Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| CrazyQ | 2008-06-25 00:11 | |
![]() | Allvarligt Teppy, du framför det här som om att det vore världens synd om man råkade fisa eller rapa. De flesta går nog undan och ursäktar sig om de känner att en brakare är på väg. Men ibland, och jag garanterar att även du, råkar släppa sig när man minst anar det. Det är väl inte hela världen? Eller? Herregud, det handlar om att kroppen tar hand om det vi ätit. Inte värre än så. Vi är inte mer än människor. | |
| CrazyQ | 2008-06-25 00:12 | |
![]() | mamman: Jag väntar bara på att min ska duscha! Haha! Sen blir det kryp i säng. Rena å fina.....*L* | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-06-25 00:15 | |
![]() | WORD QrazyQ!!!!! Det är inte många jag känner som går omkring och fiser och rapar fullt hörbart, men ALLA gör det ju... någon gång.... Sen tror jag inte alls det som profeten har predikat. Jag har ett avslappnat förhållande till min kropp, mina barn och min sambo... det betyder inte att vi har fis-, rap-, eller prutt-tävlingar här hemma. | |
| fredzoo | 2008-06-25 00:16 | |
![]() | hahhaah, fan vad pinsamt att läsa den här tråden. | |
| alapet_torsk - Ej medlem längre | 2008-06-25 00:19 | |
![]() | molle varför hatar du o tvätta det tycker jag e okej...fast diska hatar jag starkt. oceano jag kunde sätta en tusing på att du skulle vara så för o fisa ahahahahahahahaha...usch. jag lovar att du älskar o fisa högt,som en hobby. mannen! | |
| emman | 2008-06-25 00:20 | |
![]() | Teppy 2008-06-24 23:59 "Vem har sagt att jag aldrig rapar eller fiser? JAg gör det då ingen hör eller ser." Jag tycker nog att du har försökt ge sken av att inte fisa alls (även om ingen trodde på det) Teppy 2008-06-24 19:16 ja inte rapar jag iallafall..eller fiser.. rapar kan man ju göra på väldigt många sätt, inte sant? Man kan göra så att det inte ens hörs.. Fiser går helt bort. Teppy 2008-06-24 19:27 "grönöga, så du släpper ut dina fisar och rapar dagligen? Är man så gasig kanske man borde kolla upp det med någon läkare?" Klä upp sig och göra sig fin hemma? Just nu har jag makens shorts och en pr0n-tisha från e-bay. Håret är otvättat och sitter i en hästsvans. So what? Jag har mycker svårt att se hur det skulle göra min karl lyckligare om jag struttade runt uppklädd och fullmejkad. När jag är hemma så sunkar jag mer än gärna ner mig =) Fruktansvärt skönt faktiskt. Du kanske borde testa på det någon gång? | |
| CrazyQ | 2008-06-25 00:21 | |
![]() | Nu ska då jag krypa isäng nyduschad och fin! Kanske släpper jag en fis också, när jag minst anar det i sömnen! Haha! Natti natti! | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-25 00:38 | |
![]() | Teppy du får flytta hem till mej ett tag så ska jag se till att göra en "riktig" kvinna av dej. Hos mej lär du bli härdad:-)) | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-25 00:41 | |
![]() | Go Teppy go go go... ;) | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-25 00:43 | |
![]() | Beror väl på lite hur man är uppfostrad, har man blivit uppvuxen i en grotta av grottmänniskor så är de väl klart att vett o etikett inte är inpräntat | |
| hungerstrejk | 2008-06-25 00:45 | |
![]() | Ja för man är ju verkligen grottmänniska om man fiser osminkad i sällskap av sin man | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-25 00:47 | |
![]() | Typ | |
| hungerstrejk | 2008-06-25 00:48 | |
![]() | undrar isf vem som är grottmänniska av dig och mig | |
| jeehunmoon | 2008-06-25 00:50 | |
![]() | molle, "Det är faktiskt väldigt många killar som tycker tjejer är snyggare utan smink." Laughing Out Loud! | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-25 00:53 | |
![]() | Väluppfostrad grottmänniska itc | |
| emman | 2008-06-25 00:54 | |
![]() | Både maken och jag är säkerligen rörande överens om att jag är "snyggare med smink", för den sakens skull behöver han ju inte blunda och köra korstecknet när jag är au naturelle | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-06-25 01:00 | |
![]() | emman, nu har ju du iofs begåvats med ett alldeles särskilt vackert yttre, men överlag bör man nog dra ett par penseldrag innan man går ut, speciellt när man kravlat sig över 25-strecket | |
| jeehunmoon | 2008-06-25 01:10 | |
![]() | emman, som jag nämnt ett par ggr i andra trådar, min åsikt är att världen /samhället skulle te sig sjukt mycket mer annorlunda om tjejer inte hade smink. Vi skulle antaglien inte se det "fula" i sin flickväns osminkade ansikte, vi skulle ju inte ha något sminkansikte att jämföra med. Däremot skulle inte tjejer ha den könsmakten som råder nu. Det skulle mer vara en balanserad marknad, eller t o m männens marknad. Köttmarknad. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-25 01:18 | |
![]() | Ren spekulation om jag får säga mitt. Det finns många djurarter som inte sminkar sig, men där honorna ändå har könsmakten. | |
| emman | 2008-06-25 01:33 | |
![]() | jag tycker nog att jeehunmoons inlägg var intressant, men svårt att spekulera i då man själv inte har mycket att jämföra med | |