Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Gariam - Ej medlem längre | 2008-09-24 23:17 | |
![]() | Nelly Furtardo, Natalie Embruglia och Dido. | |
Suds McDuff | 2008-09-24 23:24 | |
![]() | Klockrent exempel Gariam:) Tjejer blir mest irriterade på andra tjejer. Är nog likadant bland killar. Det där är nog nåt undermedvetet, att det finns nån form av inbyggd konkurrens mellan personer av samma kön. | |
yxbacka | 2008-09-24 23:24 | |
![]() | retar mig på språkpoliser och på folk som walar när de sjunger. Tycker också att reklamen med den där lilla otäcka ungen som säger "pyschhh" varje gång hans farsa råkar i trubbel är osedvanligt upprörande. En företelse som jag kanske borde reta mig på, men som jag snarare tycker är otroligt kul - är när människor delar med sig av sina kategoriska levnadsregler...några favoriter: "Jag vääägrar att ätaköttfärssås som inte har puttret minst en timme på spisen" "Det går ju inte att dricka kaffe ur en kopp som inte är vit på insidan! - smakar ju jättekonstigt" "Jag låter alltid telefonen ringa minst fyra signaler på jobbet, annars kan ju folk få för sig att man inte är upptagen" | |
Suds McDuff | 2008-09-24 23:25 | |
![]() | Och att denna konkurrens inducerar så kallad bitchighet. | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-24 23:30 | |
![]() | "Tycker också att reklamen med den där lilla otäcka ungen som säger "pyschhh" varje gång hans farsa råkar i trubbel är osedvanligt upprörande" Till skillnad från mig då som garvar var gång jag ser den. Ungen är helt underbar. Ett pyschh säger mer än tusen ord.. | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-09-24 23:32 | |
![]() | Sud: Jag gillar inte deras sångröster, och när jag kom att tänka på den ena kom jag att tänka på den andra o.s.v. Jag kan säkerligen komma på ett gäng manliga artister också, vars röster jag kan reta mig på. I vardagen blir jag nog minst lika irriterad på killar som på tjejer. Aggrokillar är nästan mitt nummer 1 irritationsobjekt, och alla killar som står och pissar och spottar överallt, som om det vore något grovt obsessive behov att utsöndra vätskor offentligt. Ta tillbaka din teori. ; p | |
Suds McDuff | 2008-09-24 23:40 | |
![]() | Haha ok, det stämmer inte på dig då:) | |
strataeast - Ej medlem längre | 2008-09-24 23:40 | |
![]() | Artister och kändisar man stör sig på förtjänar ju en helt egen tråd och listan skulle toppas av Marcus Birro. Jag stör mig på när folk säger "även fast" samt "testa på". Sylvia, jag är mycket smickrad men är det nåt jag har nog av är det storasystrar;) | |
Amiable | 2008-09-24 23:44 | |
![]() | när nån äter med öppen mun(om den inte har några andra problem med andn, el liknande - kan ju hända) De som saknar självinsikt när det gäller t ex, de som söker sig till Idol. Besserwissrar Att min ekonomin inte är bättre | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-24 23:44 | |
![]() | Marcus Birro är en talanglös pajas. Jag står inte ut med hans göteborgska heller (trots att jag är från Göteborg). Höll på att avlida av genans när jag såg ett t-program där Birro skulle sammanstråla med sin förebild Tomas Tranströmer (som är poet på riktigt, inte bilförsäljare), som märkt av sjukdom tog emot denna posör i sitt klocktickande hem... | |
cafer | 2008-09-25 00:46 | |
![]() | 1. att "standard" bytt namn till "klassisk" 2. att "standard" bytt namn till "klassisk" men fortfarande betecknas med "S" | |
Jollz | 2008-09-25 01:12 | |
![]() | När ens vuxna sambo som för en gångs skull lyckats ta hand om disken, likt en stolt pubertetstupp förväntar sig klapp på huvudet, lovord och känner fullständig ansvarsfrihet närmaste månaden. | |
carlmartin - Ej medlem längre | 2008-09-25 01:14 | |
![]() | att irritera sig på saker är ett tecken på svaghet, brist på självkontroll, empati och att man är ur fas med sin livsrytm. ingen intelligent människa behöver någonsin irritera sig på något då h*n förstår att allt händer av skäl som är välmotiverade för den uppmärksamme betraktaren. | |
Legobiten | 2008-09-25 01:22 | |
![]() | Jag stör mig på en hel drös folk som skriver käcka, meningslösa saker här i forumet. Stör mig ännu mer på mig själv när jag kommer på mig själv med att läsa skiten. Ute i den riktiga världen har jag börjat störa mig på jeansförsäljare. Numer får man frågan "Vad drar du?" när de ska fråga om vilken storlek man har. Så jävla fult och stockholmsdrygt. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-25 01:29 | |
![]() | Jag stör mig på folk som insinuerar att de inte stör sig på saker (vilket är detsamma som att inte vara mänsklig.) Vem tror de att de lurar? Inte mig, och inte karmapolisen. På tal om stockholmsdrygt så är uttrycket "Det kostar att ligga på topp" hyfsat störigt. | |
carlmartin - Ej medlem längre | 2008-09-25 01:56 | |
![]() | hehe. om man för ett ögonblick måste erkänna att man irriterar sig på något: sök lindring inom dig själv; putsa glaset genom vilket du åskådar världen. | |
ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-09-25 01:59 | |
![]() | carlmartin, just nu stör jag mig på dig, naturligtvis är det inget som bekommer dig eftersom du inte lider av samma svaghet som jag. Så i egenskap av vanlig människa förbehåller jag mig rätten att förakta dig en stund. | |
carlmartin - Ej medlem längre | 2008-09-25 02:07 | |
![]() | glad att kunna stå till tjänst. människan är född att söka njutning. detta kommer till uttryck i otaliga variationer, alla med det gemensamt att de får oss att känna att vi lever. alla känslor är således bra känslor, om än de milda och fromma är ädlare än de smärtsamma och aggressiva. | |
Nephelia - Ej medlem längre | 2008-09-25 03:02 | |
![]() | Jag retar mig på mig själv just nu, att jag var så korkad och inte gjorde en viss sak för flera månader sedan, istället tvingas jag sitta uppe nu halva natten och göra det, för det måste bli klart tills imorgon. | |
Eiras - Ej medlem längre | 2008-09-25 03:37 | |
![]() | Jag irriterar ihjäl mig på folk som skriver under sina inlägg i forum elr gästböcker på communitys. Ser så förbaskat löjligt ut när man ju redan vet vem som skriver. Allra helst i kombination med / och mvh. "mvh / narcissism Leif " Även att bli tillfrågad "Vad gör en sån som du en dag som denna?" retar mig. Vadå en sån som jag? O vad särskiljer den här dagen ifrån föregående o nästkommande? Att jag pratar med en idiot möjligtvis. *S* och *ler* känns oxå enormt löjligt. I synnerhet då *S* gärna används vid hetsiga diskussioner för att avdramatisera ex, personliga påhopp. *ler* Är väl ff överflödigt? Vi har ju :) för sådant. | |