Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 19 635 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Suds McDuff | 2008-05-08 22:24 | |
![]() | Metro och Punkt.se tycker jag är bra tidningar. De är underhållande och tar inte så lång tid att läsa. Brukar ofta ta ett ex av dom. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-05-18 02:55 | |
![]() | DennisPlz: Det är faktiskt lättare att läsa betapets forum i 200%, texten blir större och det blir inte så mycket onödiga vita ytor på sidorna. | |
| david_i | 2008-05-18 08:35 | |
![]() | Jag kan också rekommendera Firefox tillsammans med Adblock plus. Otroligt effektivt för att ta bort all möjlig reklam. GmailNotifier, PDFDownload, OpenDownload och TabMixPlus är andra bra extensions som rekommenderas. | |
| Suds McDuff | 2008-07-14 08:20 | |
![]() | Jag har nu installerat Adblock i Firefox. Haft det några dagar. Men jag tycker inte det funkar så bra, man måste ju lägga till varje ny banner manuellt så att säga. Och på vissa sidor kan dom byta reklam flera gånger om dagen så det är rätt så lönlöst. Det är inte heller alla som går att ta bort. Är det så där ni gör också eller har ni nåt litet trix? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-14 13:17 | |
![]() | Ett litet trix är att använda * som wildcard och t ex blockera allt som kan tänkas likna reklam, såsom: */banners/* */ads/* etc. Man får använda fantasin. | |
| Teppy | 2008-07-14 15:21 | |
![]() | Sosse-tidningen. Tacka vet jag expressen. | |
| BrunoMeller | 2008-07-14 15:47 | |
![]() | Kan inte vara utan Aftonbladet - Sportbladet finns ju där.... | |