Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 18 |
Mobilspel
| Pågående | 19 706 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| snorklan | 2008-04-30 08:51 | |
![]() | Tricken har jag aldrig hört.. säger tunnelbanan, men så är jag ju inföding också :) Har inte flirtat med nån, däremot råkat ut för de äckliga gubbarna som försöker småjucka mot en. Jag brukar tala om för dem att jag GÄRNA brukar våld mot såna as och blir snabbt av med dem :) Undrar om de tycker att de flirtar? | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-04-30 08:54 | |
![]() | Äckliga gubbar har en vana att ha en skev verklighetsuppfattning. :) | |
| Miss_jk | 2008-04-30 09:06 | |
![]() | Jag var med om ett riktigt snusko härom året på tunnelbanan. Vi satt "rygg-i-rygg" och på de gamla tunnelbanorna är det ett mellanrum mellan ryggstöden och väggen. Där trängde han igenom sin arm och satt och smekte mig på rumpan. När jag vände mig om så drog han snabbt tillbvaka handen, men så kom den dit igen när jag satt mig tillrätta. Tredje gången (när det verkligen inte var någon tvekan om vad han höll på mig) så röt jag till ordentligt och då bytte han vagn. Frågan är vad såna som han är ute efter. Han var ensam och i 30-årsåldern, så med andra ord så tror jag inte att han skämtade. Kanske tror han att man tänder på sånt och ber om en date? Ingen aning... | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-04-30 09:23 | |
![]() | Fy fan vilket sjukt beteende! Måste ha varit hyggligt obehagligt, kan jag tänka mig? | |
| stonehuggery | 2008-04-30 09:35 | |
![]() | jag trodde det hette tunnelbana. och jag trodde tricken var spårvagnar. i oslo! inte i sverige. miss_jk: usch, såntdär är ju fan inte kul asså. har vatt med om en liknande grej med. satt på en buss en sommar. mitt emot en man i 35 årsåldern. skitsnygg va han för övrigt! ..men det dog snabbt när han började smeka min fot med sin. på sommaren har jag ganska mycke smycken på fötterna (tåringar och vristlänkar å så) och går ofta utan skor. ..han inledde med att böja sej lite försiktigt framåt och viska -duu.. -...eh.. ja? -fan va sexiga fötter du har.. sen lutade han sej tillbaka igen och joxade ur sin fot ur sin gympasko och började "gosa" med min ena fot. ..fyfaan! | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-04-30 10:38 | |
![]() | Tuben är väl ungefär lika trendsäkert som att kalla ambulansen för plingplongtaxi, eller att säga till en skallig man att -Men tjeeenare hära vareee tjiiii trassel på luskulan seeruuu. | |
| stonehuggery | 2008-04-30 10:42 | |
![]() | haha! ^^ | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-04-30 12:52 | |
![]() | Har ni inte körkort? Vem åker kollektivt idag? Buss/pendel/t-banan åkte jag på 80-talet senast och det är ju ingen direkt hit att åka någon av dom. Sunkigt, trångt, äckligt och virusspridande.. Nää, tacka vet jag min lilla cab!! Bara jag, hög musik och frihet att stanna och gå ur och i när och var jag vill!!! =D | |
| stonehuggery | 2008-04-30 12:56 | |
![]() | mm, säger det samma. jag är fastvuxen i min bil nuförtiden. men för övrigt är det ju kanske inte så smart att gå ut med en mindre idiotförklaring av folk som åker kollektivt. det borde alla som har möjlighet göra. | |
| Taka | 2008-04-30 13:02 | |
![]() | myra_64: Fint ur miljösynpunkt! Däremot borde kollektivtrafiken göras bättre och trevligare, men fortfarande ingen bra anledning att ta bilen om man bor i Stockholm tycker jag! | |
| Miss_jk | 2008-04-30 14:02 | |
![]() | Bor man i aspudden och ska ta sig till Frihamnen så kan jag lova dig att det inte är någon hit att ta bilen. Kollektivt tar det 25 minuter (och jag får alltid sittplats), med bilen i rusningstid skulle det ta betydligt längre tid. Räkna då också in trängselskatten som man måste betala. Plus att som Taka säger: Tänk på miljön för bövelen! | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-04-30 15:01 | |
![]() | Men hoppsan Miss_jk bor i Bajenland. :-Q | |
| Miss_jk | 2008-04-30 16:46 | |
![]() | Ja, ett steg på vägen. "Stockholm tillhör oss" | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-04-30 18:03 | |
![]() | Aspudden - Frihamnen på under 20 minuter med bil. Även i rusningstid. Men så är man bajare med gaspedal också! Det gäller bara att hitta de rätta vägarna. Men det gör ju en bajare enkelt. Djurgårdare sitter fast i gamla vanor och tuggar Essingeled. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-30 18:32 | |
![]() | Aspudden Frihamnen på 20 minuter... i rusningstid!? I challenge you Morristown: Hur kör du? Eftersom du inte tar Essingleden, så måste du upp på södermalm, och oavsett hur mycket rätta vägar du hittar, så tror jag att på 20 minuter så står du vid ett rödljus i bästa fall vid nybroplan... | |
| gullegullsgr | 2008-04-30 18:34 | |
![]() | Flirt på tunnelbanan, bussen!? Självklart, trist annars! Ang, tunnelbanan så kallar många den för SNÖRET oxå.... | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-30 18:34 | |
![]() | (Kanske åker du till södra länken-gullmarsplan-söder tunneln...) | |
| gullegullsgr | 2008-04-30 18:35 | |
![]() | 70-talist, Javisst! O kanske aningen töntig också.. | |
| gullegullsgr | 2008-04-30 18:37 | |
![]() | Nej, faktiskt inte, om du menar mig. Jag mest pendeltåg. | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-04-30 18:40 | |
![]() | Dudeniro! Aspudden...ner till Liljeholmen....över bron i vänster fil...Västerbron...Norr Mälarstrand...Kungsholms torg....Barnhusbron....Te gnergatan....Engelbrektsg atan...Sturegatan...Lidin gövägen...Tegeluddsvägen. ...Frihamnen Runt 20 minuter...och då är det fan inte ens rosa på trafikljusen! | |