Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 773 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| gnill | 2008-05-03 17:22 | |
![]() | jag tycker alla ska behålla det hår de har, män som kvinnor. Hel och ren och naturligt ska man va'! Det löjliga är att jag som inte ens är särskilt hårig BLIR hårig i jämförelse när alla rakar sig så hysteriskt. | |
| impala-58 | 2008-05-03 17:25 | |
![]() | Jag är hur hårig somhelst överallt förutom att det börjar glesna på hjässan så nu funderar jag på att flytta hårsäckar från pungen till huvudet för jag har aldrig haft lockigt hår på skallen förr. | |
| impala-58 | 2008-05-03 17:26 | |
![]() | Shit den e ju rakad rakad:( | |
| impala-58 | 2008-05-03 17:28 | |
![]() | för vetskap: visste ni att det går nervtrådar mellan röven och ögonen,jag upptäckte detta när jag ryckte ett hårstrå från röven och fick tårar i ögonen. | |
| Bergarn1 | 2008-05-03 17:29 | |
![]() | Jag tycker att man får raka sig om man vill, vill man inte det så kan man skita i det. Vill man rumla runt i sänghalmen med mig så bör man dock ansa sig en aning. :O | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-03 17:32 | |
![]() | Även pungen då Bergarn eller??? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-03 17:32 | |
![]() | Då är det bäst att jag börjar ansa mig omedelbart. | |
| Bergarn1 | 2008-05-03 17:40 | |
![]() | E Solu: jag gör ett undantag för dig, du ser så söt ut ändå ;) Mamman: du frågar om du skall raka pungen? du råkar inte vara hermafrodit? eller så har du nyligen bytt kön då så att du skall kunna kalla dig mamma. Jag får det inte riktigt att gå ihop? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-03 17:45 | |
![]() | Om en kille skulle vägra vara med mig innan jag har ansat mig, skulle jag dumpa den killen. Stor försiktig med män, som har krav eller kontrollbehov. Var det inte rakning för män den här tråden handlade om btw? | |
| Bergarn1 | 2008-05-03 17:50 | |
![]() | mommesfrites: Det nämndes kvinnor oxå i förstainlägget. Tror inte att någon skulle vägra vara med dig förrän du ansat dig, eftersom det kan vara lite svårt att veta sådär innan. Jag antar att du syftar på mitt inlägg och BÖR är inget starkt ord. Kontrollbehov är inte samma sak som att föredra något, men som sagt, ni kvinnor har ett sätt att vrida på ord så de passar er :-P | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-03 17:56 | |
![]() | Bergarn, så det man inte kan veta innan har man inget att sätta emot när det väl gäller? Jag brukar be de som vill dela lakan med mig först skriva på ett kontrakt så att de inte fegar ur. Men nu vet jag att det inte behövs. :) | |
| Bergarn1 | 2008-05-03 18:05 | |
![]() | upa: haha, nej nej, det behövs inte, det är andra gången som man måste skriva på för innan, första gången är redan given :-P | |
| Solskensflic | 2008-05-04 09:59 | |
![]() | Rakat! ... menar inte under armar, ben eller ansiktet... | |
| Miss A | 2008-05-04 11:42 | |
![]() | Rakat! | |
| Winther | 2008-05-04 11:44 | |
![]() | Bör är inget starkt ord? Vad vore då ett starkt ord? Bör är ju ett ord som starkt klingar av absoluta normativa moraliska system. Om något bör vara på ett visst sätt, måste det också vara så för att vara rätt. Anledningen till att man bör göra något är att det helt enkelt vore fel att inte göra det. Så vad vore ett starkare ord? Finns inte många ord som är riktigt lika fördömande av motsatsen som ordet bör. | |
| Bergarn1 | 2008-05-04 12:53 | |
![]() | Winther: Skall, måste, krävs, är starkare. Läs en platsanons, där står KRAV på minst 3 års naturvetenskaplig utbildning, som BÖR innefatta patologi. Det betyder att personen måste ha utbildningen i naturvetenskap, men andra faktorer som erfarenheter, social kompetens och andra faktorer kan väga över för att personen i fråga inte har pluggat just patologi. Kan inte bli mer klart än som jag just har framställt det tycker jag. | |
| kolakyss | 2008-05-04 13:31 | |
![]() | impala-58 2008-05-03 17:28 "för vetskap: visste ni att det går nervtrådar mellan röven och ögonen,jag upptäckte detta när jag ryckte ett hårstrå från röven och fick tårar i ögonen. " Tack för ett riktigt gott skratt! | |
| maarieell | 2008-05-04 13:50 | |
![]() | Hår ska tjejer bara ha på armar, huvud + ögonbryn (förstår inte varför man noppar bort hela ögonbrynen). Killar ska ha hår på armar, ben, i ansiktet och på huvudet. Hår under armarna... :S blä. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-04 13:53 | |
![]() | Gud måste ha missat det. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-04 18:00 | |
![]() | BERGARN!!!! Du skrev: "Jag tycker att man får raka sig om man vill, vill man inte det så kan man skita i det. Vill man rumla runt i sänghalmen med mig så bör man dock ansa sig en aning. :O " Och så undrade jag: "Även pungen då Bergarn eller??? " jag hade alltså bara en undran... jag har ingen pung att raka uta jag tänkte mer på de MED pung som kanske skulle vilja testa sänghalmen med dig.... (trodde dock att WT skulle lägga in något i tråden) | |