Spelrum
Giraffen | 48 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 77 |
Mobilspel
Pågående | 20 467 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
sipa - Ej medlem längre | 2008-05-08 16:45 | |
![]() | Ni som säger att dalmatiner är trista hundar.. har ni nånsin haft dalmatiner? nej tror inte de.. har själv en o han är som andra hundar?? beror ju på uppfostran! | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-05-08 18:08 | |
![]() | Hundutbildning ger dock inte automatisk hundkänsla. | |
Hel special | 2008-05-08 18:28 | |
![]() | singla slant vetja | |
dudeniro - Ej medlem längre | 2008-05-08 18:36 | |
![]() | Fy hundan för hundägares rasbiologiska resonemang! | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-05-08 18:38 | |
![]() | Sånt är skoj ju. | |
lsaw | 2008-05-08 18:48 | |
![]() | Jag tror att en uppstoppad pudel (helst en rosa toy) skulle kunna uppfylla alla dina krav. De krav du inte hade innan kommer också att uppfyllas. Själv har jag sju stycken uppstoppade. Jag köpte en uppstoppad hanhund, vilket visade sig vara en gravid uppstoppad tik - så plopp, plopp, plopp (orkar inte skriva fler ploppar...) - plötsligt hade hon sex valpar. Men ett varningens ord: var noga med vilken konservator du köper av! | |
Kewla | 2008-05-08 19:07 | |
![]() | Linda88 ganska komiskt att du vet så himla mycket om hundar när du bara är född 88? du har alltså varit handler sen du var 9-10? måste verkligen ha gett mycket. sen verkar du inte vara direkt trevlig mot folk här. alla bara ger sin åsikt :) | |
Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-08 19:23 | |
![]() | Jovist men farför skriva att coker spaniel är en ras jag ska ha när ja tyligt skriver at de står melan corgie eller dallis. Jag började ställa hund när jag var 10 år. Jag orkar inte med folks trams detta är ett vktigt ämmne för mig, hade jag skrivit jag är med barn ska jag göra abort eller ej hade folk vart super seriösa detta är 100% viktigare o folk beter sig som clowner. Ville bara ha åsikter om dallisar och corgi inte en massa andra raser. | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-05-08 19:34 | |
![]() | Ja jisses, forumtrådarna tenderar att spåra ur i de flesta ämnen, varför bli arg över olika förslag och snack om annat? | |
NoiseMaker | 2008-05-08 20:03 | |
![]() | Jag har sett Pongo och de 101 dalmatinerna de verkar gå att dressera jättemycket. I filmen pratar de till och med. | |
NoiseMaker | 2008-05-08 20:14 | |
![]() | Förresten: Är det "100% viktigare" vilken sketen liten byracka du ska välja än om du hade varit gravid och funderat på att avrätta barnet!? Snacka om omvända-världen. | |
myran_64 - Ej medlem längre | 2008-05-08 21:10 | |
![]() | Jag frågade inte vad du gjort innan eller var du har för utbildning och vem bryr sig? Kan hålla med Trashone: "hundutbildning ger dock inte automatiskt hundkänsla"!! jaha, och i ett forum som detta kan man inte få ge andra förslag då??? Om du bara ville ha om de två raserna så finns det nog såna forum på deras rassidor. Om det är så viktigt för dig så finns det nog bättre forum än detta på en spelsite att fråga i, ex vis vovve.net där alla hund-besserwissrar gillar att hacka på varandra hela tiden. Jag har inte skrivit att du SKA ha cocker, eller?? Det var ett förslag eftersom du verkade lite velig i ditt val då dalmatiner och welch är så skilda raser!! | |