Spelrum
Giraffen42
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
27
Inloggade69
Mobilspel
Pågående19 994

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Suds McDuff2008-04-30 13:57
Antal inlägg: 1308

Rätt kass förebild för ungdomar om jag ska va ärlig. Hon får antagligen sparken efter det här.

Basta - Ej medlem längre2008-04-30 14:04
Antal inlägg: 3528

Varför är man en dålig människa för att man nyttjar kola?
Jag tycker sämre om människor som driver inkassoföretag.

trashone - Ej medlem längre2008-04-30 14:07
Antal inlägg: 18678

Suds: Är hon ens en förebild för någon? Hon verkar väldigt avdankad.

Bitte - Administratör2008-04-30 14:16
Antal inlägg: 24210

Basta ,, vilken onödig kommentar,, finns inget positivt i droger,, De andra du nämner gör ju bara ett jobb

Bitte

Basta - Ej medlem längre2008-04-30 14:30

Bitte:
Frågan jag ställde var om man nödvändigtvis är en dålig människa för att man använder droger. Har svårt för generella fördömanden, har på intet sätt förespråkat dom eventuella positiva effekterna av droger.

dondan2008-04-30 14:31
Antal inlägg: 72

Men...
Vem har den arma människan skadat förutom sig själv och sina
närmaste?
Hon har uppenbarligen ett allvarligt personligt problem.
Är det anledning nog att ställa henne vid den offentliga skampålen där alla ska gå förbi, slänga skit, vädra fördomar och sedan vältra sig i sin egen präktighet.
Och sedan dessa insinuationer, detta hån och detta skvaller...

"de e väl mer häpnadsväckande om nån inte går på "nånting" i kändisvärlden nuförtiden..."
"ja de må hända, men sen e hon väl ändå en skådis..."
"Hon råkade bara åka dit. Gissningsvis använder *samtliga* hennes kollegor i branschen kontrollerade substanser regelbundet"
"Undrar om TV någon gång vart tvungen att retuschera hennes näsa, som man var tvungna att göra med Neil Youngs näsa på Last Waltz-konserten"
"Inte lika lågt som hennes medverkan i Ett hål i mitt hjärta haha"
"Hon ser ut som en junkie, jag är inte förvånad :-)"
"kanske man inte får säga men ja såg faktist henne på maria ungdom en gång för 10 år sen... :)"
"Är hon ens en förebild för någon? Hon verkar väldigt avdankad."

Vilken underbar människosyn ni visar fram. Vilken empati och förståelse.
Och sedan detta "însider" avslöjande...

"Har sett dem på-kolade hela högen"

Vilken hög...?
Alla skådisar?
Hela artistkåren?
Alla "kändisar"?
Eller kanske alla kroggäster?
I vilket fall som helst en grov och osann generalisering.
Lika begåvat som att påstå att alla entrevärdar går på anabola och har en IQ strax under skonumret.
Skäms.

Basta - Ej medlem längre2008-04-30 14:34

Amen, dondan.

trashone - Ej medlem längre2008-04-30 14:36
Antal inlägg: 18678

Hahaha

stonehuggery2008-04-30 14:43
Antal inlägg: 215

väl talat dondan =) <3

DennisPlz2008-04-30 16:10
Antal inlägg: 4031

dondan, vad tar din kran per g?

dondan2008-04-30 16:20

Herregud...lämna sandlådan!

Fånmåne - Ej medlem längre2008-04-30 16:26
Antal inlägg: 1035

Dondan, det där om TV vart tvugna att retuschera hennes näsa, var bara ett skämt, okej? Man kan skoja om allt. Jag har aldrig fördömt henne, baktalat henne, eller "vädrat min egen präktighet". Det var ett skämt, och inget annat än ett försök att lätta upp stämningen i en tråd som annars riskerat att hamna precis där den nu hamnat. Om inte du uppfattade det så, tråkigt för dig att du måste ta allt så allvarligt.

