Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 84 |
Mobilspel
| Pågående | 19 908 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| AIKs A_lag - Ej medlem längre | 2008-05-05 16:55 | |
![]() | Glöm inte frimärke...:) | |
| Mumbazza | 2008-05-05 16:55 | |
![]() | För identifiering ;-) Nä men har ett namn jag e stolt över o tyckte de va fräckt att göra de o har absolut inte ångrat mig! | |
| Hr Winbladh | 2008-05-05 17:07 | |
![]() | Tatuering är inte snyggast nånstans. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-05-05 17:08 | |
![]() | Joorå Hr Winbladh!! Det är det allt...;-) | |
| Hr Winbladh | 2008-05-05 17:16 | |
![]() | Nej, där har du fel ... | |
| AIKs A_lag - Ej medlem längre | 2008-05-05 17:17 | |
![]() | Konstruktivt genmäle hr.. | |
| Busan666 | 2008-05-05 17:21 | |
![]() | Jag har själv 5 st tatueringar och jag har satt dem så att jag kan, om jag vill, ska kunna dölja dem. Har en ödla på vänster vrist, en asiatisk karp på vänster skuldra, två hundars namn på varsin axel och en tribal i svanken. En del beror väl lite på motivet med vad man vill ha och så men en egenritad tribal är snyggt i svanken.. De jag har är iaf förknippade med mig som person på ett eller annat sätt.. Och fler ska det bli.. *ler* | |
| brun_ett - Ej medlem längre | 2008-05-05 17:28 | |
![]() | jag vill också ha en tatuering. men vet inte heller vart. var gör det mest ont? :P funderar kanske nånstans under naveln | |
| PEGunnarsson - Ej medlem längre | 2008-05-05 17:32 | |
![]() | Snyggaste tatueringen är att inte ha någon alls. Detta är ett töntmode som visar att man inte har tillräckligt med egen personlighet för att stå för att man är den man är. Något för osäkra personer som kommer att dö ut. Stackars er då. Skulle aldrig anställa någon med synliga tatueringar. | |
| sakoline | 2008-05-05 17:36 | |
![]() | Nej svanken är en dålig idé om man är tjej; tänk om ni vill använda epidrualbedövning vid förlossning kan det vara ett hinder med en tatuering där. Dels vill vissa läkare ogärna sätta nål i en tatuering; det kan förstöra tatueringen tror jag och så var det något annat... Överdrivet eller ej; vill man ta risken? | |
| Mumbazza | 2008-05-05 17:43 | |
![]() | Oftast (OBS inte alltid) sitter tatueringen lägre än var dom sticker den sprutan. Själv fick jag ett ärr i min tatuering efter en diskbråcksoperation men de förstörde inte så mycke. ärret hamnade mella prickarna på ett Ä ;-) | |
| Mumbazza | 2008-05-05 17:44 | |
![]() | - PEgunnarson- De va de roligaste jag hört... | |
| le-lou | 2008-05-05 17:47 | |
![]() | sakoline, haha nej icke värt. Sätt tatueringarna nån annanstans tjejer, ni kommer ångra er så grymt den dagen ni ligger och skriker på bedövning :/ | |
| PEGunnarsson - Ej medlem längre | 2008-05-05 17:54 | |
![]() | Mumbazza, inse fakta.Vi är många som tycker tatueringar, piercing m m är trash... | |
| Helmer_Mudd | 2008-05-05 18:13 | |
![]() | Helt klart häftigast utan tatueringar!! | |
| Suds McDuff | 2008-05-05 18:22 | |
![]() | För dom som funderar på att skaffa en svanktatuering, tänk på att det var poppis för en sisådär 10 år sen. Är superute nu, om det nu spelar nån roll. Men visst, det kan ju få en renässans. Då kanske det blir tufft att ha en äkta vintage hahaa | |
| Mumbazza | 2008-05-05 18:29 | |
![]() | PEGunnarsson De får man absolut göra men att dömma en person efter tycker iallafall inte jag e helt riktigt.. | |
| Mumbazza | 2008-05-05 18:30 | |
![]() | Jag själv tex gillar inte piercingar.. | |
| caandy - Ej medlem längre | 2008-05-06 01:27 | |
![]() | Jag tänker göra min nästkommande tatuering på nyckelbenet. Tycker om tatueringar på alla ställen där de dels är synliga & det dels generellt sett gör ont att tauera in dem [tex. revbenen]. Anser inte att det finns några speciella kvinnoställen eller mansställen att göra en tatuering på, däremot verkar det vara väldigt vanligt att kvinnor tatuerar någonting random i svanken. Det kan bli snyggt, men för det mesta blir det tråkigt & intetsägande eftersom alla personer av kvinnligt kön jag känner, har en tom & tråkig tribal där. Det viktigaste med ens tatuering är ju dock att den föreställer någonting man tycker om/som betyder nåt för en, & att den sitter på ett ställe där man trivs med att ha den. Det är det hetaste med tatueringar, när man vet att personen har nån "koppling" till motivet & bär sin tatuering med stolthet istället för att ständigt dölja den. Jag skulle bli galen om jag tatuerade mig någonstans där jag inte trivdes att ha tatueringen. Skulle känna mig smutsig då! Och det är ganska osexigt att tatuera in vad som helst som tatueraren kommer på åt en, bara för att 'alla andra' har en tatuering. Det här kanske bara är en massa flummigt dravel, men jag fick känslan av att du hellre väljer ett ställe som andra anser är snyggt, än som du själv anser är snyggt. Jag kanske har fel, men om jag har rätt så är det tråkigt, för en tatuering skall man ha hela livet om man nu inte lasrar bort den vilket kan bli både dyrt & krångligt. Så mitt råd är att tänka efter ordentligt innan du väljer placering & så även motiv. Då blir du nog som allra nöjdast. =) Det är skittråkigt att anpassa sig efter vad andra tycker. | |
| caandy - Ej medlem längre | 2008-05-06 01:35 | |
![]() | PEGunnarsson: Vilken tur att du inte är min chef då, då hade du varken velat anställa mig eller någon av mina kollegor! Jacob_w: Haha, en på mitt jobb har sitt förnamn i nacken. SÅ töntigt & tråkigt & fult! Har slagit mig många gånger att jag inte förstår grejen med att tatuera in sitt eget namn på kroppen. Sina barns eller sin partners har jag väl lättare att förstå, men sitt eget, nja. . . Men, jaja. Hon är säkert jättenöjd med sin tatuering. & det konstaterade jag ju just är huvudsaken med de tatueringar man har. =) | |