Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 16 |
Mobilspel
| Pågående | 18 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| limona | 2008-12-19 20:32 | |
![]() | Kolbxbo får nog vänja sig att det bor allt fler invandrare i Sverige och att de skapar mångfald, även i trafiken.Eller blir du bara glad när vi tar med oss nya spännande maträtter? Du är välkommen att ta en tur med mig i min peggan 207-cab, bara du accepterar att jag kör på Grekiskt viss, fort, kör om där jag tycker jag skall göra det och blinka gör jag sällan ( fast det märker du inte nåt av om du sitter I bilen med mig hihi ). | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-19 20:33 | |
![]() | Vänja sig vid mångfald i trafiken? Man har som skyldighet att ta reda på trafikregler som gäller ffs. | |
| Åskmoln - Ej medlem längre | 2008-12-19 20:34 | |
![]() | De som inte blinkar, är också en trafikfara. | |
| -Rob- - Ej medlem längre | 2008-12-19 20:34 | |
![]() | Trash har inget kööörkort! ;-P | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-19 20:38 | |
![]() | Rod: Beskåda mitt vackra långfinger jag pekar bara åt dig. | |
| -Rob- - Ej medlem längre | 2008-12-19 20:40 | |
![]() | Ha ha, pussiluss! | |
| limona | 2008-12-19 20:41 | |
![]() | Vi är uppfostrade och skolade på ett annat sätt än dig trashone. Likt det ingår i vår kultur att jobba utan lön/skatt i familjens restaurang, så har vi en annan trafikkultur, sånt ändrar man inte på bara sådär. Undrar hur svenskt du skulle leva om du flyttade till en annan kultur ? Skulle du följa lagen till punkt och pricka om du lärt dig annorlunda? | |
| Åskmoln - Ej medlem längre | 2008-12-19 20:46 | |
![]() | Tyvärr så är nog Sverige lite väl överseende med andra kulturer ibland. den svenska kulturen borde vårdas i Sverige. Personer av icke svensk härkomst är självklart välkomna, men borde nog anpassa sin livsstil mer till den svenska (ja, jag menar självklart bilkörningen i synnerhet). | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-19 20:49 | |
![]() | Limona: Trafikregler är en sak jag absolut hade kollat upp. Att smälta in har inte med det att göra. Låter mest som en ursäkt för att få göra som man vill. | |
| limona | 2008-12-19 20:53 | |
![]() | trashone; "Trafikregler är en sak jag absolut hade kollat upp" kan jag tolka det så att det finns andra saker du INTE/i mindre grad hade kollat upp? I så fall selekterar du ju bort det som i dina ögon inte är så viktigt att följa till punkt och pricka | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-19 20:55 | |
![]() | Det är ju trafik vi diskuterar i tråden? Det räcker om vi håller oss vid de reglerna till en början. | |
| Perpersa - Ej medlem längre | 2008-12-19 21:09 | |
![]() | Folk som inte kan applicera högerregeln. /Perpersa | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-12-19 21:09 | |
![]() | Folk som applicerar högerreglen före störst går först | |
| emmylicious | 2008-12-19 21:11 | |
![]() | Ja, det är också störande. Har en korsning en liten bit ifrån mitt hus där folk tror att dom åker på någon slags huvudled fast det är högerregeln som gäller. Det är dessutom lite dålig sikt till vänster när man kommer från mig, så det skulle verkligen vara att föredra om personerna från vänster hade kunnat högerregeln och lämnat mig företräde när jag kommer och åker där... | |
| emmylicious | 2008-12-19 21:12 | |
![]() | ...och mitt inlägg skulle vara efter Perpersas... | |
| Perpersa - Ej medlem längre | 2008-12-19 21:12 | |
![]() | Är du busschaffis dude? :D | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-12-19 21:13 | |
![]() | En gång kom jag med min Hummer till en korsning. Den lilla bilen till höger trodde han skulle få åka först. Det tyckte inte jag så jag körde på honom, och sedan blev det ett jävla liv. Tänk vad enklare livet hade varit om störst hade gått först. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-12-19 21:14 | |
![]() | Ja, busschaffis är jag också. Särskilt cyklar som kommer på höger sida är alldeles för små för att kunna tillämpa högerreglen på. När jag kör dragspelsbussen (ni vet vad jag menar) så försöker jag komma åt dem med "svansen" så att säga. | |
| Perpersa - Ej medlem längre | 2008-12-19 21:15 | |
![]() | Störst får gärna gå först om de sedan betalar självrisk med mera... :D | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-19 21:16 | |
![]() | kärringar borde inte ha körkort! www.youtube.com/watc...re =related | |