Och ja, jag tycker också synd om henne, och hennes anhöriga. Jag tror att de flesta människor gör det, jag vill åtminstone tro det. Men, som offentlig person får man stå ut med ett och annat (i synnerhet om man hamnar i blåsväder), och då även skämt. Sen att jag tycker att det är förfärligt att hon går på droger, är en annan sak. Droger är aldrig bra, och jag känner empati med henne (fast, nu har du ju aldrig påstått att jag inte är empatisk... eller jo, det var ju det du gjorde i och med att du valde att citera mig, och sedan säga "ni"). Men, det behover inte bero på ett "allvarligt personligt problem", som du antyder (såvida du inte syftar på hennes missbruk?). Det är ingen nyhet att kända personer snortar för att orka med pressen (och för att passa in, poor people), och det är verkligen ingen nyhet att humor görs på snortande kända människor. Deal with it.

Jag hörde dig aldrig reagera på min antydan till Neil Youngs retuscherade kokainnäsa, varför?

le-lou2008-04-30 17:08
Antal inlägg: 17500

vete 17 dondan.. om hon enbart skadat sig själv och sina anhöriga. Det handlade väl om att hon sålt till andra, och då skadar man ju def. fler.

Miss_jk2008-04-30 17:15
Antal inlägg: 8941

Själv tycker jag att så fort man skadar någon mer än sig själv så kan man gott stå vid skampålen ett tag, oavsett om det "bara" är hennes anhöriga.

E Solu - Ej medlem längre2008-04-30 17:15
Antal inlägg: 4715

Vad finns det egentligen att diskutera?

"– Men nu är det så att hon än så länge bara är anhållen för detta och inte ens häktad. Det är ju inte ens säkert att hon kommer bli åtalad överhuvudtaget i slutändan, fortsätter hon.

Åklagaren vill ännu inte gå in på detaljer för vad Sanna Bråding är misstänkt för eller om hon har erkänt eller inte."

Det finns ju en mängd andra kändisar som då och då blir ertappade med att snorta på Spy Bar och liknande. Vissa av dem har dessutom blivit dömda. Då kan man ju i alla fall slippa diskutera lösa rykten.

le-lou2008-04-30 17:21

hon har tydligen erkänt dock. . .

E Solu - Ej medlem längre2008-04-30 17:22
Antal inlägg: 4715

För övrigt var Sigmund Freud och en drös andra tänkare ivriga förespråkare för kokain. Men det är klart att de var väl bara dumma i huvet. Låt oss bespotta dem lite också. Eller sluta dricka lösningsmedel.

le-lou2008-04-30 17:22

men men, inget att diskutera egentligen, du har rätt. Jag blev jävligt förvånade över just henne bara, hon var ju tom med i nån Antidrog-kampanj för ett tag sedan.
Allt verkar vara fejkat inom artisvärlden, det är rätt uppenbart.

MissT2008-04-30 17:40
Antal inlägg: 1110

Det är ju inte första gången hon ertappras med narkotika heller...

dondan2008-04-30 17:46

Fånmåne

Ledsen om du tyckte att den tidigare stämningen i tråden var trivsammare,
men tyvärr, jag tycker aldrig att hånfullt bespottande är roligt.
Jag har aldrig påstått att du saknar empati. Jag känner inte dig. Vad jag har sagt är
att de kommentarer jag citerat inte visar prov på det.
Fanns inte mycket hjärta i dem.
Inte så mycket humor heller för den delen.
Och du, antingen står man på mobbens eller den mobbades sida,det finns inget mellanting.
Att man kastade en lite mindre sten är ingen ursäkt. Inte heller att man bara tittade på.

"Det är ingen nyhet att kända personer snortar för att orka med pressen (och för att passa in,
poor people)"
Och på vilka källor baserar du det påståendet? Aftonbladet? Eller Se&Hör kanske?

Det ihärdiga och uttjatade ryktet om Neil Youngs näsa valde jag att inte kommentera därför att det inte
intresserar mig.

Och ja... "allvarliga personliga problem" syftade på flickans missbruk.

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?