Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 35 |
| Inloggade | 82 |
Mobilspel
| Pågående | 19 854 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:22 | |
![]() | Har du inte hittat passet ännu - bara Ann? Carpe Diem... Fånga dagen, det kan jag kanske inte göra alltid för jag har mina "plikter" dvs arbetet, familjen(en i synnerhet) men, låt dagen göra dej glad, åtminstone en stund varje dag..Ta tillfället i akt ....Gör någon annan glad, ibland räcker det med ett leende bara.. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:23 | |
![]() | ( barnen i synnerhet) ska det stå och dom är 2, men stora...men det spelar ingen roll, jag är mamma iaf! | |
| DennisPlz | 2008-05-04 22:27 | |
![]() | Carpe diem, det tetraplegiker säger varje dag. | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:28 | |
![]() | Har du Carpat mitt Diem Dennis? | |
| DennisPlz | 2008-05-04 22:48 | |
![]() | Vore jag 30 år äldre skulle jag få dig att känna dig 30 år yngre, -bara Ann. | |
| Suds McDuff | 2008-05-04 22:49 | |
![]() | odin: "Carpe Diem osv och "lev medmänniskor" är väl bara något miljonärer kan säga, vi andra måste planera :D" Du blir miljonär när ni säljer beta så oroa dig inte:) | |
| stabilt | 2008-05-04 22:53 | |
![]() | Livet är vad du gör det till....................o ch lär dej en massa på vägen | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:54 | |
![]() | Nej, man ska inte klaga på att man är förälder, det är inte synd om oss! Inte om företagare heller. Var har du fått det ifrån? Däremot kan man ibland se att det hade (i vissa fall) varit en fördel att INTE ha barn. Det betyder dock INTE att man önskar bort sina barn! När jag måste fara till skolan många dagar i veckan 13 mil bort så tycker jag det är lite jobbigt för jag får inte träffa mina barn på länge (de hinner ju nästan somna innan man kommit hem) och man hinner inte göra mycket hemma eller hjälpa pappan med något, just för att man är borta så länge. Det positiva dock är att det är tidsbegränsat. Det är en kort tid i allas liv även om det är jobbigt nu! INTE EN GÅNG har jag ångrat att jag började utbildningen! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:58 | |
![]() | Ja, mamman du har så rätt så... Nu har vi ju valt att ha familj o barn.. så man kan inte göra det andan faller på, man har ett ansvar som förälder...även om barne är stora som i mitt fall.. Men man kan göra små saker..som att stanna upp och lyssna på fåglarna tex, studera som vuxenelev, ja, det är bara fantasin som har sina begränsningar faktiskt..och det som passar mej, kanske inte passar någonannan... Säger då det...sluta gnäll,gör något eller gilla läget! | |