Spelrum
Giraffen31
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade47
Mobilspel
Pågående19 746

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Fånmåne - Ej medlem längre2008-05-02 20:54
Antal inlägg: 1035

Haha, jamos kommentar made this day worth living!

Och ja, så länge det inte blir som den normala nivån på flashback, finns det inget att oroa sig för.

Tommy 19792008-05-02 20:55
Antal inlägg: 1191

Är inte detta också typiskt? Att man inte kan komma med kritik av det här slaget (vilken jag håller med om) utan att få en massa förnumstiga råd av typen "Men läs inte trådarna då om du stör dig så mycket på dem"? Poängen är väl just att det är svårt att undvika att göra det?

AIKs A_lag - Ej medlem längre2008-05-02 20:55
Antal inlägg: 60

Varför startar ingen en tråd om Albanska filmer från 60-talet? Så vi får något vettigt att prata om här? Eller varför inte Alan Greenspans inverkan på dollarkursen? Kanske vi kan dryfta borgarskapets diskreta charm? (ironi) smiley....

AIKs A_lag - Ej medlem längre2008-05-02 20:56

WT du har sagt adjö så många ggr nu, går du med håven månne?

Fånmåne - Ej medlem längre2008-05-02 20:57
Antal inlägg: 1035

Det är inte så svårt att undvika, bara strunta i att öppna trådarna, eller hur?

AIKs A_lag - Ej medlem längre2008-05-02 20:57

Smiley...ojoj det kunde slutat illa om jag glömt den...;)

Jamo2008-05-02 20:57
Antal inlägg: 438

Tommy, är forum till bara för attalla ska hålla med en? Starta "Här håller alla med o slickar röv"?

vita_syrener - Ej medlem längre2008-05-02 20:59
Antal inlägg: 22144

WT.....Jag är iaf. inte trött på din sk. nuna men respekterar det du säger...lite trist att pekpinnar ska komma, men jag är väl så barnslig fortfarande så jag kan inte låta bli att tycka det är skojigt med flams..så jag får väl ursäkta mig då. Men jag har inte vad jag vet påtvingat mina inlägg någon annan :D

Tommy 19792008-05-02 21:00
Antal inlägg: 1191

Nej, Jamo, det har jag aldrig sagt. Det är bara det att jag är så trött på just den sortens kommentar. Påminner om när man har synpunkter på TV:s programutbud och får till svar att "Det är bara att trycka på avstängningsknappen". Dagis-fröken-hurtighet, kallar jag det för. Men visst, naturligtvis står det var och en fritt att hysa en egen åsikt.

-Fånga Dagen - Ej medlem längre2008-05-02 21:02
Antal inlägg: 73

Jag tycker det är mycket hat som vilar under en yta och kommer fram, men jag vet inte *ler*

Meddelas endast på detta sätt

vita_syrener - Ej medlem längre2008-05-02 21:04

Jaha och vad gör vi nu då? Censur eller? :)

E Solu - Ej medlem längre2008-05-02 21:04
Antal inlägg: 4715

Jag har sett det förr. När gnällspikar som bara bidrar till forumet genom att klaga på att det var bättre förr när det fanns vettiga trådar, dröjer det inte länge innan fler gnällspikar börjar klaga på att det klagas för mycket, och till slut är det enda som diskuteras på forumet hur ett forum bör vara. Alla som hade något vettigt att säga har vid detta lag sökt sig vidare till trevligare sammanhang, och forumet imploderar i en enda lång metadiskussion om regler och hur man ska återfå den positiva stämningen från förr.

blue_moon2008-05-02 21:06
Antal inlägg: 9713

Istället för att gnälla:
* Bojkotta konsekvent dom flamsiga och töntiga trådarna.
* Starta egna vettiga trådar där man kan d.i.s.k.u.t.e.r.a.

AIKs A_lag - Ej medlem längre2008-05-02 21:10

Rätt E Solu, men å andra sidan är det svårt att säga något vettigt ang bhstorlek, kukar och vad man har under sängen?:)
Jag menar att det finns plats för både allvarlig debatt och flamseri för det är ju det som ett forum är till för?

Det jag vänder mig emot är det som ska vara förmer än andra och diktera vad som är diskutionsvärdiga ämnen, jag har stört mig på ett flertal trådar och även opponerat mig mot dessa vid ett flertal tillfällen, men alltid i en i mitt tycke skämtsam och ironisk ton.
Har dock glömt att skriva ut en smiley efter mina inlägg, my mistake.
;)

E Solu - Ej medlem längre2008-05-02 21:12
Antal inlägg: 4715

AIKs A_lag, jag håller med dig. Tycker precis som du att det är rätt flamsigt att klanka ner på andra när deras smak förefaller sämre än den egna. Särskilt om man inte har något bemyndigande bakom sig, utan endast vill gnälla.

skrotax - Ej medlem längre2008-05-02 21:17
Antal inlägg: 34

Det är ju det som är lite kul med detta forum.. man vet aldrig vad för trådar som hoppar upp när man loggar in på morron.

vita_syrener - Ej medlem längre2008-05-02 21:19

Viking- Jag har ett litet tips om det inte väcker alltför stor anstöt, men gå in på-

www.ordspill.no/

inte så stort forum men det kanske passar lite bättre
Och nu säger jag absolut inte ngt ont om våra nordiska grannar!!!!

sabato2008-05-02 21:45
Antal inlägg: 62

Så länge jag inte på något sätt sårar eller skadar någon annan individ eller grupp ska ingen stat, myndighet, religion eller enskild person försöka hindra mig från att tycka vad jag vill, säga vad jag vill, se ut hur jag vill, tro vad jag vill eller, ja, skratta åt vad jag vill.
Har tyckt att flera av "flams"trådarna varit bitvis väldigt roande och fyndiga. Ibland under all kritik, visst, men man kan dricka vinet och slänga vattnet eller sätta sig i ett hörn och suga på en citron.

Det är väl också märkligt att det alltid måste dyka upp magistrar och viktigpettrar så fort människor tycks ha roligt.

"Skratt är gudarnas språk"

Buddistiskt ordspråk

sirik2008-05-02 21:53
Antal inlägg: 320

Så kan det gå om inte haspen är på!

Bergarn12008-05-02 22:02
Antal inlägg: 726

Men det finns faktiskt nån form av hejd på allting, jag skulle kunna spamma ut 10 trådar med topic "vilken är din favoritfärg", "vilken är din favoritmaträtt", "varför heter det ramölsa och inte lösrama?". Visst är det kul att ploja, men det är roligare om det är nått skoj och ligger nån poäng bakom allt.

Typ bara bröst på badet, skitbra diskussion :-P

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?