Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 974 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-08 21:14 | |
![]() | För att dumpa dem måste man väl dejta dem först? Självfallet kan det vara tilldragande med groteska drag. Det är avtändande med vanliga ansikten. | |
| omkrets | 2008-05-08 21:14 | |
![]() | ja du vet nog själv om du tycker någon ser grotesk ut! stora näsor är aldrig vackert eller något utstickande | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-08 21:14 | |
![]() | Sicken tur jag inte visar min nuna just nu. | |
| Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-05-08 21:15 | |
![]() | omkrets, stor näsa? är det groteskt? Äh, svammel. Tack och lov att alla inte har en näsa som du inte anser vara groteskt. | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-08 21:18 | |
![]() | de som är groteskt för en annan kanske är vacker för någon annan, att inte säga att utsidan har betydelse de är o ljuga. Dessutom så finns de ju så många ute i världen då är de väll bättre o vänta på den rätta och inte bara ta första bästa som ploppar upp. | |
| omkrets | 2008-05-08 21:18 | |
![]() | jag tycker heller inte om svamp frisyrer! | |
| Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-05-08 21:19 | |
![]() | I och för sig, när jag börjar tänka efter.. de enda människor jag kan tänka mig KAN se groteska ut, det är de som är skönhetsopererade. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-08 21:19 | |
![]() | Jag har rätt lång utstickande näsa och har fått vara med om många raggförsök på grund av denna. Verkar tilltala både flickor och pojkar. Det är nog det androgyna och bestämda de går igång på. Vill påpeka att jag inte är så dum att jag släpper till för nån som tafsar i anskitet, men ändå. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-08 21:19 | |
![]() | Svampfrisyrer? | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-05-08 21:20 | |
![]() | *LOL* | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-05-08 21:21 | |
![]() | om man inte ser utsidan först då? Om man "träffas" via nätet och det stämmer såååå bra när man chattar och man kan prata lätt och utvunget om allt och har massor gemensamt. Om det sen visar sig att personen i fråga har ett "groteskt utseende", dumpar man då fast det är sin soulmate man har hittat?? Är utsidan så viktig för folk, eller är det tanken på vad alla andra ska tycka om den personens utseende som gör att man dumpar i så fall? Utsidan är ju bara förpackningen lika som det är om man köper en ny tv/mobil/kamera elle vad som helst, inte faen gör du det för kartongens skull utan för det som finns på insidan väl? | |
| habukaz - Ej medlem längre | 2008-05-08 21:22 | |
![]() | trashone, håller med dig. Jag själv är inte den som bangar en tjej med fult utseende, bara det finns något innanför pannbenet. Intellektet hos en eventuell framtida partner tog över som det mest intressanta tämligen fort efter det att jag hade lämnat ungdomens rus. Det roligaste är ändå när jag tittar på gamla foton på alla de flickvänner som hamnat på bild. Tror ni inte att de flesta har ett liknande utseende? | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-08 21:23 | |
![]() | Fast vem fan vill vara ihop med någon som går runt och tycker att man är groteskt men snäll? | |
| habukaz - Ej medlem längre | 2008-05-08 21:23 | |
![]() | myran_64, bra inlägg. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-08 21:25 | |
![]() | Budalv: true Men skulle jag falla för personen så skulle även min syn på personen ändras. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-08 21:27 | |
![]() | Tycker alltid jag råkar ut för de som tänder på de groteska dragen. Varför slösa bort sig på en tråkmåns som säger "men jag accepterar dig som du är, du är ju så intressant som person"? | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-08 21:27 | |
![]() | Jag har hellre en skön soffa att sitta i som är gammal och skabbig än en ny fin men jävligt obekväm. Fast helst har jag en snygg och bekväm såklart, men inte för snygg få då kommer kanske någon och snor den.. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-08 21:27 | |
![]() | På personens yttre ändras* *småövertrött* | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-08 21:28 | |
![]() | Ja den gamla soffan fotsätter vara bekväm medan den nya soffan blir ful med åren och är fortfarande obekväm.. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-08 21:29 | |
![]() | Klart man inte ska hänga med nån man tycker ser grotesk ut! | |