:30
Antal inlägg: 6

Man kan diskutera fenomenet kring henne, men att sitta och prata om henne som person är lågt. Hon är som sagt lika mycket människa som du och jag. Ingen vill bli pratad OM. Det är skillnad.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?