Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 24 |
Mobilspel
| Pågående | 18 966 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| BugBig - Ej medlem längre | 2008-12-01 16:07 | |
![]() | Dom går redan i tortyrskolan!! Blir examen och toppbetyg! | |
| aprilpojken | 2008-12-01 16:08 | |
![]() | Det ingår väl inte i deras straffpåföljd att de kommer att hängas ut på diverse webbsidor. Mycket olustig webbsida | |
| BugBig - Ej medlem längre | 2008-12-01 16:22 | |
![]() | Det är ingen straffpåföljd av staten! Det är föräldrar vars barn blivit utsatta för sånt! Tror inte ni ska snacka förrens ni har suttit i samma båt. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-12-01 16:25 | |
![]() | Big Bug, med respekt för vad du (uppenbarligen) själv har fått genomlida, vore det inte underligt om vårt rättssystem och dess innehåll enbart fick diskuteras av dem som upplevt samma sak? | |
| tanya g | 2008-12-01 16:39 | |
![]() | Klart att de ska hängas ut, pedofiler är dessutom mkt sällan engångsförbrytare. De återfaller i brott så fort det ges tillfälle. | |
| tanya g | 2008-12-01 16:39 | |
![]() | Klart att de ska hängas ut, pedofiler är dessutom mkt sällan engångsförbrytare. De återfaller i brott så fort det ges tillfälle. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-12-01 16:43 | |
![]() | Återfall i samma inlägg tanya!? ;) "De återfaller i brott så fort det ges tillfälle" Detta låter som precis samma moraliska panikartade påstående som jag kan tänka mig att kyrkans representanter predikat under åren om homosexuellas beteenden t.ex. Bilden av pedofiler som "fästingar" som bara sitter och väntar på sitt byte tror jag behöver uppdateras till något högre intellektuell nivå om vi skall kunna komma åt själva problemet. Tycker jag | |
| BugBig - Ej medlem längre | 2008-12-01 17:07 | |
![]() | Nej inte jag tack och lov dudeniro! Men min morsa när hon va liten! Men det har påverkat alla i vårat liv. Och hon mår fortfarande jävligt dåligt 55 år senare! | |
| BugBig - Ej medlem längre | 2008-12-01 17:09 | |
![]() | Tror inte dom sitter och väntar på sitt byte heller! Men dom återfaller nästan alltid om dom får en chans! | |