Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 714 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bj-olle | 2010-05-14 21:27 | |
![]() | det fanns en tid då jag alltid svarade i telefon med att sjunga "del av mitt hjärta". och jag kan hela låten, så de fick allt avbryta mig om de hade nåt viktigare på hjärtat. vissa trodde det var en telefonsvarare, andra sjöng med. det var roligt i kanske en månad, men jag tror alla mina vänner fick lära sig den låten the hard way | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2010-05-14 21:32 | |
![]() | femhundra miljoner flugor kan inte ha fel, ät skit.. | |
| _-Rob-_ - Ej medlem längre | 2010-05-14 21:42 | |
![]() | Jag hävdade länge att den lilla black metalorkestern Venom stod för världens sämsta musik. Men när jag lyssnar lite på dem nu (på Youtube) så måste jag säga att de trots allt har en del okej riffs och melodislingor. Några favoriter kommer de aldrig att bli, men de är inte längre "vidrigast" i mina öron, utan bara ett mediokert band med en skrattretande image. Vilka är då sämst? Jag ber att få återkomma i frågan. | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2010-05-14 21:43 | |
![]() | rob varför har du så sjukt många användare? | |
| _-Rob-_ - Ej medlem längre | 2010-05-14 21:44 | |
![]() | Off topic: Jag har bara en användare. Men jag byter ofta. :-) | |
| kajix | 2010-05-14 22:19 | |
![]() | venom kom upp i min grooveshark-radio tidigare idag. hur gick det till? så jäkla populära är de väl inte? | |
| _-Rob-_ - Ej medlem längre | 2010-05-14 22:21 | |
![]() | Tror att det är någon rappare eller dylikt som kallar sig Venom också. Giftig lirare, säkert. | |
| -Torskmacka | 2010-05-14 22:37 | |
![]() | Normannen, operasångaren, som gick vidare i Talang idag gillar jag inte. | |
| Robert_K - Ej medlem längre | 2010-05-14 22:47 | |
![]() | Verkligen allt och då menar jag allt i kategorin dansband. E-Types eurodiscolåtar är rena mästerverk och örongodis i jämförelse med nyss nämnda genre. | |
| _-Rob-_ - Ej medlem längre | 2010-05-14 22:50 | |
![]() | Bob Dylan. Fullständigt talanglöst bräkande. | |
| bj-olle | 2010-05-14 23:08 | |
![]() | amen torskis. jag hatar nästan allt på talang. annars så verkar ju programidén med talang vara att visa upp en massa folk. jag menar, förr i tiden stod det ju ett jobb på en varité på spel. nu är det bara en lång jävla parad av skit som en jury (som alla i sverige skiter fullständigt i) säger nåt banalt om, och sen i slutet är det nån som får en säck med pengar så stor att vi vanliga bara blir provocerade av det. jag hade fan gått upp och sugit en häst för en säck med pengar som hade räckt att leva på i åratal! det värsta är fan dom här karatelekarna med nån äcklig skitlåt till. fuck off med eran karate, jag vill se lill-babs! kan dom inte ha en snubbe som arrangerar blommor vid sidan av, som floral highnotes, så det är nånting med lite attityd med också? och i den takt dom sågar tävlande där borde ju programmet heta "talang, men statistiskt sett inte" min röst går till talang. ledsen sverige, men vi kvaddade den här utländska programidén också. en redan kvaddad programidé dessutom. vidrigaste musiken? slå på talang, det programmet förgiftar all musik. | |
| -Torskmacka | 2010-05-14 23:12 | |
![]() | bjolle... jag håller med dig. talang suger, speciellt när det är "semifinal" och de "talangfulla" har gått vidare till nästa omgång och trollkarlarna måste hitta på nya tricks. Men Bert är ganska rolig ibland :P | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-14 23:15 | |
![]() | Tittar ni verkligen på Talang? for real, | |
| -Torskmacka | 2010-05-14 23:16 | |
![]() | Anneli... Alla kollar på Talang. Vakna. För läste folk Bibeln, gick till kyrkan... Nu kollar vi på tv4. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-14 23:19 | |
![]() | Alla? typ någon familj på Karlaplan som inte bokat bord i tid. | |
| bj-olle | 2010-05-14 23:20 | |
![]() | ha ha | |
| -Torskmacka | 2010-05-14 23:27 | |
![]() | Jag kollar alltid på Talang.. och även postkodslotteriet. Självklart iförd frack. | |
| bj-olle | 2010-05-14 23:27 | |
![]() | och ta bort dom där barnen som gör grejer. jag gillar inte det. visst, jag blir imponerad, rörd och känner hopp. även om man får välja mellan www.youtube.com/watc...wZ _1-i1AKM och www.youtube.com/watc...gL wQqQAHoM eller mittemellan. allting alltid lite lätt störande nånstans. känn efter bara, det finns där. visst, de går vidare en runda eller två. men till slut åker de ut, för det finns ingen vits med att ge dom så jävla mycket pengar, och folk egentligen bara se det gulliga youtubeklippet på deras första program, sen räcker det. och i fonden står såklart en förälder och ser ut som att det är freaky friday, en får göra nåt vuxet, den andra får ADHD. sen en dag råkar ungen vara kändis eller nåt, och då kommer klippet på när de besvikna blir utsparkade från talang visas i varenda talkshow för evigt. DET är vad jag känner mig olustig över. | |
| lubsan | 2010-05-15 02:45 | |
![]() | hur kan du säga bob dylan? är du tondöv? Bob dylan är helt fantastisk, en av de mest talangfulla människorna som gått i ett par skor tillsammans med lennon och co, matthew bellamy och bowie | |
| asastina | 2010-05-15 13:18 | |
![]() | Toto= sååå jävla ointressant | |